Daar erger ik me ook dood aan ja.. dat uitademen met geluid na elke zin.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef Tessio het volgende:
Gefeliciteerd Eline, eerlijk gewonnen!![]()
Daar gaan we weer...Marielin gaat hier nog tig keer op terug komen en dan elke keer aan het eind van de zin>umpf
Eline hangt niet meer, Eline is af. Simpel.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, als Eline geen kracht meer zet valt M. naar achter, daarom heeft M. toch niet verloren?!
Ze verloor gewoon haar evenwicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
quote: Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Marilien gaf het aan, ze zei tegen Eline je hangt niet en toen pas de stem uit de speaker, maar ja ze zullen het toch wel terug kunnen kijken???
Danny zei
volgens mij niet, maar hidiho neemt alles op. 20:42
wanneer kunnen we dat terug zien, echt volgens mij zei Marilien het eerder en toen de speaker
Neuh, maar ook zeker niet van de Bunkerman-frustratie-frontquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef bunkerman het volgende:
[..]
nou dat is ook juist de bedoeling..............maar euh ben jij lid van de dannylikmedekont club???
dat vind ik ook maar dat was niet goed te zien?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Eline hangt niet meer, Eline is af. Simpel.
Beetje druk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
er zijn 4 cossen maar dit moet m zijn
Maar eh: Waarom niet eerst de exit en dan de opdracht.
Ja idd !!!! Ze had last van haar rugquote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
voor de redactie is dit dus toch te moeilijk want Eline heeft volgens hun gewonnen!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
ga je gangquote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef lies1958 het volgende:
Echt ga me nu toch afvragen of je niet totaal bent doorgeslagen en niet kan relativeren.
ja? zou ook kunnen, ik wil het graag terug zien!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze verloor gewoon haar evenwicht.
Tjonge jonge... wat een gezeur zeg!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar ook zeker niet van de Bunkerman-frustratie-front
Dus dat.quote:
Als een zwart vest kan, kan een zwarte coltrui ook wel, denk ik....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Eline wil een coltrui, maar die hoort niet bij het tenue en mag dus niet aan lijkt me?
wie heeft er een zwart vest aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als een zwart vest kan, kan een zwarte coltrui ook wel, denk ik....
Ja, onmogelijk blijkbaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef TheBomb het volgende:
Is het echt zo moelijk voor marielin om gewoon Eline te feliciteren en niet gelijk gaan lopen zeuren erover.
Heeft ze toch meteen gedaan.... blijkbaar mag ze niet nalopen waar het mis ging? Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef TheBomb het volgende:
Is het echt zo moelijk om gewoon Eline te feliciteren en niet gelijk gaan lopen zeuren erover.
Ik vraag het me af en stel dus nu de vraag aan jou, kan je eigenlijk nog wel relativeren en wat positiever ergens over zijn?quote:
Idd, Marielin zat continu te zeuren dat Eline meer moest hangen, terwijl Eline telkens al meer hing.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef AnneLo het volgende:
Kijk de caps er maar op na. Eline stond veel meer met haar voeten verder onder het wiel, en hing dus veel meer naar achter dan Marielin. Dus een beetje kinderachtig om nu te zeggen dat Eline niet eerlijk gewonnen heeft.
die zal ze zelf wel weer inzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef akveor het volgende:
Okay... op naar de volgende Marielin bash....
Eline kreeg een zwart vest aangereikt, maar ze gaf aan dat ze een zwarte coltrui wilde....quote:
Dat viel mij ook op, was het eerste wat ze zei toen ze ging zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef snetje het volgende:
Marilien : maar ik had geen last van mijn armen, ja ik had wel last van mijn armen
huh
Ja, zo staat ze niet in het leven, da's jammer voor haar, maar wie weet, ooit ..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef TheBomb het volgende:
Is het echt zo moelijk voor marielin om gewoon Eline te feliciteren en niet gelijk gaan lopen zeuren erover.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Goh, zelfs Pim heeft haar door.quote:
Net als gisteren met die pen niet aan Pim gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:50 schreef Spooky4u het volgende:
Eline kan der lach bijna niet houden wanneer Pim zegt dat ze altijd sneaky wint.
De winner mocht een persoonlijk item kiezen, niet een PSU item.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |