Vorige exits gingen ze zeer snel over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik wél, dan komen de verhalen tenminste los.
quote:
ze klaagt alleen over het duel en dat ze geen peuken kon winnen en hoopt op morgenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Zo, nu kan ie urenlang Marielin gaan horen klagen
Ik denk dat ze niet veel sappigs gaan zeggen over m eigenlijk. Ook denkende dat ie boven in regie zit mee te kijken enzo
Alhoewel, komt nu beetje los
ja,jaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef Jaydie het volgende:
Ik denk dat bij Marielin de stoppen doorslaan vanavond
Ja zo te zien geloven ze hetquote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hoi Soury!!![]()
ik vindt het een geniale actie deze fake exit
Hoe leuker kan het wordenquote:
Lijkt er wel op.quote:
Eline en Pim ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Pek het volgende:
Marielin vond Jeroen een zeikerd. Pot...ketel...
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
Top-actie
..... Jeroen krijgt goed inzicht hoe de groep over hem denkt......
Ja echt niet eerlijk, Jeroen word echt al hele tijd benadeeldquote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef tjeez3 het volgende:
Jeroen krijgt nu wel minder slaap door dit grapjeSo oneerlijk, ze moeten de hele tijd jeroen hebben
dat denk ik ookquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hoi Soury!!![]()
ik vindt het een geniale actie deze fake exit
Dat komt omdat Eline zich bij alles wat ze doet zeer bewust is van de camera en dus wel uitkijkt wat ze zegt. Als je toneel speelt moet je het natuurlijk wel goed doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef TheBomb het volgende:
Ow ik kan echt niet wachten tot ze weten dat Jeroen er nog niet uit is.
Denk dat de reactie het heftigste is bij marielin word.
Flauwekul, als je een denkbeeldige rechte lijn vanaf het asgat van het wiel naar beneden trekt, (het camerastandpunt in aanmerking genomen) dan staan de dames even schuin (de neuzen van hun schoenen zullen op dezelfde afstand het centrum staan) Marielin voelt dat ze haar evenwicht verlies en zegt, " je hangt niet"quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
NOG duidelijker kan idd niet. Eline staat bijna rechtop
aanfluiting die uitslag...
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen gaat dus nu het geroddel van zijn groepsgenoten afluisteren
Het is een complot!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
Het klopt natuurlijk voor geen meter dat Jeroen in deze fase zoiets in de schoot geworpen krijgt.
Die zien alleen B&B denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Copycat het volgende:
Lijkt er wel op.
Straks is Jeroen er weer en dan is het hihi je bent er weer en dawast.
Ik zie 'm niet, die mindfuck.
Maar die zeiken niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eline en Pim ook.
Wel alles goed verslaan en niet alleen wat Marilien zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |