quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's dan denk ik precies de reden waarom Danny niet op je gaat reageren
lijkt er af en toe wel op ja, nix aan de hand tot danny begint te drammen om iets wat in zijn ogen een groot onrecht naar hem/fok toe is, wat vervolgens heel de fun eruit haalt om het forum mee te volgen tijdens het kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Jacquelineh het volgende:
ik begrijp ook niet waarom danny eerst op huub hakt en nu op bart al snap ik zijn punten vaak wel.
En gaat hij voor de volle 100 proc voor marielin heb zelf het idee een beetje te fanatiek.Maar goed ik zie het geheel nog steeds een moooi concept geweldig om te kijken/
En weet ook wel dat het deel 1 is en best moeilijk is voor hun om alles goed te doen en het iedereen naar de zin maken kan ook nu eenmaal niet
Maar euh ik had gehoopt dat fok en de bunker crew een leuke tijd samen zouden beleven maar wat ik steeds lees is dat Danny er steeds op gebrand is om de bunker crew op alle fouten af te rekenen
ik ben hier streamer, tenzij ik als admin nodig ben. in de hoedanigheid van streamer post ik gewoon mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......geen aandacht is vragen om aandacht.....toch dannyboytje
Ze kan ook echt niet tegen haar verlies. Pff krijgen we dat weer hele tijd te horen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Tessio het volgende:
Nee marielin je was toch echt wel af, wel tegen je verlies kunnen.
Daar is weer het ware gezicht van Marielin.
Eline is da bomb!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo Bikkel Eline heeft de KRACHTPROEF gewonnen!
Nieuw persoonlijk recordquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
En het eerste smoesje is er na 3 seconde
het is wel een manier voor Bart om onder mijn stelling uit te komenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef lies1958 het volgende:
oh nee he krijgen we weer een oeverloze discussie hier dat het niet eerlijk is naar marielin toe. Dat eline geholpen is door de regie. Wedden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef lies1958 het volgende:
oh nee he krijgen we weer een oeverloze discussie hier dat het niet eerlijk is naar marielin toe. Dat eline geholpen is door de regie. Wedden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Marielin is af omdat Calimero niet hing.
Het moet niet gekker worden en dan nog zeggen dat Calimero niet het lieffie is van de redactie.
volgens mij niet, maar hidiho neemt alles op. 20:42quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Marilien gaf het aan, ze zei tegen Eline je hangt niet en toen pas de stem uit de speaker, maar ja ze zullen het toch wel terug kunnen kijken???
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Marielin is af omdat Calimero niet hing.
Het moet niet gekker worden en dan nog zeggen dat Calimero niet het lieffie is van de redactie.
Natúúrlijk ligt het aan Elinequote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken jullie de beelden even na? Ze zegt dat het aan Eline lag.
Hidiho, ondertussen al aan het terugspoelen?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijken jullie de beelden even na? Ze zegt dat het aan Eline lag.
Ja, erg hè... het zal 'ns niet..:')quote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
En het eerste smoesje is er na 3 seconde
Dat is toch ook zo, als Eline geen kracht meer zet valt M. naar achter, daarom heeft M. toch niet verloren?!quote:
ik zou ook pissig zijn als de ander me dat zou flikken.quote:
Marilin verloor gewoon haar evenwicht, dus heeft ze verloren.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Marilien gaf het aan, ze zei tegen Eline je hangt niet en toen pas de stem uit de speaker, maar ja ze zullen het toch wel terug kunnen kijken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |