daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik wilde wel een spannende TT verzinnen, maar behalve dat Pim z'n tandenborstel was meegenomen naar boven zijn er weinig andere ontwikkelingen
Ik zal ook al de hele tijd te F5'enquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijn
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Pek het volgende:
Pim is met de stokjes bezig, Eline in de keuken en Marielin doet weer eens niets
Lontquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik zie daar allemaal luciferkopjes liggen.
Afkeur
Helpen afwassen ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemen
'normaal' posten mag ookquote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef foon het volgende:
whahaha, godzijdank gebeurd er weer iets, jaaaaaa ,want pim is met stokjes bezig.
wowwww , word ut toch nog spannend ...!!!!!!![]()
The Runkerquote:
Brand leukquote:
Binnen 5 minuten en lucifer voor lucifer van buiten halenquote:
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's plsquote:
Crea Beaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Eline wil wel een kopje warme melk maken met koffiecreamer
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Hobby het volgende:
[ afbeelding ]
het begin
en
het resultaat
[ afbeelding ]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's pls
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En nu een filmpje in timelapse van 5 minuten
Nee, das zonde om in de fik te zetten. Heeft Danny geen connectied met de zwaluw of zo voor sponsoring? Lijkt me fantastische Fok!TV namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.
Afwijkend gedrag hequote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Je bent een beetje dikdoenerigquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Dat zet je weer ff met beide benen op de grond héquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Bold is not beautiful.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Het gaat niet om je mening. Naar meningen luisteren we hier niet. Maar je zou eens van die zwarte dikke B af kunnen blijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Begin maar met normaal lettertypequote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Damn, die zocht ikquote:
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.
Jouw post is niet het benadrukken waard.
Feit dat je pas 4 posts op dit forum hebt is de kans groot dat je een k*tkloon bent.
Zoniet dan stel ik voor dat je 'normaal' doet.
yupquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
thanks spooky , ut zal mij niet meer gebeuren, weg ermee ,met die dikke b...mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Van onwetende schapen maakt men shoarmaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzo
Lammetjesquote:
Dat is kuijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan moet Eline oppassen in de buurt van Turken
laterquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
fijne dag nog ,ik ben weg ...druk druk druk...
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
Oiquote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Iets minder blowen kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.
Kloote dikke bal?quote:
YOU THINK???quote:
Jammer dat de [rev] tags niet meer werkenquote:
is ook niet haalbaar.quote:
weer zo'n kinderachtig dingetje van de redactie.quote:
Tits or gtfoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
Ccquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat toch nooit als een lopend vuurtje, straks?
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het wordt sowieso een grote steekvlam die iedereen de wenkbrauwen kostquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Mijn Danny! Wat doe je???quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.
ze hadden tot 12 uur de tijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze nog wel ruimte om te herstellen of is het nu einde oefening?
En wie komt er op? Eline.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef logicc123 het volgende:
ze kunnen alle letters toch verbinden door afgebroken lucifer kopjes, net als dat waarvan ze het "aansteeklont"hebben gemaakt.
Ik kan wel meerdere redenen verzinnen, maar alleen de redactie weet wat hun reden isquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is ie nou afgekeurd dan? Ze hebben toch uiteindelijk 1 lijn van luciferkopjes die in 1x aangestoken kan worden?
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Danny! Wat doe je???
Volgens mij zijn die lucifers gisteren trouwens wel geteld.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Maanvis het volgende:
ze hadden tot 12 uur de tijd.
Maargoed, wat is er dan gebeurd want ik mis weer een hoop hier op m'n werk.
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Oh dat weet ik niet, gok op natte vingerwerk. Bij deze opdracht ook goed te doen omdat je kunt stapelen natuurlijk. Zolang je maar een minimum aantal hebt. Maar zijn er nog zoveel lucifers over?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Danny het volgende:
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?
Wat wil de regie dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
de letters horen er niet tegenaan. dat zou dus niet 'accuraat' zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef logicc123 het volgende:
ze hadden ook de kopjes van de lucifers naar binnen moeten laten zitten. Bij die rand die om the bunker" zit.
Dan leg je de letters daar tegen aan.
goh moet ik het dan maar doen
ze kunnen het ook pas melden als de overlevers aangeven dat ze klaar zijn, het zou niet eerlijk zijn als ze tijdens het bouwen hulp kregen van de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
Ze liggen toch naar binnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef logicc123 het volgende:
ze hadden ook de kopjes van de lucifers naar binnen moeten laten zitten. Bij die rand die om the bunker" zit.
Dan leg je de letters daar tegen aan.
goh moet ik het dan maar doen
Dan mogen ze wel eens beginnen met een grondplaat aan te leveren die dezelfde verhoudingen heeft als het logoquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
'het logo dient accuraat te zijn' werd net omgeroepen
De tijd is nog niet om, kan deze opdracht echt niet? Of m oeten ze gewoon nog even nadenken?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens beginnen met een grondplaat aan te leveren die dezelfde verhoudingen heeft als het logo.
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De tijd is nog niet om, kan deze opdracht echt niet? Of m oeten ze gewoon nog even nadenken?
Goedemorgen @all trouwens.
Misschien begrijpt de ochtendcrew niet wat de avondcrew bedoelde met de opdracht?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Da's ook iets waar ze voor TBO2 aan moeten werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
Er zal toch wel weer een poll komen of hij geslaagd is?
Volgens mij lukt dat soieso niet, maar het kan idd beter. Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunderquote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.
En die concessies die ze doem om te zorgen dat ie fikt , kunnen op meerdere manieren hé.
Door die lucifer kopjes te gebruiken als verbindingsmiddel tussen de letters is ie al een stuk accurater.
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben er toch niet voor niks luciferkopjes bij gekregen.
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunder
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.
die zelfde "aansteeklont"kan je toch gebruiken om alle letters te laten branden.
creatief zijn moesten ze
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.
wanneer danquote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie.
indd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Inderdaad, alleen met toevoeging van kopjes. Hmm, ik vind hem wel goed gemaakt, hij lijkt er tenminste op. Ach ja, in deze tijd van crisis bespaart men overal op.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
Dan ken je mijn ex nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
Grappig, maar bull.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"ens.
Dat kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft liever een frikandelquote:
Geen gehaktstaaf?quote:
quote:
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag nietquote:
nee, iets overdreven, maar absoluut niet 100% bull. die telefoon wordt veel te vaak gebruikt. niet alleen door de redactie, maar ook door de bewoners. Laat ze het zelf uitzoeken en laat ze alles gebruiken hoe ze het willen. Zolang ze het niet slopen en niemand in gevaar brengen valt het imo onder creatief gebruik. Ik vind het absoluut niet raar dat ze niet meer voor zichzelf durven te denken. Nog afgezien van de wisselingen in wat wel en niet mag afhankelijk van wie er op de redactie zit.quote:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.
[..]
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.
[..]
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag niet
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:> koud -> water opwarmen in magnetron om als warme kruik te gebruiken -> mag niet
*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.quote:> eerste opdracht in de kist liggen -> maken een soort kussen van riemen oid -> mag niet
*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.quote:> trommelen om muziek te maken -> mag niet
*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.quote:dan nog bij fase 2 te horen krijgen dat elk item in de bunker een eigen functie heeft et voila. weg eigen initiatief.
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).quote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vind dat de redactie nooit op voorhand al iets an kan keuren.
De streamer bepaalt toch? Dus na elke opdracht, hoe duidelijk het resultaat ook mag zijn, moet via een poll besloten worden. Ook creatief gebruik moet kunnen, al dan niet gewaardeerd door de streamer.
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.quote:
Ik vraag me eigenlijk af of the bunker wel leuker zou worden als de streamer alles bepaalt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef logicc123 het volgende:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?quote:*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.
En toch mag Eline nog steeds pratenquote:*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.quote:*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.
natuurlijk ontkom je daar niet aan, maar dat sturen moet wel op een eerlijke manier gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.![]()
Aan wat sturen ontkom je echt niet, lijkt me.
Stukje fietsen werkt primaquote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
Mijn god, eline loopt al de hele ochtend te janken hoe koud ze het wel niet heeft. erg vermoeiend.
Het mooiste is natuurlijk dat er bij TBO4 ofzo dagelijks 300.000 mensen stemmen, dan is een poll ook niet meer te beinvloeden. Nu beslissem soms 30 mensen, 12 voor, 18 tegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of the bunker wel leuker zou worden als de streamer alles bepaalt.
Stel je voor dat dit logo echt totaal niet op het echte logo leek. Maar een klein groepje mensen die stemt ervoor dat de opdracht gelukt is. Wordt het er dan echt leuker op, dat de streamer bepaalt betekent ook niet direct dat dat de meest juiste/rechtvaardige keuze is.
Op dit moment is fok redelijk gelijkgestemd en is fok "in control".Maar je kan er niet vanuit gaan dat dat altijd zo blijft en ook automatisch is wat alle streamer vinden dat er moet gebeuren.
Da rijdt kut!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
Met je rechter voet op de koppeling en je linker op het gas
Het is ook wel een beetje zo dat de ene keer creativiteit niet mag en de andere keer wel, maar dat is tijdens allemaal huishoudelijk geneuzel. Er is door hun zelf gezegd dat ze creatief moesten zijn. Het lijkt mij dat dit vooral tijdens de opdrachten eruit moet komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Danny het volgende:
ik heb je post aangepast. Gebruik de editknop zodat je kunt leren hoe je de quotefunctie moet gebruiken
[..]
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?
[..]
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?
[..]
En toch mag Eline nog steeds praten![]()
[..]
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.
vergeet niet dat wij meer informatie hebben dan zij he? Zij weten alleen dat ze op het matje worden geroepen als ze initiatief tonen EN als ze het NIET tonen. Het is de inconsistentie van de redactie waardoor een groot deel van het eigen initiatief, waarvan er - toegegeven - sowieso al niet héél veel was, inmiddels is verdwenen. Het feit dat ze een dag eerder al een douchegordijn wilden maken van de vuilniszak maar er vanuit gingen dat dat niet zou mogen (want er was gezegd dat spullen alleen gebruikt mochten worden voor hetgeen ze bedoeld waren) is op zich al duidelijk genoeg.
Misschien dat ie daarom een schuur binnen reedtquote:
Moggequote:
misschienquote:Op maandag 18 mei 2009 11:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat ie daarom een schuur binnen reedt
Paar minuten gaat wel, maar nu begint het idd irritant te wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Pek het volgende:
Dat gehark in het haar van die twee, scheer het toch kaal meis
Inderdaad, ik vind hem ook prima, ze hebben tot 12.00 uur volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Disana het volgende:
Ik heb teruggelezen maar snap niet wat er mis is met het logo, het ziet er toch goed uit? Hoe lang hebben ze nog?
Dankjewel. Nou dan snap ik het zeker niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind hem ook prima, ze hebben tot 12.00 uur volgens mij.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef hondjes het volgende:
Trouwens kan de website niet veranderd worden..
Vindt het nu zo onhandig,telkens terug te moeten van streams en forums en dan ook weer naar home om mee te doen aan een poll.
Krijg dan vaak van ja ok..laat maar
Waarom de poll niet gewoon links van de streams.
Het hout van de lucifers moet overeenkomen met het wit van de lettersquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Nou dan snap ik het zeker niet.
Yep maar dan links de polls...zou handiger zijn..gelijk naast de streamsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Streams openen toch gewoon in een nieuw scherm?
Wil je roken?quote:
idd, en dan zonder refresh automatisch nieuwe pollsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Yep maar dan links de polls...zou handiger zijn..gelijk naast de streams
Maar heb geen verstand van websites en computers dus misschien niet mogelijk.
Het is maar een ideetje.
Huh? Hoe kan dat nou als de koppen elkaar moeten raken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het hout van de lucifers moet overeenkomen met het wit van de letters
Volgens mij is dat ook één van de stomme dingen die hij gedaan heeft met drank opquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe sja dat weet ie niet meer he....drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Maar hij is toch pas geslaagd als alles in de hens staat?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
je kunt nu stemmen of je vindt dat de poll voldoende lijkt op het origineel
ik wil de rest ook wetenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook één van de stomme dingen die hij gedaan heeft met drank op
Kost me zeker een creditquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
Je bedoelt het logo? Dat is belachelijk, dat is toch geen user participatie meer? Laat ze zelf hun ogen gebruiken, het ziet er prima uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
quote:
alles is mogelijk met een goede webbouwerquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
Maar heb geen verstand van websites en computers dus misschien niet mogelijk.
Ze hebben een marge van 25 lucifers, zowel naar boven als naar beneden.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef Toverheks het volgende:
Ja eigenlijk wel, ben gestopt en verdomde moeilijk hoor.
Nee, maar er moesten toch minimaal 25 overblijven of alles opgebruiken, weet dat ook niet meer.
En vind het best hoor, logo wat mij betreft geslaagd.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
CSI Warrick doet nog mee achter de schermen?!?
Nee!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
CSI Warrick doet nog mee achter de schermen?!?
dus ze mogen ook extra 25 lucifers gebruiken?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben een marge van 25 lucifers, zowel naar boven als naar beneden.
jah, maar kennelijk hebben ze op de redactie nog wat slaap in de ogen en zien ze enorme verschillen met het origineel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij is toch pas geslaagd als alles in de hens staat?
Oke, dank je wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben een marge van 25 lucifers, zowel naar boven als naar beneden.
Laten we die nu toevallig op fok hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef Danny het volgende:
[..]
alles is mogelijk met een goede webbouwer
Kapselsquote:
De opdracht duurde toch tot 12 uur vanmiddag, dan kan de poll nooit op 12.30 sluiten lijkt mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:37 schreef Disana het volgende:
Logo geslaagd?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, logo lijkt voldoende
»Ja, logo lijkt voldoende
7 Votes
»Nee, totaal verschillend
1 Votes
»Poll sluit 18 mei 12.30 uur
0 Votes
Weer zoiets. Wat een gerommel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De opdracht duurde toch tot 12 uur vanmiddag, dan kan de poll nooit op 12.30 sluiten lijkt mij.
the bunker works in mysterious ways... *insert twilight zone tune*quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De opdracht duurde toch tot 12 uur vanmiddag, dan kan de poll nooit op 12.30 sluiten lijkt mij.
Lijkt me niet. Ik kan die persoon ook niet een, twee, drie thuisbrengen.quote:
Ik begrijp niet zo goed waarom die laatste optie erbij staat. Wat is de zin van stemmen op een sluitingstijd?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:37 schreef Disana het volgende:
Logo geslaagd?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, logo lijkt voldoende
»Ja, logo lijkt voldoende
7 Votes
»Nee, totaal verschillend
1 Votes
»Poll sluit 18 mei 12.30 uur
0 Votes
Ja, dacht dat ik zoiets had gelezen gister steeds, tot 12 uur.quote:
12 uur klaar en nog een half uurtje 'jurytijd'?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:39 schreef Danny het volgende:
the bunker works in mysterious ways... *insert twilight zone tune*
Mensen klaagden dat er geen sluitingstijden bij polls stonden. Dit was toen de zeer onprofessionele oplossing.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom die laatste optie erbij staat. Wat is de zin van stemmen op een sluitingstijd?
Dat is even een alternatieve oplossing om de sluittijd te vermelden.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom die laatste optie erbij staat. Wat is de zin van stemmen op een sluitingstijd?
ok. vond 't al gek, maar hej, wie ben ik om zijn keuzes voor 'm te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik kan die persoon ook niet een, twee, drie thuisbrengen.
ik denk dat ze om 12 uur dat ding aansteken en dan weer naar boven gaan om een half uur later bekend te maken aan ze of het wel of niet gelukt is?quote:
de sitebouwer heeft nogal lang nodig om een veldje met een sluittijd te bakken, en nog meer moeite om er gewoon een aftelklokje naast te zetten. Dat zou te zwaar zijn voor pc's van mensen ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook weer zo'n onzin poll... het gaat er met name om dat alle luciferkoppen elkaar aansteken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
je kunt nu stemmen of je vindt dat het logo voldoende lijkt op het origineel
Die optie zit niet in zijn webbouw programmatjequote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
de sitebouwer heeft nogal lang nodig om een veldje met een sluittijd te bakken, en nog meer moeite om er gewoon een aftelklokje naast te zetten. Dat zou te zwaar zijn voor pc's van mensen ofzo
Bart heeft toen deze oplossing bedacht en hoewel die verre van netjes is is het duidelijker dan GEEN sluittijd. Kan ik wel waarderen.
Stemmen voor de sluitingstijd van de poll waar je op stemt? Huh? Vaag......quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen klaagden dat er geen sluitingstijden bij polls stonden. Dit was toen de zeer onprofessionele oplossing.
het wordt tijd om die heren eens een paar schoppen onder hun kont te geven ... wat een watjes zijn het gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:38 schreef Laysa het volgende:
wordt het niet eens tijd dat jeroen per ongeluk over dat logo struikeld
Okee, ik snap het, thanks.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
de sitebouwer heeft nogal lang nodig om een veldje met een sluittijd te bakken, en nog meer moeite om er gewoon een aftelklokje naast te zetten. Dat zou te zwaar zijn voor pc's van mensen ofzo
Bart heeft toen deze oplossing bedacht en hoewel die verre van netjes is is het duidelijker dan GEEN sluittijd. Kan ik wel waarderen.
Dit zal niet één van haar favoriete caps wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Pek het volgende:
Eline d'r tieten zijn weg![]()
[ afbeelding ]
Wel pokey's
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:49 schreef snetje het volgende:
[..]
het wordt tijd om die heren eens een paar schoppen onder hun kont te geven ... wat een watjes zijn het gewordende vrouwen hebben schijnbaar de touwtjes in handen
![]()
Jeroen is al mak vanaf dat Eline het met der amandelen had ... en Marilien mag je ook nog geen boe tegen zeggen anders ontploft ze gelijk.... zelfs hier op FOK klaagt haast niemand meer over Jeroen *zucht*
aja morgu ...
Hoorde je eerder ook die discussie met Jeroen? Over die B die nu wel op haar manier er ligt en Jeroen daar gisteren niet aan wou? Vreemd dat ze op dat moment wegloopt en niet op dat moment de discussie aangaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Disana het volgende:
Nu mag Marielin met haar vingen langs de route van de luciferkoppen gaan.
Bedanktquote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen klaagden dat er geen sluitingstijden bij polls stonden. Dit was toen de zeer onprofessionele oplossing.
Hoe kan iets wegzijn wat er nooit geweest isquote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Pek het volgende:
Eline d'r tieten zijn weg![]()
[ afbeelding ]
Wel pokey's
bv, je hebt geen borsten, neemt implantaten en laat ze weer weghalenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoe kan iets wegzijn wat er nooit geweest is
Er heeft ooit meer gezeten, zei ze zelfquote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hoe kan iets wegzijn wat er nooit geweest is
Nee gemist, maar zij had het dus gisteren al in gedachten? Hmm.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde je eerder ook die discussie met Jeroen? Over die B die nu wel op haar manier er ligt en Jeroen daar gisteren niet aan wou? Vreemd dat ze op dat moment wegloopt en niet op dat moment de discussie aangaat.
do not overestimate de redactiequote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee gemist, maar zij had het dus gisteren al in gedachten? Hmm.
Ik ben benieuwd, de kijkers vinden dat het logo goed is maar er zit een splitsing in waardoor het vuur twee kanten op zal gaan. Ze zullen toch niet zo kinderachtig zijn het daarom af te keuren.
commentaar geven achteraf is altijd makkelijker... eerst een ander al het werk laten doen om dan later te gaan zeuren...quote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoorde je eerder ook die discussie met Jeroen? Over die B die nu wel op haar manier er ligt en Jeroen daar gisteren niet aan wou? Vreemd dat ze op dat moment wegloopt en niet op dat moment de discussie aangaat.
Je bent een ware toevoeging!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef foon het volgende:
'tis echt te spannend allemaal, ga mijn hypotheek maar weer ff bij elkaar verdienen,kan niet zo goed tegen zoveel spanning..enjoy..
geen idee. we weten alleen dat hij op zijn tiende zijn eerste pandje kocht. zal dus wal iets in de vastgoedsector zijn. drugshandel ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:58 schreef logicc123 het volgende:
Is het trouwens bekend hoe Jeroen nu al genoeg geld om niet meer te hoeven werken?
Ik heb hem er nooit over horen praten, en niemand vraagt eens iets erover.
Het ging er toch om dat de zwavelkopjes elkaar allemaal aansteken? Dat het splitst maakt geen moer uit lijkt me. Het is jammer dat de binnengekomen opdrachten ook niet op de site verschijnen. Blijkbaar zijn ze te bang gewezen worden op onduidelijke opdrachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, de kijkers vinden dat het logo goed is maar er zit een splitsing in waardoor het vuur twee kanten op zal gaan. Ze zullen toch niet zo kinderachtig zijn het daarom af te keuren.
iedereen heeft 't wel over die varkensgriep, maar over de garoetenga hoor je niets en dat verspreidt zich als een motherfuckerquote:
Jawel heeft hij al gelijk verteld. Hij heeft een rijke vader. Die heeft iets met huizen of de bouw gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:58 schreef logicc123 het volgende:
Is het trouwens bekend hoe Jeroen nu al genoeg geld om niet meer te hoeven werken?
Ik heb hem er nooit over horen praten, en niemand vraagt eens iets erover.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee. we weten alleen dat hij op zijn tiende zijn eerste pandje kocht. zal dus wal iets in de vastgoedsector zijn. drugshandel ofzo.
Het is een complot, ik zeg het je. De wereldleiders stoppen het in de doofpot. Met medeweten van de Paus. En ondertussen vallen de slachtoffers bij bosjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
iedereen heeft 't wel over die varkensgriep, maar over de garoetenga hoor je niets en dat verspreidt zich als een motherfucker
Dat zei ik net, als ze het afkeuren dan zou dat echt kinderachtig wezen, Eline en Pim kregen op het laatst ook een pen, omdat ze anders de code niet konden kraken. Dan wordt er echt met 2 maten gemeten, of in gewoon nederlands, Voortrekkeryquote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
de garoetengaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft 't wel over die varkensgriep, maar over de garoetenga hoor je niets en dat verspreidt zich als een motherfucker
Eigenlijk is Jeroen wel een bikkel, ik heb begrepen dat hij allerlei vormen van verslaving heeft (alcohol/drugs) en tóch slaat hij zich er heel goed doorheen t.o.v. de andere bewoners.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Jawel heeft hij al gelijk verteld. Hij heeft een rijke vader. Die heeft iets met huizen of de bouw gedaan.
Jeroen heeft een tijdje voor hem "gewerkt" en mag nu teren.
Stond deze er gisteren ook niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat de zwavelkopjes elkaar allemaal aansteken? Dat het splitst maakt geen moer uit lijkt me. Het is jammer dat de binnengekomen opdrachten ook niet op de site verschijnen. Blijkbaar zijn ze te bang gewezen worden op onduidelijke opdrachten.
ik ken alleen Erica Mes.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
ria mes 11 nou er bestaat maar 1 ria mes hoor hahahaha
Houston, we have a problemquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
Hi-la-rischquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
Ik ben onderweg... hiermee moet het zeker lukken..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Oxymorons het volgende:
Ik stem pas wanneer de logo is aangestoken en rond is geweest. Dan bepaal ik pas of de opdracht geslaagd is. Logo + aansteken en in 1 keer opbranden was de opdracht. Poll is niet duidelijk: er wordt alleen gevraagd of de logo lijkt of niet!
zodra ze dat ding aansteken brandt heel die bunker op hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Stond deze er gisteren ook niet?
Het lijkt míj toch vrij duidelijk: logo ziet er goed uit, nu moeten de kopjes allemaal opbranden.
Hij krijgt toch medicatie om hem rustig te houden?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is Jeroen wel een bikkel, ik heb begrepen dat hij allerlei vormen van verslaving heeft (alcohol/drugs) en tóch slaat hij zich er heel goed doorheen t.o.v. de andere bewoners.
En zo ontzettend goor!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef snetje het volgende:
knap hoor! om zelfs met een tandenborstel in je mond nog het woord sigaretten uit te kunnen spreken![]()
[ afbeelding ]
En dan komt Huub hier vertellen dat de kijkers erom vroegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zodra ze dat ding aansteken brandt heel die bunker op hoor
Liever niet, ik gooi net het geluid er voor uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Eline last van bloedend tandvlees heeft. Moet je dat horen raggen.
zo moeilijk is dat niet hoor. moet je eens proberen met een tandenborstel in je mond 'kutnijd' uit te sprekenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef snetje het volgende:
knap hoor! om zelfs met een tandenborstel in je mond nog het woord sigaretten uit te kunnen spreken![]()
[ afbeelding ]
OOPS sorry redactie mijn fout:quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Stond deze er gisteren ook niet?
Het lijkt míj toch vrij duidelijk: logo ziet er goed uit, nu moeten de kopjes allemaal opbranden.
Wees eerlijk, hij heeft goed gewerkt aan het logo, wat zal die gozer het aan zijn knieen en rug krijgen, ook Jeroen hoor ik weinig klagen, Pim al helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij krijgt toch medicatie om hem rustig te houden?
12:30 denk ik, tot dan duurt de poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.quote:
Ben je net terug van vakantie? je bent zo lekker bruinquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben onderweg... hiermee moet het zeker lukken..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Eline last van bloedend tandvlees heeft. Moet je dat horen raggen.
Ze kregen toch vitaminetabletten?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef akveor het volgende:
Op overschot of verspilling van meer dan 25 lucifers staat een sanctie!
geef ik een compliment is het weer niet goed... kutnijd gaat best ... sigaletten klinkt anders....quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet hoor. moet je eens proberen met een tandenborstel in je mond 'kutnijd' uit te spreken
Ah.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
mijn kinderen zitten op de vrije school en die doet niet aan overblijven. Ze gaan van 8:20 tot 13:00 naar school en zijn dan klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.
Duurt nog wel ff denk ik.
Maar of dat multivitames of alleen vitamine C is is niet duidelijkquote:
Tijd voor een mobieltje met onbeperkt internetquote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de redactie, maar dat weten de bewoners nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.
ik dacht multi-gecompliceerde vitaminenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Volgens mij, is dat enkel vitamine c.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |