Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaidquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zozo.. Gaan we hier ook al afkomst noteren!
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.![]()
Ze heeft een onderbeet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
**Terug knuffeltquote:
Nee je hebt de verkeerde smily. het is: Malielin SMOEL!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi!!!!!!!
En wat zeggen we dan???
Marielin, SMOEL!!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
Dat weten ze zelf nog nietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat houdt fase IV eigenlijk in?
Zwaarder dan dit (qua wakker blijven) kan toch niet?
hhaha inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.
Bedankt voor deze vriendelijke edoch iets overspannen antwoordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maar
als ze maar kan pijpen, carequote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heiligquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijk
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt (quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".
Maar zo'n kudde newbies die alleen maar een beetje komt schelden, is vervelend ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |