Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maarquote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Danny het volgende:
als er een loslaat slaat dat wiel op de schenen van de andere denk ik. een botbreuk doet het best goed onstream denk ik.
Ben er helemaal niet allergisch voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tja dat komt er nou van als ze veel in beeld is en aan het woord is, dan wekt dat bij velen een soort van allergische reactie op en het lucht best op om dat dan vervolgens van je af te schrijven zo van blurpzo dat is eruit
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")quote:Op maandag 18 mei 2009 20:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze wilt er met de poet vandoor
Niemand zou nu weg gaan, ook Amber niet als die er nu nog in zit en de heimwee kreeg die ze toen kreeg. Gewoon no fucking way dat iemand van hun weg zou gaan. Steek ik m'n hand voor in het vuur.
En ik héb niet eens mijn post veranderdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")
Maar laten we aub niet weer beginnen over deze "mindfuck"
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maar
Enig idee in welk deel dat was? 248? eerder?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
Ik denk het ook niet maar maar dat zei Bart hier zelf op het forum. Hij was bang dat iemand echt zou opstappen (noemde eerst Eline bij naam en veranderde dat toen in "die persoon")
Maar laten we aub niet weer beginnen over deze "mindfuck"
Het was geen kat.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.
Dit zag ik mijlenver aankomen.
Alsof iemand dat zou gaan toegeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd.
ja, het is om de hoek johquote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
Kom ze even rechtzetten dan, en scheenbeschermers aantrekken. Even je gezicht laten zien, zeg maar
Oooooh, it's on people! Whoohoo...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat krijg je als je geen duidelijk antwoord geeft op vragen. dan gaan we er zelf een interpretatie bij bedenken, wannabe bn'er (namecalling kan ik ook natuurlijk)
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[TBO Streamverslagen] Donderdag 14 meiquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Enig idee in welk deel dat was? 248? eerder?
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......quote:Op maandag 18 mei 2009 20:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nergens heeft gestaan, ook niet in PM's, dat Marielin geen peuken meer zal krijgen. Nu moet je er over ophouden, Uncle Fester, want dit begint aardig irritant te worden. Je kunt mijn woorden niet intrepeteren als: Bart en de rest van de regie heeft de pik op Marielin, dus gaan we haar irriteren. Dat is nergens gezegd en het is niet de bedoeling.
Tja ik denk, ik bek Danny wel af voor ze om mijn steentje bij te dragen aan TBO op een afstandje, gaan ze alsnog zelf hun tijd eraan verspillenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef bunkerman het volgende:
[..]
bart reageer jij op die ouwe zemelaar??????????.......geen aandacht is vragen om aandacht.....toch dannyboytje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |