quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik doorlees als ik thuis kom van mijn werk.
Ze moet nog deo spuiten en tandjes poetsen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef lunareclipse het volgende:
Calimero: "ik hoop niet dat het uren duurt"
PIm:"Want dan mis je je schoonheidsslaapje"
![]()
maar nee, het gaat om haar energie
voor wat?!
Dat zei Jeroen volgens mij maar kan me voorstellen dat je je vergist in de stemmen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
'Niet huilen Calimero" zei Marielin daarnet.
Maar zij mag wel over haar rug klagen?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei Jeroen volgens mij maar kan me voorstellen dat je je vergist in de stemmen.
Da's dan denk ik precies de reden waarom Danny niet op je gaat reagerenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
[..]
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......geen aandacht is vragen om aandacht.....toch dannyboytje
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Jacquelineh het volgende:
ik begrijp ook niet waarom danny eerst op huub hakt en nu op bart al snap ik zijn punten vaak wel.
En gaat hij voor de volle 100 proc voor marielin heb zelf het idee een beetje te fanatiek.Maar goed ik zie het geheel nog steeds een moooi concept geweldig om te kijken/
En weet ook wel dat het deel 1 is en best moeilijk is voor hun om alles goed te doen en het iedereen naar de zin maken kan ook nu eenmaal niet
Maar euh ik had gehoopt dat fok en de bunker crew een leuke tijd samen zouden beleven maar wat ik steeds lees is dat Danny er steeds op gebrand is om de bunker crew op alle fouten af te rekenen
De vraag is hoevaak we het nog moeten horen vanavondquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Marielin verloren
En het eerste smoesje is er na 3 seconde
iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Marielin is af. Ze vraagt zich af hoe dat kan, want het kwam omdat Eline niet hing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |