Hiervoor zijn ook wel andere vragen gesteld, ik denk dat ze er niks achter gaan zoeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef crazygirl29 het volgende:
Zou het nou niet opvallen al die vragen over Jeroen?
Dat denk ik ook. Maar desalniettemin zat dit naar mijn weten sowieso al in de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef akveor het volgende:
![]()
Blijkbaar werd er wat meer geklaag verwacht.
Was ook sarcasmequote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
je mag hier toch gewoon zeggen wat je vind zolang het maar over de streams gaat en je geen mede users aan gaat vallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.
Why notquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef lies1958 het volgende:
Kijk en dit is nu niet eerlijk dat is sturen in het voordeel van jeroen. DIe kan dingen gebruiken wat de andere zeggen.
Als de drie niet over jeroen beginnen moet bart er ook niet naar vragen.
Ja, haar nogal rare (zelfgepercipieerde) cutey-modus is dat...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
behalve door jimboquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heilig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
sorry hoor, maar nu moet ik even lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve door jimbomarielin mag dood
en elientje
![]()
![]()
Silence! I kill you!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
Ja maar niet als jeroen nog in het spel zit. Jeroen zou dus in het voordeel kunnen komen door de antwoorden die hij te horen krijgt van de andere en dit tegen ze kunnen gebruiken.quote:
Jij altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt () raakt.
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
kijkt er hier uberhaubt iemand nog naar de streams of zijn jullie liever met elkaar bezig....hihihi ik zei met elkaar bezig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |