Begin maar met normaal lettertypequote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Damn, die zocht ikquote:
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.
Jouw post is niet het benadrukken waard.
Feit dat je pas 4 posts op dit forum hebt is de kans groot dat je een k*tkloon bent.
Zoniet dan stel ik voor dat je 'normaal' doet.
yupquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
thanks spooky , ut zal mij niet meer gebeuren, weg ermee ,met die dikke b...mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Van onwetende schapen maakt men shoarmaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzo
Lammetjesquote:
Dat is kuijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan moet Eline oppassen in de buurt van Turken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |