quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Danny het volgende:ik heb je post aangepast. Gebruik de editknop zodat je kunt leren hoe je de quotefunctie moet gebruiken

[..]
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?
[..]
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?
[..]
En toch mag Eline nog steeds praten
[..]
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.
vergeet niet dat wij meer informatie hebben dan zij he? Zij weten alleen dat ze op het matje worden geroepen als ze initiatief tonen EN als ze het NIET tonen. Het is de inconsistentie van de redactie waardoor een groot deel van het eigen initiatief, waarvan er - toegegeven - sowieso al niet héél veel was, inmiddels is verdwenen. Het feit dat ze een dag eerder al een douchegordijn wilden maken van de vuilniszak maar er vanuit gingen dat dat niet zou mogen (want er was gezegd dat spullen alleen gebruikt mochten worden voor hetgeen ze bedoeld waren) is op zich al duidelijk genoeg.
Het is ook wel een beetje zo dat de ene keer creativiteit niet mag en de andere keer wel, maar dat is tijdens allemaal huishoudelijk geneuzel. Er is door hun zelf gezegd dat ze creatief moesten zijn. Het lijkt mij dat dit vooral tijdens de opdrachten eruit moet komen.
Ik kan me echt niks herinneren van een riem

, ja ik heb wel gekeken. ( we hebben het over de vissenkom opdracht in de doodskist toch).
Indd Eline praten is erg genoeg, en je hebt haar vast a-ritmisch horen zingen laatst, stel je voor dat die gaat trommelen

.
Dat van die kookplaat was een een fout van de redactie. Maar ik had meer het idee dat hun perce wouden dat Peter niet kon roken, of in ieder geval voelde hun zich geroepen om Peter niet meer te kunnen later roken. Ik denk niet dat de creativiteit kapot gemaakt moest worden. Maar dat het meer een soort miscommunicatie was bij de redactie. De 1 dacht dat Peter niet mocht roken, de ander dacht dat al het vuur eruit moest, weer een ander snapte het verschil tussen vuur en een warme elektrische kookplaat niet.
Voor de rest snap ik het ook niet allemaal hoor, maarja ik zit niet op de redactie, ik heb geen regelboek(mocht die bestaan).