laterquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
fijne dag nog ,ik ben weg ...druk druk druk...
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
Oiquote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Iets minder blowen kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.
Kloote dikke bal?quote:
YOU THINK???quote:
Jammer dat de [rev] tags niet meer werkenquote:
is ook niet haalbaar.quote:
weer zo'n kinderachtig dingetje van de redactie.quote:
Tits or gtfoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
Ccquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat toch nooit als een lopend vuurtje, straks?
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het wordt sowieso een grote steekvlam die iedereen de wenkbrauwen kostquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Mijn Danny! Wat doe je???quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.
ze hadden tot 12 uur de tijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze nog wel ruimte om te herstellen of is het nu einde oefening?
En wie komt er op? Eline.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef logicc123 het volgende:
ze kunnen alle letters toch verbinden door afgebroken lucifer kopjes, net als dat waarvan ze het "aansteeklont"hebben gemaakt.
Ik kan wel meerdere redenen verzinnen, maar alleen de redactie weet wat hun reden isquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is ie nou afgekeurd dan? Ze hebben toch uiteindelijk 1 lijn van luciferkopjes die in 1x aangestoken kan worden?
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Danny! Wat doe je???
Volgens mij zijn die lucifers gisteren trouwens wel geteld.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Maanvis het volgende:
ze hadden tot 12 uur de tijd.
Maargoed, wat is er dan gebeurd want ik mis weer een hoop hier op m'n werk.
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Oh dat weet ik niet, gok op natte vingerwerk. Bij deze opdracht ook goed te doen omdat je kunt stapelen natuurlijk. Zolang je maar een minimum aantal hebt. Maar zijn er nog zoveel lucifers over?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Danny het volgende:
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?
Wat wil de regie dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
de letters horen er niet tegenaan. dat zou dus niet 'accuraat' zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef logicc123 het volgende:
ze hadden ook de kopjes van de lucifers naar binnen moeten laten zitten. Bij die rand die om the bunker" zit.
Dan leg je de letters daar tegen aan.
goh moet ik het dan maar doen
ze kunnen het ook pas melden als de overlevers aangeven dat ze klaar zijn, het zou niet eerlijk zijn als ze tijdens het bouwen hulp kregen van de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
Ze liggen toch naar binnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef logicc123 het volgende:
ze hadden ook de kopjes van de lucifers naar binnen moeten laten zitten. Bij die rand die om the bunker" zit.
Dan leg je de letters daar tegen aan.
goh moet ik het dan maar doen
Dan mogen ze wel eens beginnen met een grondplaat aan te leveren die dezelfde verhoudingen heeft als het logoquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
'het logo dient accuraat te zijn' werd net omgeroepen
De tijd is nog niet om, kan deze opdracht echt niet? Of m oeten ze gewoon nog even nadenken?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens beginnen met een grondplaat aan te leveren die dezelfde verhoudingen heeft als het logo.
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De tijd is nog niet om, kan deze opdracht echt niet? Of m oeten ze gewoon nog even nadenken?
Goedemorgen @all trouwens.
Misschien begrijpt de ochtendcrew niet wat de avondcrew bedoelde met de opdracht?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Da's ook iets waar ze voor TBO2 aan moeten werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
Er zal toch wel weer een poll komen of hij geslaagd is?
Volgens mij lukt dat soieso niet, maar het kan idd beter. Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunderquote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.
En die concessies die ze doem om te zorgen dat ie fikt , kunnen op meerdere manieren hé.
Door die lucifer kopjes te gebruiken als verbindingsmiddel tussen de letters is ie al een stuk accurater.
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben er toch niet voor niks luciferkopjes bij gekregen.
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunder
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.
die zelfde "aansteeklont"kan je toch gebruiken om alle letters te laten branden.
creatief zijn moesten ze
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |