quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Jawel, want dan worden de polls gewoon gestuurd enzo
IK WIL EEN SIGARETquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Madelonna het volgende:
[..]
geniaal? Nou ze is echt geen Einstein, ze heeft het gedrag van een oververwende 14 jarige puber, maar daar zal je binnenkort wel achterkomen. Met tijd komt wijsheid,
Hijzelf kent haar neem ik aan het beste dus zal hij ook wel weten of dat zo is of nietquote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen?? Dat dit vooropgezet is?? geloof er werkelijk geen fuck van, en trouwens je hoeft het niet steeds voor marielin op te nemen, het is logisch dat jij het niet eens bent met de hier beschreven negatieve punten
Metanaggingquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Espabilado het volgende:
Wow whole new level of nagging... ze gaat nu zeuren over d'r eigen gezeur
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, absoluut. En dat is al veel mensen opgevallen.
alleen is een groot deel van het publiek het DGK publiek en die houden daar juist van. Voor mij persoonlijk haalt het de hele charme van het concept omlaag en maakt the bunker tot een eenheidsworst met andere real life soaps. Vanuit de kandidaten gezien is het gewoon oneerlijk en ik denk dat ze met deel twee een heel ander type deelnemer gaan krijgen vanwege de teneur die B&B zelf hebben ingezet.
Ik denk dan ook dat een vervolg alleen maar jeroen/huub/jaap/brian/natasia types zal trekken, daar waar het concept meer ging om bart/ruud/willem/sabine types. Sowieso denk ik niet dat mensen zich voor een tweede deel rap voor 10k of minder in de maling willen laten nemen door de redactie, maar goed. Dat is aan die lui zelf natuurlijk.
Als DGK kloon is de bunker wel geslaagd. Als eerlijke back to basic real life soap? Nee. Dat pad is inmiddels verlaten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kan ik je een bezoekje aan VOL aanraden, daar zitten de diehard Pim-soppers.![]()
Fans van Marielin hebben er echter weinig te zoeken.
Een persoonlijk item, een coltruiquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan, weet iemand wat Eline gewonnen heeft met de opdracht? Of krijgt ze morgen een verwendag?
roestig schatjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
HELMPIE
CHOCOMELLETJE
RUGGETJE
JAMMETJE
TRUITJE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan, weet iemand wat Eline gewonnen heeft met de opdracht? Of krijgt ze morgen een verwendag?
nou nee dont think so...volgens mij staat marielin op nr 1 kwa beste zeiken,zeuren en herhalen !quote:
Dat gebeurt toch nooit tijdens een Eliminatiequote:Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De bedoeling was dat de overlevers zelf zouden kiezen.
Dus dit hele plan is weer verkeerd gebracht.
Haar zwarte truitjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk hèquote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef mazaru het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
HELMPIE
CHOCOMELLETJE
RUGGETJE
JAMMETJE
TRUITJE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
Da's inderdaad een deuk in z'n ego.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Espabilado het volgende:
Pijnlijk voor Jeroen als ie urenlang z'n naam niet zal horen
Ik bedoel, dat Jeroen terugkomt hè, ff voor de duidelijkheidquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er even een bladwijzer voor gemaakt, voor het geval dat
Er is toch ook gestemd voor wie 24 uur luxe kreeg. En toen Marielin die 24 uur luxe had heb ik heb ik de Marielin aanhangers hier niet zien klagen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, er worden polls geplaatst waarvan de uitkomst eigenlijk al vast staat. Over de polls wordt niet goed nagedacht. In deze fase zou er eigenlijk niet meer op individuen gestemd mogen worden.
Marielin, geen sigaretten, Iedereen een extraatje behalve Marielin, Wie krijgt de fake exit...
Er wordt kan dan ook met name door de tegenstanders van Marielin zo gestemd worden dat zij daar het meest last van heeft.
Krijgt ze via een Fokopdracht 24 luxe misgunt het merendeel haar dat omdat ze zat te zeuren over sigaretten. Inderdaad irritant maar ze vergeten wel erg gemakkelijk de opdrachten waarvoor ze echt heeft moeten bikkelen.
Het is verworden tot een BB waar het winnen van opdrachten er eigenlijk zo goed als niets meer toe doet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk hèWat een snoepie is het toch.
hahhahahahhaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Espabilado het volgende:
Wow whole new level of nagging... ze gaat nu zeuren over d'r eigen gezeur
Tis een pilot .. en we mogen afschieten wat we willen !!! Daar ben jij een meester in btw. Als er een tweedequote:Op maandag 18 mei 2009 21:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, absoluut. En dat is al veel mensen opgevallen.
alleen is een groot deel van het publiek het DGK publiek en die houden daar juist van. Voor mij persoonlijk haalt het de hele charme van het concept omlaag en maakt the bunker tot een eenheidsworst met andere real life soaps. Vanuit de kandidaten gezien is het gewoon oneerlijk en ik denk dat ze met deel twee een heel ander type deelnemer gaan krijgen vanwege de teneur die B&B zelf hebben ingezet.
Ik denk dan ook dat een vervolg alleen maar jeroen/huub/jaap/brian/natasia types zal trekken, daar waar het concept meer ging om bart/ruud/willem/sabine types. Sowieso denk ik niet dat mensen zich voor een tweede deel rap voor 10k of minder in de maling willen laten nemen door de redactie, maar goed. Dat is aan die lui zelf natuurlijk.
Als DGK kloon is de bunker wel geslaagd. Als eerlijke back to basic real life soap? Nee. Dat pad is inmiddels verlaten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Rica het volgende:
[ afbeelding ]
"Zouden ze het al over mij hebben..?? Ja? Ja! Ja! O nee...Ze zijn blij dat ze nu drie slaapzakken hebben"
Haar coltrui.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
Topavond, Eline gewonnen en de fake-exit van Jeroen.
Ben benieuwd naar de gezichten straks als Jeroen weer binnenstapt.
Btw, wat heeft Eline eigenlijk gewonnen?
Ja hij kent haar idd het beste. Maar als ze vooraf had bedacht dat ze 24/7 ging lopen zeiken over alles waar maar over te zeiken valt, dan snap je het niet helemaal. Met dat zeiken krijg je misschien wel je tegenstanders gek (wat micha zegt) maar bovenal ook de streamers, en deze zijn juist het belangrijkste om ook maar kans op de overwinning te maken. (behalve als Danny achter je staatquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hijzelf kent haar neem ik aan het beste dus zal hij ook wel weten of dat zo is of niet
enk je nu echt dat dat word doorgelaten?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin krijgt alle spelinformatie binnen via fanmail, dat las ik op het "Marielin"-forum. Wat dat betreft is het maar goed dat ze nu nauwelijks fanmail meer krijgen.
Denk dat haast iedereen ging zeuren,je heb geen afleiding.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hijzelf kent haar neem ik aan het beste dus zal hij ook wel weten of dat zo is of niet
Dat is toch om te huilen?quote:
En mannen die daar intrappenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk hèWat een snoepie is het toch.
Die ze tog niet aan mag doenquote:
*laysa zet eerst haar piepstemmetje op* ja maar het is toch gewoon leukig en dolletjes hierquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch om te huilen?
En dat wordt dan afgewisseld met een doorgerookte stem die het constant heeft over sigaretten en niet haar schuld dat ze verloren heeft
Rugzakje, zo één met stenenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:44 schreef -sabine- het volgende:
Als Marielin in RL geen zeur is speelt ze dit briljant.
Ik geloof er geen ene snars van....................khoop het voor Micha dat het wel zo is.
Met zo'n zeurtrut is niet samen te leven. Zij zuigt energie uit je met een sneltrienvaart.
Nu ze een maandje weg is jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |