Alleen zien ze dat even over het hoofd..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Jammer dat ze de bewoners de indruk geven dat dit een "vertrouwlijk" gesprek is.
De isoleerkamer is nu gecomprimeerd. Bij een volgende bunker zullen deelnemers altijd op hun hoede zijn.
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam afquote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nee dan gooi ik m'n bunkerslaapzak met Anthrax over je heen
ja vind ik ook weer erg meevallen van drquote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin heeft zelfkennis en geeft toe dat ze zeurt. Toppertje hoor, mag van mij zeuren.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
Mijn reaktie jegens vriendje van Marielin, dussss???????????quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag hier toch gewoon zeggen wat je vind zolang het maar over de streams gaat en je geen mede users aan gaat vallen?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin heeft zelfkennis en geeft toe dat ze zeurt. Toppertje hoor, mag van mij zeuren.
Ja, dat is waar, dus dan is het zeuren niet erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
Ik zie heul geen plaatjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam af
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed en genuanceerd antwoord, van Marielin over Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |