daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik wilde wel een spannende TT verzinnen, maar behalve dat Pim z'n tandenborstel was meegenomen naar boven zijn er weinig andere ontwikkelingen
Ik zal ook al de hele tijd te F5'enquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijn
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Pek het volgende:
Pim is met de stokjes bezig, Eline in de keuken en Marielin doet weer eens niets
Lontquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik zie daar allemaal luciferkopjes liggen.
Afkeur
Helpen afwassen ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemen
'normaal' posten mag ookquote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef foon het volgende:
whahaha, godzijdank gebeurd er weer iets, jaaaaaa ,want pim is met stokjes bezig.
wowwww , word ut toch nog spannend ...!!!!!!![]()
The Runkerquote:
Brand leukquote:
Binnen 5 minuten en lucifer voor lucifer van buiten halenquote:
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's plsquote:
Crea Beaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Eline wil wel een kopje warme melk maken met koffiecreamer
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Hobby het volgende:
[ afbeelding ]
het begin
en
het resultaat
[ afbeelding ]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's pls
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En nu een filmpje in timelapse van 5 minuten
Nee, das zonde om in de fik te zetten. Heeft Danny geen connectied met de zwaluw of zo voor sponsoring? Lijkt me fantastische Fok!TV namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.
Afwijkend gedrag hequote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Je bent een beetje dikdoenerigquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Dat zet je weer ff met beide benen op de grond héquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Bold is not beautiful.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Het gaat niet om je mening. Naar meningen luisteren we hier niet. Maar je zou eens van die zwarte dikke B af kunnen blijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Begin maar met normaal lettertypequote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Damn, die zocht ikquote:
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |