Voelde me gewoon een klein beetje aangesproken aangezien ik meteen kwam binnenvallen met een opmerking over Marielin. En omdat ik ook een newbe ben. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.Dit lijkt echter meer op een collectief dat ergens vandaan komt. Die indruk geeft het tenminste.
tits or gtfoquote:
Die zijn van menig veranderd...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.
Da's heuuul wat andersquote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
en op peter en op eline en op marielin. Alleen begint het nu extreme vormen aan te nemen en wordt inmiddels ook de familie erbij betrokken. Er is een keer een grens, zeker als het erop begint te lijken dat er een blik users van een concurrerend forum hier alleen maar komt om de boel op te fokken natuurlijk. In welk geval er wel ingegrepen gaat worden en dat concurrerende forum zich moet bedenken dat wij een keer of tig groter zijn en je als je met vuur speelt je vingers wel eens kunt branden.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef akveor het volgende:
Ach gossie Jeroen krijgt zeker te weinig info en moet door Bart geholpen worden.
[ afbeelding ]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maarquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Maar waarom mag Jeroen nu (af)luisteren.
Vanwaar deze zinloze actie?
knuffelen ?quote:
omdat t kan en ze dna beaus wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.
Om er nog iets uit proberen te halen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |