Ja en, ... die had hij bij het stemmen door de bewoners zelf ook waarschijnlijk wel gehadquote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Dat ben ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Jeroen
»Eline
2 Votes
»Jeroen
16 Votes
»Marielin
8 Votes
»Pim
1 Votes
»Poll sluit 18 mei 20:00 uur
1 Votes
Die laatste stem
Daarvoor is de periode toch veel te kort?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
ik vraag me nu toch al een paar dagen het volgende af:.....Wanneer gaat bart met onze overleveraars...onze bunkerhunken om de houten tafel zitten....en verteld hij ze hoe ze zichzelf het beste kunnen voorbereiden en wat ze kunnen verwachten eerdaags na hun '' coming out''....Dat ze over 10, 20,30, 40 jaar nog herkendt worden als die ''die-hards'' uit de bunker...dat waar ze ook komen...of dat nu de Noord-Kaap, zuid-Kaap, Antartica, nieuw-zeeland of bahrijn is...dat ze dan ook daar nog zullen horen....zeg...ben jij niet....?.....wanneer bart...ga je ze inwijden in de gehemen van RLS..... zodat ze ook weten hoe ze met de keerzijde om moeten gaan....nog maar een paar dagen en dan zijn ze BTR.....dat vroeg ik me dus af he![]()
quote:
ja misschien gaat bart ze begeleiden zoals in DGKquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
ik vraag me nu toch al een paar dagen het volgende af:.....Wanneer gaat bart met onze overleveraars...onze bunkerhunken om de houten tafel zitten....en verteld hij ze hoe ze zichzelf het beste kunnen voorbereiden en wat ze kunnen verwachten eerdaags na hun '' coming out''....Dat ze over 10, 20,30, 40 jaar nog herkendt worden als die ''die-hards'' uit de bunker...dat waar ze ook komen...of dat nu de Noord-Kaap, zuid-Kaap, Antartica, nieuw-zeeland of bahrijn is...dat ze dan ook daar nog zullen horen....zeg...ben jij niet....?.....wanneer bart...ga je ze inwijden in de gehemen van RLS..... zodat ze ook weten hoe ze met de keerzijde om moeten gaan....nog maar een paar dagen en dan zijn ze BTR.....dat vroeg ik me dus af he![]()
het is zelfs zo voorspelbaar dat Jeroen ook via de andere Overlevers een exit had gekregen....quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
miste je mnquote:Op maandag 18 mei 2009 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarvoor is de periode toch veel te kort?
Denk dat ze zonder al te veel moeite zo weer aan de maatschappij mee kunnen doen hoor.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
zolang ze maar van mn pattat afblijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Jij kan dat zo goed he, jij denkt altijd vooruit dat wadeer ik altijd zo in jou, je bent gewoon een toppertje.
Misschien wil Bart het wel allemaal aan jou over laten, jij als bekende VM weet toch ook hoe je met de roem om moet gaan.
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Jeroen weer last van stemmetjes in zijn hoofd, had hem als ik Eline was allang een pompert gegeven.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind de streams van Fok! momenteel een stuk leuker dan die van TBO.
Het blijft leuk, dat eeuwige gezeik op en over elkaar.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind de streams van Fok! momenteel een stuk leuker dan die van TBO.
Het blijft leuk, dat eeuwige gezeik op en over elkaar.
ik doe daar idd ook nog weleens proteststemmen naartoe. denk alleen niet dat ze het bij B&B oppikkenquote:
Nou zeikmiepen, hij is de hele tijd al vanaf dat eline en marielin mochten slapen aan het sarren. Terwijl hij juist de meeste slaapuren heeft gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef snetje het volgende:
[..]
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........
Ja, het mag geen liefdadigheidswerk worden hoor, dan richt je maar een stichting op, heeft de Belasting ookquote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
zolang ze maar van mn pattat afblijven...dan doe ik het zelfs voor niets
als de jongens mogen slapen houd marielin geen seconde dr kop dicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou zeikmiepen, hij is de hele tijd al vanaf dat eline en marielin mochten slapen aan het sarren. Terwijl hij juist de meeste slaapuren heeft gehad.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Espabilado het volgende:
De enige reden dat de exit mindfuck interessant kon worden was het proces dat de overlevers zelf iemand er uit moeten stemmen, dat kan dingen los maken en als diegene dan er in blijft en wat extras krijgt het misschien verhoudingen verandert... (hoewel deze groep daar beetje te correct voor is)
Op deze manier zie ik de meerwaarde niet. óf doe het goed, óf doe het niet. Het woord 'halfbakken' komt helaas weer terug.
Eline had vanmiddag, toen Jeroen zo met Marilien bezig was haar treiter moeten opentrekken, en zeggen houd lekker je kop we willen slapen. Maar wat Jeroen net flikte bij Eline beetje kinderachtig, slapen is slapen en misschien hebben ze dat wel hard nodig en moeten straks weer dag en nacht wakker blijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef snetje het volgende:
[..]
het zijn dan ook echte zeikmiepen .... een klein lolletje en het begint al te drammen ..........
Toch nog wat bereikt deze avondquote:
Blijkbaar zijn jullie alle feeling voor het spel verloren. Prima die kat van je hoor. Geeft maar weer eens aan hoe onnozel je in het spel staat. En alle objectiviteit uit het oog verloren bent.quote:
Fake eliminatie voor:quote:
Yepquote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Espabilado het volgende:
De enige reden dat de exit mindfuck interessant kon worden was het proces dat de overlevers zelf iemand er uit moeten stemmen, dat kan dingen los maken en als diegene dan er in blijft en wat extras krijgt het misschien verhoudingen verandert... (hoewel deze groep daar beetje te correct voor is)
Op deze manier zie ik de meerwaarde niet. óf doe het goed, óf doe het niet. Het woord 'halfbakken' komt helaas weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |