Dan ken je mijn ex nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
Grappig, maar bull.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"ens.
Dat kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Die heeft liever een frikandelquote:
Geen gehaktstaaf?quote:
quote:
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag nietquote:
nee, iets overdreven, maar absoluut niet 100% bull. die telefoon wordt veel te vaak gebruikt. niet alleen door de redactie, maar ook door de bewoners. Laat ze het zelf uitzoeken en laat ze alles gebruiken hoe ze het willen. Zolang ze het niet slopen en niemand in gevaar brengen valt het imo onder creatief gebruik. Ik vind het absoluut niet raar dat ze niet meer voor zichzelf durven te denken. Nog afgezien van de wisselingen in wat wel en niet mag afhankelijk van wie er op de redactie zit.quote:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.
[..]
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.
[..]
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag niet
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:> koud -> water opwarmen in magnetron om als warme kruik te gebruiken -> mag niet
*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.quote:> eerste opdracht in de kist liggen -> maken een soort kussen van riemen oid -> mag niet
*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.quote:> trommelen om muziek te maken -> mag niet
*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.quote:dan nog bij fase 2 te horen krijgen dat elk item in de bunker een eigen functie heeft et voila. weg eigen initiatief.
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).quote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vind dat de redactie nooit op voorhand al iets an kan keuren.
De streamer bepaalt toch? Dus na elke opdracht, hoe duidelijk het resultaat ook mag zijn, moet via een poll besloten worden. Ook creatief gebruik moet kunnen, al dan niet gewaardeerd door de streamer.
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.quote:
Ik vraag me eigenlijk af of the bunker wel leuker zou worden als de streamer alles bepaalt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef logicc123 het volgende:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?quote:*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.
En toch mag Eline nog steeds pratenquote:*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.quote:*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.
natuurlijk ontkom je daar niet aan, maar dat sturen moet wel op een eerlijke manier gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.![]()
Aan wat sturen ontkom je echt niet, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |