Nee, zolang Marielin wakker is, gaat het gesprek over Marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
Nou Bart, kom er maar in! Individuele gesprekken over de eliminatie. Laat ze maar eens los gaan! Zo valt er niets af te luisteren voor Jeroen
Denk dat dat nog wel eventjes duurt, ze moeten de overlevers laten denken dat jeroen al naar huis is, en dat kan nu nog niet denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
Nou Bart, kom er maar in! Individuele gesprekken over de eliminatie. Laat ze maar eens los gaan! Zo valt er niets af te luisteren voor Jeroen
ja kom maar op ik word gek van dat ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onterecht conclusies trekt. Daarnaast staat Marielin het langst van iedereen op de 1e positie ?. De zwaarste opdracht had ze van Jeroen gewonnen, dat is overduidelijk. Het gaat erom dat je mentaal sterk bent. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een positieve omgeving uitnodigt om het maximale uit je zelf haalt en een negatieve omgeving erg afbreuk doet aan je doorzettingsvermogen. Wat me verbaast is dat die gedachte nog niet eerder geuit is hier. Wellicht dat de wijsheid komt met de tijd??
"Klagen over al het geklaag. Dat is klagen voor gevorderden." (rik prikkel)
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is geen show van "wie is het liefste en zeurt het minste" maar het gaat om overlévers en dan staat Marielin met stip bovenaan
Ik zie dat ook. Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen er op de COS af komen alleen maar om die ene overlever te bashen en te bashen. Je ziet diezelfde mensen zelden tot nooit commentaar op de streams geven. Soms word ik er gewoon een beetje naar van.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke individuele poll... kan het wel blijven herhalen....![]()
Ik heb voornamelijk gezeur gehoord van de Marielin 'haters' waar ze het lef vandaan haalde zoveel te bestellen etc etc. Daarbij werd haar dat in de schoenen geschoven door die 007 sheit waar ze niets aan kon doen. Als er een poll was geweest was haar dat zeker niet gegund door de vele dwazen hier. Die allang niets meer snappen hoe een spel fair en square gespeeld moet worden. Als Marielin maar benadeelt wordt is het ondertussen eerlijk en terecht.
Dat ze superzware opdrachten heb ik zo goed als niemand daarvoor respect zien tonen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, zolang Marielin wakker is, gaat het gesprek over Marielin
hoiquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen...
damn wat haalt marielin zichzelf iedere keer naar beneden zeg.
Tig keer zeggen dat zij dr uit zou gaan. Vermoeiend zeg.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
heb je het nu over jezelf?...........
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen...
Juist, dus zolang zij denken dat Jeroen boven mee zit te kijken gaat er niets komen. Dus hoop, beetje provoceren die hapquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel eventjes duurt, ze moeten de overlevers laten denken dat jeroen al naar huis is, en dat kan nu nog niet denk ik.
pfffffffff word errug moe van jou jeroenskequote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een aandeel in....................en daar doet ze niets mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onterecht conclusies trekt. Daarnaast staat Marielin het langst van iedereen op de 1e positie ?. De zwaarste opdracht had ze van Jeroen gewonnen, dat is overduidelijk. Het gaat erom dat je mentaal sterk bent. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een positieve omgeving uitnodigt om het maximale uit je zelf haalt en een negatieve omgeving erg afbreuk doet aan je doorzettingsvermogen. Wat me verbaast is dat die gedachte nog niet eerder geuit is hier. Wellicht dat de wijsheid komt met de tijd??
Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, ikikik. Het vleesgeworden egoisme, maar dat zie je vaker bij junkies.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Foei Eline, wel gebladderde nagellakquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef kenobi het volgende:
zie elintje nou met haar gevechtstenue maar wel met rooie nageltjes, hahahaha
Je bent erg aan het zuigen wist je dat.Houd het ook gezellig aub.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Madelonna het volgende:
[..]
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.
Bovenaan staan zegt totaal NIETS,
De redenen dat Marielin eerste staat:quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Zware dag? Ze liggen de helft van de dag met hen ogen dicht in een slaapzak te ronken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef bosb het volgende:
Wat knap dat Eline zo weinig klaagt, ze biedt marielin nu zelfs aan dat ze eerst mag slapen, terwijl ze allebei een zware dag gehad hebben.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef kenobi het volgende:
[..]
pfffffffff word errug moe van jou jeroenske
Ja vreemd eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...
Maar Eline noemen "we" Calimero
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Madelonna het volgende:
[..]
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.
Bovenaan staan zegt totaal NIETS,
ach en toch zou ik dr loeihard doenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle een zo massaal komen afzeiken.
Allemaal zonder geschiedenis op Fok.
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle zo massaal komen afzeiken.
Komen die van NL oid?
Pimquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
De redenen dat Marielin eerste staat:
1 - Jij
2 - Goldenpage
3 - Danny
4 - Renate![]()
En toch blijf ik hopen dat de achterban van Pim sterk genoeg is om deze strijd te winnen..
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
quote]Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is geen show van "wie is het liefste en zeurt het minste" maar het gaat om overlévers en dan staat Marielin met stip bovenaan
precies dus dattequote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een aandeel in....................en daar doet ze niets mee.
Zelfs toen ze alle luukse had, was haar schmoel nog sjaggoo.....tis aan te leren om alles ten goede te keren.
IMO.
Kwens je alle geluk van de wereld met dr.
Kga pitten, morgen wachten er weer 20 pibertjes om 8 uur op me.
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Geef mij eens een tijdje adminrechtenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Jij mag nooit meer raden, allemaal van die huisvrouwtjes die van sly niet mogen kijken, maar stiekum toch doen en hier komen zeiken omdat ze te frustie zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
En dat is dan nog 1 van de vleiendste benamingen, kutwijf heeft de voorkeurquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij een volger van de goeroe wasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardigquote:
moeite met begrijpend lezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Toch is dat wel gebeurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had je nooit door de selectie heen mogen komen.
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
Dit zijn VOL'lers.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Jacquelineh het volgende:
daar komt het verhaal eindelijk jeroen
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bovenaan staan zegt alleen maar dat je achterban er geld in pompt !!
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???
Zoeentje als in BTTF?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef 11amb het volgende:
voor de mensen die het over jeroens auto hadden
eerst had hij inderdaad een delorean
Snap ik. Ik heb vaak tegenzin de COS tot in detail te lezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef moha het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij een volger van de goeroe was
Sommigen zijn misschien jou gevolgd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het woord soppers heb jij erin gebracht neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |