"Horen , zien en zwijgen"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
En zo zitten ze met zijn 3en op een rij.
Het werkt twee kanten op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!
"Alleen zij die ver durven gaan, zullen ontdekken hoe ver zij kunnen gaan." Respect!
En haar push-up vestquote:
hier geen Voller en ook geen Nl-er, maar een Chanellerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......![]()
ontopic:nu gaan ze de 3 bewoiners effe uithoren over onze jeroen....
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
Hoi!!!!!!!quote:
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardig
Ja snap ik ook niet, ik neem aan dat ze gewoon voorlopig niet meer uit de luchtruimte mogenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Jeroen zich nu verstoppen als dat luik open gaat?
Dat gedeelte was me even onduidelijk..
bedenk dan wel, dat het allemaal uit de waffel van Marielin is gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
En die heten...quote:
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Voelde me gewoon een klein beetje aangesproken aangezien ik meteen kwam binnenvallen met een opmerking over Marielin. En omdat ik ook een newbe ben. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.Dit lijkt echter meer op een collectief dat ergens vandaan komt. Die indruk geeft het tenminste.
tits or gtfoquote:
Die zijn van menig veranderd...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.
Da's heuuul wat andersquote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
en op peter en op eline en op marielin. Alleen begint het nu extreme vormen aan te nemen en wordt inmiddels ook de familie erbij betrokken. Er is een keer een grens, zeker als het erop begint te lijken dat er een blik users van een concurrerend forum hier alleen maar komt om de boel op te fokken natuurlijk. In welk geval er wel ingegrepen gaat worden en dat concurrerende forum zich moet bedenken dat wij een keer of tig groter zijn en je als je met vuur speelt je vingers wel eens kunt branden.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef akveor het volgende:
Ach gossie Jeroen krijgt zeker te weinig info en moet door Bart geholpen worden.
[ afbeelding ]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maarquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Maar waarom mag Jeroen nu (af)luisteren.
Vanwaar deze zinloze actie?
knuffelen ?quote:
omdat t kan en ze dna beaus wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.
Om er nog iets uit proberen te halen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaidquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zozo.. Gaan we hier ook al afkomst noteren!
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.![]()
Ze heeft een onderbeet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
**Terug knuffeltquote:
Nee je hebt de verkeerde smily. het is: Malielin SMOEL!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi!!!!!!!
En wat zeggen we dan???
Marielin, SMOEL!!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
Dat weten ze zelf nog nietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat houdt fase IV eigenlijk in?
Zwaarder dan dit (qua wakker blijven) kan toch niet?
hhaha inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.
Bedankt voor deze vriendelijke edoch iets overspannen antwoordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maar
als ze maar kan pijpen, carequote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heiligquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijk
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt (quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".
Maar zo'n kudde newbies die alleen maar een beetje komt schelden, is vervelend ja.
Hiervoor zijn ook wel andere vragen gesteld, ik denk dat ze er niks achter gaan zoeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef crazygirl29 het volgende:
Zou het nou niet opvallen al die vragen over Jeroen?
Dat denk ik ook. Maar desalniettemin zat dit naar mijn weten sowieso al in de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef akveor het volgende:
![]()
Blijkbaar werd er wat meer geklaag verwacht.
Was ook sarcasmequote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
je mag hier toch gewoon zeggen wat je vind zolang het maar over de streams gaat en je geen mede users aan gaat vallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.
Why notquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef lies1958 het volgende:
Kijk en dit is nu niet eerlijk dat is sturen in het voordeel van jeroen. DIe kan dingen gebruiken wat de andere zeggen.
Als de drie niet over jeroen beginnen moet bart er ook niet naar vragen.
Ja, haar nogal rare (zelfgepercipieerde) cutey-modus is dat...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
behalve door jimboquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heilig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
sorry hoor, maar nu moet ik even lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve door jimbomarielin mag dood
en elientje
![]()
![]()
Silence! I kill you!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ja maar niet als jeroen nog in het spel zit. Jeroen zou dus in het voordeel kunnen komen door de antwoorden die hij te horen krijgt van de andere en dit tegen ze kunnen gebruiken.quote:
Jij altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt () raakt.
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
kijkt er hier uberhaubt iemand nog naar de streams of zijn jullie liever met elkaar bezig....hihihi ik zei met elkaar bezig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |