"Horen , zien en zwijgen"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
En zo zitten ze met zijn 3en op een rij.
Het werkt twee kanten op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!
"Alleen zij die ver durven gaan, zullen ontdekken hoe ver zij kunnen gaan." Respect!
En haar push-up vestquote:
hier geen Voller en ook geen Nl-er, maar een Chanellerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......![]()
ontopic:nu gaan ze de 3 bewoiners effe uithoren over onze jeroen....
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
Hoi!!!!!!!quote:
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardig
Ja snap ik ook niet, ik neem aan dat ze gewoon voorlopig niet meer uit de luchtruimte mogenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Jeroen zich nu verstoppen als dat luik open gaat?
Dat gedeelte was me even onduidelijk..
bedenk dan wel, dat het allemaal uit de waffel van Marielin is gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
En die heten...quote:
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |