Bart heeft net tegen Jeroen gezegt dat ding nog ging gebeurenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef bbgirltje het volgende:
Hoop dat Bart, nog even isoleer gesprekken gaat houden, dan wordt het nog leuker
“The only thing worse than being talked about is not being talked about.” Oscar Wildequote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is precies 1 vraag gesteld over Jeroen, dat blijft gewoon zo. wtf
Owww en jij was toch zo zeker dat Marielin het haasje zou zijn....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Omdat hij nu enige man was,maar Pim vond Jeroen de laatste dagen ook zeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Resii het volgende:
[..]
Daarna ook goed geluisterd?!
Nee, ga hem wel missen!
Grappig (of juist om te huilen) dat sommige mensen het gewoon niet kunnen geloven dat er ook aardige mensen bestaan, die geen tot zeer weining kwaads in zich hebben, niet haatdragend zijn, en graag de vrede verkiezen boven confrontatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Eline zich bij alles wat ze doet zeer bewust is van de camera en dus wel uitkijkt wat ze zegt. Als je toneel speelt moet je het natuurlijk wel goed doen.
Precies mijn punt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Spooky4u het volgende:
Jeroen krijgt ook niets boeiends te horen van die 3.
Alles voor het geld nietwaar? Of je nu een advocaat van 38 neukt of meedoet aan een programma, als het maar iets oplevertquote:
lol.. Er gaat echt niks gebeuren, hoorquote:
ja dat is zo , maar datzelfde geld ook voor marilien vind ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Om er toch nog iets uit proberen te trekken?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef bbgirltje het volgende:
Hoop dat Bart, nog even isoleer gesprekken gaat houden, dan wordt het nog leuker
![]()
![]()
Toppie, net gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Bart heeft net tegen Jeroen gezegt dat ding nog ging gebeuren
Dit soort manipulatie ben ik helemaal voor!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Om er toch nog iets uit proberen te trekken?
Lekker spontaan ook.
ik heb ook wel eens af staan luisteren je kan het primaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Zonder fase III had dit niet zo gekund, dankzij de scheidingswand kon dit zo, wel geinig
Maar hoort Jeroen wel wat? kan herinneren van de feestjes waar Marielin probeerde af te luisteren dat ze er amper wijs van kon maken
dan komen er vast sappige verhalen los (hoop ik)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Bart heeft net tegen Jeroen gezegt dat ding nog ging gebeuren
Ik ga ervan uit dat de streamer kiest voor wat het leukste effect oplevert. Ik was in dit geval voor je dinnetje gegaan, want die reageert veel feller op dingen die ze zal luistervinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Klopt als een bus!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Met de tondeuse of gewoon met de botte schaarquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef mooiiiiii het volgende:
Hoelang worder ze in het ongewisse gelaten,
M'n schoonmoeder is kaal gekniptmaar ik ben daardoor niet wijzer geworden
Eline liet haar friet ook gewoon staan omdat het zo zielig was voor de anderen en gebruikte haar mascara ook nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen Marielin haar buik VOLVRAT en met haar makeupjes bezig was, was zij niet egoistisch
Ik durf te wedden dat Marielin gaat roepen dat ze al wel zoiets verwacht had.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
lol.. Er gaat echt niks gebeuren, hoor
"Oh, je bent er nog..."
"Ik vond het al zo'n raaaare eliminaaasie"
/care
Ik denk het niet,quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Marielin kennende, die komt er nog tig keer op terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef tonja het volgende:
Ik lach me rot als ze geen woord meer aan Jeroen vuil maken.
ook al ben ik het met je eens, ik vind niet dat ze peuken moet krijgen, doe maar een ander persoonlijk itemquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dus als de Crew nou een paar peukjes de grot ingooien zal je mij niet meer horen
Oh sjesus dat is nu een mind fuck. Maar Jeroen zijn mind gaat ook ff downgradequote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef wicky. het volgende:Ze zijn helemaal blij dat de stekste speler "eruit" is
Ge-wel-dig dit
Sowieso schrijft de regie de show en dat is het tegenovergestelde wat ons voorgehouden was.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Goh, er was ook iemand die 24 uur lang iets in de schoot kreeg geworpen, als enige. Wie was dat ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Niet zo "zuur" Dannyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Denk dat de streamer gewoon zijn eigen gevoel volgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |