moeite met begrijpend lezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
heb je het nu over jezelf?...........
Toch is dat wel gebeurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had je nooit door de selectie heen mogen komen.
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
Dit zijn VOL'lers.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle zo massaal komen afzeiken.
Allemaal zonder geschiedenis op Fok.
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Jacquelineh het volgende:
daar komt het verhaal eindelijk jeroen
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bovenaan staan zegt alleen maar dat je achterban er geld in pompt !!
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???
Zoeentje als in BTTF?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef 11amb het volgende:
voor de mensen die het over jeroens auto hadden
eerst had hij inderdaad een delorean
Snap ik. Ik heb vaak tegenzin de COS tot in detail te lezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef moha het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij een volger van de goeroe was
Sommigen zijn misschien jou gevolgd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle zo massaal komen afzeiken.
Allemaal zonder geschiedenis op Fok.
Komen die van NL oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |