quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het woord soppers heb jij erin gebracht neem ik aan
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......quote:
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Klopt. en daarom zijn berichten uit de buitenwerled killing voor een RLS.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Yep..daar kun je natuurlijk veel over afspreken.
Was bij BB5 ook zo met Dido.....Eline schreef dat ze in de tv wilde kruipen als synoniem voor "ze kletsen over je".
Welkom op FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Toch is dat wel gebeurd.sommige dingen zie je niet aankomen heb er m'n les uit geleerd en heb zeker geen spijt van mijn deelname
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
juistquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Flow3r het volgende:
ben niet speciaal vóor iemand, ben wel tégen iemand en dat is Jeroen![]()
maar vind dat als het echt een overlevershow moet zijn dat dan Marielin echt bovenaan staat en dat het Eline véel te gemakkelijk is gemaakt, en Pim is een niemandalletje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mark gooi er even een bavje tussendoor. Ik snak er naar.
Deze schat zat nog in het vorige topique en heb de hele handel maar gequote.quote:
hahaha nu weet ik het zeker volg je goeroe, doe je dingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Rica het volgende:
[..]
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |