en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......quote:
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Klopt. en daarom zijn berichten uit de buitenwerled killing voor een RLS.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Yep..daar kun je natuurlijk veel over afspreken.
Was bij BB5 ook zo met Dido.....Eline schreef dat ze in de tv wilde kruipen als synoniem voor "ze kletsen over je".
Welkom op FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Toch is dat wel gebeurd.sommige dingen zie je niet aankomen heb er m'n les uit geleerd en heb zeker geen spijt van mijn deelname
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
juistquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Flow3r het volgende:
ben niet speciaal vķor iemand, ben wel tégen iemand en dat is Jeroen![]()
maar vind dat als het echt een overlevershow moet zijn dat dan Marielin echt bovenaan staat en dat het Eline véel te gemakkelijk is gemaakt, en Pim is een niemandalletje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mark gooi er even een bavje tussendoor. Ik snak er naar.
Deze schat zat nog in het vorige topique en heb de hele handel maar gequote.quote:
hahaha nu weet ik het zeker volg je goeroe, doe je dingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Rica het volgende:
[..]
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.
"Horen , zien en zwijgen"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
En zo zitten ze met zijn 3en op een rij.
Het werkt twee kanten op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!
"Alleen zij die ver durven gaan, zullen ontdekken hoe ver zij kunnen gaan." Respect!
En haar push-up vestquote:
hier geen Voller en ook geen Nl-er, maar een Chanellerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......![]()
ontopic:nu gaan ze de 3 bewoiners effe uithoren over onze jeroen....
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
Hoi!!!!!!!quote:
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardig
Ja snap ik ook niet, ik neem aan dat ze gewoon voorlopig niet meer uit de luchtruimte mogenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Jeroen zich nu verstoppen als dat luik open gaat?
Dat gedeelte was me even onduidelijk..
bedenk dan wel, dat het allemaal uit de waffel van Marielin is gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
En die heten...quote:
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Voelde me gewoon een klein beetje aangesproken aangezien ik meteen kwam binnenvallen met een opmerking over Marielin. En omdat ik ook een newbe ben. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.Dit lijkt echter meer op een collectief dat ergens vandaan komt. Die indruk geeft het tenminste.
tits or gtfoquote:
Die zijn van menig veranderd...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.
Da's heuuul wat andersquote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
en op peter en op eline en op marielin. Alleen begint het nu extreme vormen aan te nemen en wordt inmiddels ook de familie erbij betrokken. Er is een keer een grens, zeker als het erop begint te lijken dat er een blik users van een concurrerend forum hier alleen maar komt om de boel op te fokken natuurlijk. In welk geval er wel ingegrepen gaat worden en dat concurrerende forum zich moet bedenken dat wij een keer of tig groter zijn en je als je met vuur speelt je vingers wel eens kunt branden.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef akveor het volgende:
Ach gossie Jeroen krijgt zeker te weinig info en moet door Bart geholpen worden.
[ afbeelding ]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maarquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Maar waarom mag Jeroen nu (af)luisteren.
Vanwaar deze zinloze actie?
knuffelen ?quote:
omdat t kan en ze dna beaus wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.
Om er nog iets uit proberen te halen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaidquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zozo.. Gaan we hier ook al afkomst noteren!
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |