heb 't niet echt gehoord. zat gebiologeerd (en geïrriteerd) te kijken naar de lippen die zich afzonderlijk van haar kaken bewegen. Het is bijna alsof ze slecht is nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
Het is een spel hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef 11amb het volgende:
wat is het toch een lekker ding, jammer dat het alleen nog ademt
nee, ze noemde géén goede actie en in slaap vallen als een van de 2 mindere dingenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef Tessio het volgende:
Marielin: Een goede actie van hem, die kan ik niet zo opnoemen.
Oh ja, in slaap vallen in de kist.
neuh.. dan kan ie beter Anthrax krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam af
Nee inderdaad, de angst dat je ziek wordt of spontaan omvalt getuigt van weinig zelfkennis, ze houdt het gewoon vol tot het einde, de bikkel.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
"Ik hoop gewoon dat ze me leuk vinden. En lief. Hihi"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
In een spel van 4 weken laat ik mijn "vrienden" als een blok vallen voor 10.000 euro. Makkelijk zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef Jian het volgende:
Ben je Jeroen al weer bijna kwijt ?
Ja ja... en ze lacht, was vast pijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |