Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.
wanneer danquote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie.
indd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom nou toch. Er zat van meet af aan nauwelijks tot geen creativiteit in deze groep.
Inderdaad, alleen met toevoeging van kopjes. Hmm, ik vind hem wel goed gemaakt, hij lijkt er tenminste op. Ach ja, in deze tijd van crisis bespaart men overal op.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
Dan ken je mijn ex nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"
Grappig, maar bull.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Omdat ze iedere keer als ze een beetje vragend rond kijken meteen een telefoontje krijgen met wat ze moeten doen. Lijkt me echt klote om dat in het dagelijks leven mee te maken. Sta je bij de febo, gaat ineens je telefoon: "KIES DE SATEKROKET!!!!"ens.
Dat kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft liever een frikandelquote:
Geen gehaktstaaf?quote:
quote:
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag nietquote:
nee, iets overdreven, maar absoluut niet 100% bull. die telefoon wordt veel te vaak gebruikt. niet alleen door de redactie, maar ook door de bewoners. Laat ze het zelf uitzoeken en laat ze alles gebruiken hoe ze het willen. Zolang ze het niet slopen en niemand in gevaar brengen valt het imo onder creatief gebruik. Ik vind het absoluut niet raar dat ze niet meer voor zichzelf durven te denken. Nog afgezien van de wisselingen in wat wel en niet mag afhankelijk van wie er op de redactie zit.quote:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
er is gezegd dat ze er een aanmaaklont van moesten maken. wederom; dan moet de redactie duidelijk zijn.
[..]
niet veel, maar de creativiteit die ze toonden werd meteen afgestraft.
[..]
> aanstekers gestolen -> peuk aanmaken met kookplaat -> telefoontje: mag niet
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.quote:> koud -> water opwarmen in magnetron om als warme kruik te gebruiken -> mag niet
*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.quote:> eerste opdracht in de kist liggen -> maken een soort kussen van riemen oid -> mag niet
*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.quote:> trommelen om muziek te maken -> mag niet
*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.quote:dan nog bij fase 2 te horen krijgen dat elk item in de bunker een eigen functie heeft et voila. weg eigen initiatief.
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).quote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vind dat de redactie nooit op voorhand al iets an kan keuren.
De streamer bepaalt toch? Dus na elke opdracht, hoe duidelijk het resultaat ook mag zijn, moet via een poll besloten worden. Ook creatief gebruik moet kunnen, al dan niet gewaardeerd door de streamer.
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.quote:
Ik vraag me eigenlijk af of the bunker wel leuker zou worden als de streamer alles bepaalt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zich klopt dat wel. De streamer zou ALLES moeten bepalen. Maar nu wil de redactie echt veel te veel bepalen. Zij zouden voor ons moeten werken ipv dat wij af en toe een botje toegegooid krijgen waarnaar we mogen happen (een poll).
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef logicc123 het volgende:
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
*spullen mochten alleen gebruikt worden waarvoor ze bedoelt zijn, dus dan is dat logisch.
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?quote:*In de brief stond dat je hem op je buik met je handen moest ondersteunen, dus dat wat terecht.
En toch mag Eline nog steeds pratenquote:*Ze mochten de audio niet verstoren, dit wisten ze al. ze mogen ook niet met een vork gaan tikken op de tafel om die zelfde reden.
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.quote:*tja, als je dat veranderen wil, vraag er een poll voor aan.
natuurlijk ontkom je daar niet aan, maar dat sturen moet wel op een eerlijke manier gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan waren er 623 XTC pillen, 89 kratten bier en een kilo wiet naar binnen gegaan.![]()
Aan wat sturen ontkom je echt niet, lijkt me.
Stukje fietsen werkt primaquote:Op maandag 18 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
Mijn god, eline loopt al de hele ochtend te janken hoe koud ze het wel niet heeft. erg vermoeiend.
Het mooiste is natuurlijk dat er bij TBO4 ofzo dagelijks 300.000 mensen stemmen, dan is een poll ook niet meer te beinvloeden. Nu beslissem soms 30 mensen, 12 voor, 18 tegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of the bunker wel leuker zou worden als de streamer alles bepaalt.
Stel je voor dat dit logo echt totaal niet op het echte logo leek. Maar een klein groepje mensen die stemt ervoor dat de opdracht gelukt is. Wordt het er dan echt leuker op, dat de streamer bepaalt betekent ook niet direct dat dat de meest juiste/rechtvaardige keuze is.
Op dit moment is fok redelijk gelijkgestemd en is fok "in control".Maar je kan er niet vanuit gaan dat dat altijd zo blijft en ook automatisch is wat alle streamer vinden dat er moet gebeuren.
Da rijdt kut!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:13 schreef HiDiHo het volgende:
Met je rechter voet op de koppeling en je linker op het gas
Het is ook wel een beetje zo dat de ene keer creativiteit niet mag en de andere keer wel, maar dat is tijdens allemaal huishoudelijk geneuzel. Er is door hun zelf gezegd dat ze creatief moesten zijn. Het lijkt mij dat dit vooral tijdens de opdrachten eruit moet komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Danny het volgende:
ik heb je post aangepast. Gebruik de editknop zodat je kunt leren hoe je de quotefunctie moet gebruiken
[..]
Dat kun je twee keer herhalen, maar waarom mochten ze dan wel opeens een douchegordijn maken van een vuilniszak en een vork gebruiken om hun haren te kammen?
[..]
die riem was bedoeld om met hun hoofd op te liggen zodat ze niet met hun hoofd op de houten plank hoefden te liggen. heb je wel gekeken?
[..]
En toch mag Eline nog steeds praten![]()
[..]
toen dat gedaan werd, met de kookplaat om peuken aan te steken, bleek de meerderheid het met me eens te zijn want toen mocht het opeens wel.
vergeet niet dat wij meer informatie hebben dan zij he? Zij weten alleen dat ze op het matje worden geroepen als ze initiatief tonen EN als ze het NIET tonen. Het is de inconsistentie van de redactie waardoor een groot deel van het eigen initiatief, waarvan er - toegegeven - sowieso al niet héél veel was, inmiddels is verdwenen. Het feit dat ze een dag eerder al een douchegordijn wilden maken van de vuilniszak maar er vanuit gingen dat dat niet zou mogen (want er was gezegd dat spullen alleen gebruikt mochten worden voor hetgeen ze bedoeld waren) is op zich al duidelijk genoeg.
Misschien dat ie daarom een schuur binnen reedtquote:
Moggequote:
misschienquote:Op maandag 18 mei 2009 11:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dat ie daarom een schuur binnen reedt
Paar minuten gaat wel, maar nu begint het idd irritant te wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Pek het volgende:
Dat gehark in het haar van die twee, scheer het toch kaal meis
Inderdaad, ik vind hem ook prima, ze hebben tot 12.00 uur volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Disana het volgende:
Ik heb teruggelezen maar snap niet wat er mis is met het logo, het ziet er toch goed uit? Hoe lang hebben ze nog?
Dankjewel. Nou dan snap ik het zeker niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind hem ook prima, ze hebben tot 12.00 uur volgens mij.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef hondjes het volgende:
Trouwens kan de website niet veranderd worden..
Vindt het nu zo onhandig,telkens terug te moeten van streams en forums en dan ook weer naar home om mee te doen aan een poll.
Krijg dan vaak van ja ok..laat maar
Waarom de poll niet gewoon links van de streams.
Het hout van de lucifers moet overeenkomen met het wit van de lettersquote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Nou dan snap ik het zeker niet.
Yep maar dan links de polls...zou handiger zijn..gelijk naast de streamsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Streams openen toch gewoon in een nieuw scherm?
Wil je roken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |