Moet dat??quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef Copycat het volgende:
Komt die foto van Jeroen er nog op te staan? Dat vraagteken wordt nu wel heel erg achterhaald.
Ja. Ik vind het stom, zo'n vraagteken als mosterd na de maaltijd.quote:
SVP de volledige lijst neerzettenquote:
Ja, das lekker dan, dat zou me hier wel lukken, maar ik gok zomaar dat dat thuis met een 17" lastig zou worden.... en ik ben vast niet de enige die nog een simpel 17" scherm heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
SVP de volledige lijst neerzetten. Het is tenslotte echt interessant wie er laatste staat (die moet namelijk vertrekken!)
(zichtbaar onder 'control panel')
Je kunt ook copy-pasten vanaf de lijstquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, das lekker dan, dat zou me hier wel lukken, maar ik gok zomaar dat dat thuis met een 17" lastig zou worden.... en ik ben vast niet de enige die nog een simpel 17" scherm heeft.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Leandra het volgende:
Nog maar weer een plaatje dan:
[ afbeelding ]
Anti stem kost twee credits, misschien dat dat nog wat uitmaakt.....?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:13 schreef Suikeroom het volgende:
door die anti stemmen krijg je een heel scheef beeld imo.. dat is in het voordeel van de grijze muizen, deze manier van stemmen loont de saaie mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |