Dat doet ze bijna altijd als ze haar ongenoegen uit...en dat doet ze erg vaak, let op binnen 2 minuten na deze posting weer.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook dood aan ja.. dat uitademen met geluid na elke zin.
Eensch!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef lies1958 het volgende:
Echt sorry danny maar speel je dit nu allemaal of ben je echt zo. Want als dat zo is moet je heel gauw therapie gaan vragen om een beetje positieviteit in je leven te krijgen.
Alles maar dan ook alles pak je aan om negatief te lullen over dingen.
Het verpest een beetje het plezier om te lezen hier. (ja weet het moet ik wegbijven)
Wil je misschien ook met andere rekening gaan houden die hier komen omdat het leuk was om mee te lezen.
Heb je ooit wel eens van sarcasme gehoord misschien is dat wat bart aan het doen was ipv hinten naar fysiek geweld.
Echt ga me nu toch afvragen of je niet totaal bent doorgeslagen en niet kan relativeren.
ja, ze mag 'm HEBBEN, wil niet zeggen dat ze 'm AAN mag. Het hoort niet bij het tenue.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eline kreeg een zwart vest aangereikt, maar ze gaf aan dat ze een zwarte coltrui wilde....
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
er zijn 4 cossen maar dit moet m zijn
Maar eh: Waarom niet eerst de exit en dan de opdracht.
Nou ja, haar vorige opdracht tegen Pim, had ze hem zijn pen ontfutseld en wilde hem niet meer teruggeven omdat zij toch zeker zou winnen zei ze. Kan je als sneaky interpreteren natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef Espabilado het volgende:
Marielin meende het wel toen ze zei 'jajajajaja' toen Pim grappend aangaf dat Eline op sneaky manieren wint.
Pim misschien ook wel beetje
ik twijfel dus ookquote:Op maandag 18 mei 2009 20:52 schreef evaxsis het volgende:
Ik vraag me toch af of Eline heeft gewonnen. Je hoorde toch duidelijk dat Marielin al aangaf dat Eline niet meer achterover hing
Take it or leave itquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Micha164 het volgende:
De overwinning is uiterst discutabel, je bent namelijk afhankelijk van het evenwichtsgevoel van de persoon die tegen over je staat.
Ik vind dat de overwinning nog maar eens moet worden terug gekeken.
Nee, ze verloor niks, maar omdat Eline niet meer hing zeg maar, ja dan komt Marilien in de problemen, maar het staat op band, en als het echt zo is dat het door Eline komt dat Marilien niet meer normaal kon hangen eis ik van iedereen excuus. en een pakje sigaretten natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze verloor gewoon haar evenwicht.
Tjonge jonge... wat een gezeur zeg!
dat was geen grapje van Pim hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef bosb het volgende:
Ik word echt een beetje moe van dat eeuwige gezeik van Marielin.. Vanochtend met die lucifers was ze irritant, nu verliest ze en ligt de schuld volledig bij de ander, en ze loopt de hele dag te zeiken om van alles. Zou bijna credits gaan kopen om haar weg te krijgen..
Ze doet eerst alsof ze het Eline gunt, geeft haar een hand, maar komt vervolgens terug op de schuld van Eline, en roept als hardste JA op het grapje van Pim dat Eline altijd wint op sneaky manieren.
Tuurlijk mag ze nalopen waar het mis ging, maar het word nu op zo'n manier gebracht dat Eline met een rotgevoel over de opdracht zit.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft ze toch meteen gedaan.... blijkbaar mag ze niet nalopen waar het mis ging? Wat een onzin zeg.
Werkelijk alles wordt hier aangegrepen om haar zwart te maken.
maar er gaat niet echt iemand exit dus dat maakt dan ook niet uitquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk als mensen al een hele dag op deze 2 hebben gestemd .... dan krijg je weer geneik ... " ja maar het dagduel dan?? "
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef bbgirltje het volgende:
Wie heeft er al een prijs gewonnen, met het bestellen van boodschappen??
Dat zal hier ook zeker wel gebeuren, maar dat gaat daar geen enkele invloed hebben ben ik bangquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Micha164 het volgende:
De overwinning is uiterst discutabel, je bent namelijk afhankelijk van het evenwichtsgevoel van de persoon die tegen over je staat.
Ik vind dat de overwinning nog maar eens moet worden terug gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |