iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik het vriendje van Marielin was..!
Dat begrijp ik... en dat is wat Eline ook voelt. Maar dat wil niet zeggen dat ze zich dat niet mag afvragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze nalopen waar het mis ging, maar het word nu op zo'n manier gebracht dat Eline met een rotgevoel over de opdracht zit.
Ja het is een grote meid.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goedzo Eline!
Ze komt voor zichzelf op! en spreekt eindelijk marilin eens aan op haar verliezersgedrag!
Zoiets zei hij vanmiddag dus ook al, dat men met de opdrachten ook al de gemakkelijkste opdrachten aan Eline geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Rica het volgende:
Pim "Eline wint altijd op sneaky..."
Voor het overgrote deel door mensen zoals jij.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dank je dat je het er mee eens bent, maar weet jij hoe we dat gezeik hier gaan stoppen door Danny weet jij een idee. Het kan zo leuk zijn. Van een cos is helemaal geen sprake meer.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Kanjer het volgende:
wat een zielig figuur is die marielin
verloren is verloren
Mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef bunkerman het volgende:
WAT EEN ZEIKWIJF DIE MARIELIN.................
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef moha het volgende:
je hebt eerlijk gewonnen zegt marielin nadat ze eerst eline een kutgevoel heeft gegeven
wat een naar meisje die marielin.
Joepie.quote:
Alles voor de brief met item(uitrusting)inleveren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ze mag 'm HEBBEN, wil niet zeggen dat ze 'm AAN mag. Het hoort niet bij het tenue.
Thanks Heidi... beetje druk op je server....quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoiets zei hij vanmiddag dus ook al, dat men met de opdrachten ook al de gemakkelijkste opdrachten aan Eline geeft
Eline was niet blij met die opmerking.
er zullen er altijd weer wat bij zitten die het weer niet snappen ..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar er gaat niet echt iemand exit dus dat maakt dan ook niet uit
Hij oppend niet bij mij, maar als ik gelijk heb he, Marilien zei het eerder dan die vent, dan heeft Eline verloren klaar.quote:
niks mis mee :quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef bunkerman het volgende:
[..]
goh ben helemaal frustie nu......................is maar goed ook ........misschien zie ik er wel zo uit als op die foto.......
.....
ik moet zeggen dat ik die neiging ook heb, ze zei ook al een paar keer dat eline niet genoeg hing, maar ik ben het filmpje van hidi aan het laden.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Marielin is er het type niet naar om iets te verzinnen. Als zij zegt dat Eline ophield te hangen, dan geloof ik haar.
Oh, ik pak alvast een biertje. Om m'n verdriet weg te drinkenquote:
Marielin gaf gelijk toe dat zij dat ook had gedaanquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dan doe ik er nog een schepje bovenop. El;ine was al een keer gewaarschuwd dat ze haar hand verplaatste. Zij was dus eigenlijk al eerder af!!!!!!!
En dat doe jij nu ook hahaha Nèt een mens hè Marielin.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dat doet ze bijna altijd als ze haar ongenoegen uit...en dat doet ze erg vaak, let op binnen 2 minuten na deze posting weer.
Filmpje teruggekeken en IK zie dat Eline inderdaad niet hangt en Marielin haar daarop wijst.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef NrTH het volgende:
Filmpje teruggekeken en je ziet dat Marielin gewoon haar evenwicht verliest, verloren dus.
Eline staat bijna rechtop. Ze hing idd niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/1313244
Was al bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
hidiho neemt alles op dus die heeft het sowieso. kwestie van even wachten tot hij online is en 't terug kan zoeken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dan doe ik er nog een schepje bovenop. El;ine was al een keer gewaarschuwd dat ze haar hand verplaatste. Zij was dus eigenlijk al eerder af!!!!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Marielin is er het type niet naar om iets te verzinnen. Als zij zegt dat Eline ophield te hangen, dan geloof ik haar.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef bunkerman het volgende:
en zeikwijf(marielin)gaat gewoon door met klagen....................nu weet ik waarom danny fan is van marielin ..........zeiken,zeuren,klagen...........ouwe zeikerd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |