Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.
wanneer danquote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie.
indd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Inderdaad, alleen met toevoeging van kopjes. Hmm, ik vind hem wel goed gemaakt, hij lijkt er tenminste op. Ach ja, in deze tijd van crisis bespaart men overal op.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
Dan ken je mijn ex nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
Grappig, maar bull.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"ens.
Dat kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft liever een frikandelquote:
Geen gehaktstaaf?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |