als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ga straks m'n schoonmoeder zo kort knippen dat ik de komende 5 jaar DBO kan zien
Nee,scheermesquote:
ik wil dat je het naar bedoeldquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
En hoelaat begint dat Fake-gedoe dan, moeten we weer een uur langer zitten wachten net zoals vanmiddag met die Lucifersopdracht.
Moeten ze nog eerst van te voren de boel lopen schoonmaken, een wasje draaien en de vloer aanvegen.
Dus Hoelaat begint het vanavond??
Bedoel dit niet naar, maar dan kan ik er ff rekening mee houden.![]()
Oke, dank je wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze het geloofwaardig willen doen dan om 20 uur
Ik ben blij dat Peter z'n kapper niet mijn kapper isquote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn eigen dochter kapster is
Geen optie: Nee, laat maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.quote:
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is nu toch niet meer te stoppen.
Ik stem soms omdat ik de uitslag wil volgenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat iemand me op de hoogte blijft houden... ik stem niet op individuele polls.
That's the spirrit....en en en en en en ik ga met je meeequote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
1000 Bommen en Granaten![]()
![]()
Na 20.00 is prima,ben ik klaar met mijn bedoeninkjesquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ze godverdomme het lef hebben om later dan 8 uur vanavond te beginnen met die fake-exit, dan zullen ze eens wat mee maken, dan ga ik met volle vaart naar die Bunker en zal ze eens flink door ppffttt en met de koppen tegen mekaar, ben vast mijn Rambo outfit aan het strijken want ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen.Ook pak ik even een scheermesje plus ontharingscreme in een koddig toilettasje als kadotje voor Bart.
Hebben ze in dat dorp van waar de Bunker staat ook regio tv?? Schakel ik die ook ff in.
![]()
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uurquote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Even 18 mei van maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:06 schreef Disana het volgende:
Fake eliminatie voor:
Eline
Jeroen
Marielin
Pim
Poll sluit 17 mei 20:00 uur
Joepiequote:Op maandag 18 mei 2009 19:14 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Dan ga maar al fietsen, want de poll sluit pas om 20:00 uur![]()
Dus je hebt gestemd?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef akveor het volgende:
Hoe voorspelbaar Jeroen gaat z'n fake exit krijgen...![]()
![]()
Dat ging over het FOK logo dacht ik,dat dat niet bij de mind fuck mocht staan .quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bart zei , p.m. me maar ergens paar pag. terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |