Pim ging Jeroen missen als kiespijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Jacquelineh het volgende:
Pim is dus echt oprecht en een vriend
Marielin wou grof los gaan over Jeroen alleen stoorde pim haar met het frankrijk gebeuren.gemiste kans dit even want marielin wou na trappen
en weer klagen over haar verlies en peuken
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
Het klopt natuurlijk voor geen meter dat Jeroen in deze fase zoiets in de schoot geworpen krijgt.
Jeroen krijgt ook niets boeiends te horen van die 3.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
Straks is Jeroen er weer en dan is het hihi je bent er weer en dawast.
Ik zie 'm niet, die mindfuck.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef bbgirltje het volgende:
Geen dagduel meer voor Marielyn, hoop ik zo
Was er toen geen harde muziek ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Zonder fase III had dit niet zo gekund, dankzij de scheidingswand kon dit zo, wel geinig
Maar hoort Jeroen wel wat? kan herinneren van de feestjes waar Marielin probeerde af te luisteren dat ze er amper wijs van kon maken
Meteen daarna zei hij: grapje hoor, ik ga hem best wel een beetje missen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pim ging Jeroen missen als kiespijn.
Goede vriend dan,mankeren jullie wat aan je oren ofzo
Dat denk ik dan weer nietquote:
Daarna ook goed geluisterd?!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pim ging Jeroen missen als kiespijn.
Goede vriend dan,mankeren jullie wat aan je oren ofzo
Eigenlijk best knapquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Eline zich bij alles wat ze doet zeer bewust is van de camera en dus wel uitkijkt wat ze zegt. Als je toneel speelt moet je het natuurlijk wel goed doen.
.quote:
Toen Marielin haar buik VOLVRAT en met haar makeupjes bezig was, was zij niet egoistischquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Nr.![]()
Marielin : Toch vreemd dat ik verloren heb.
Calimero: Fijn dat we nu 3 slaapzakken hebben.
Wat een egoist is het toch.
Waarom denk je dat? Jeroen is alweer vergeten en ze gaan over tot de ode van de dag. Chocomelletjes maken.quote:
Dat is ook waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Espabilado het volgende:
Pijnlijk voor Jeroen als ie urenlang z'n naam niet zal horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |