daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik wilde wel een spannende TT verzinnen, maar behalve dat Pim z'n tandenborstel was meegenomen naar boven zijn er weinig andere ontwikkelingen
Ik zal ook al de hele tijd te F5'enquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
daarom tikte niemand meer niemand wou nummer 300 zijn
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Pek het volgende:
Pim is met de stokjes bezig, Eline in de keuken en Marielin doet weer eens niets
Lontquote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik zie daar allemaal luciferkopjes liggen.
Afkeur
Helpen afwassen ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
de lucifers zijn op dus er is weinig te doen nu .. ze ken een koude douche nemen
'normaal' posten mag ookquote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef foon het volgende:
whahaha, godzijdank gebeurd er weer iets, jaaaaaa ,want pim is met stokjes bezig.
wowwww , word ut toch nog spannend ...!!!!!!![]()
The Runkerquote:
Brand leukquote:
Binnen 5 minuten en lucifer voor lucifer van buiten halenquote:
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's plsquote:
Crea Beaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Eline wil wel een kopje warme melk maken met koffiecreamer
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Hobby het volgende:
[ afbeelding ]
het begin
en
het resultaat
[ afbeelding ]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Is een leuke opdracht voor jou, Stefan. Graag tussentijdse updates met foto's pls
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En nu een filmpje in timelapse van 5 minuten
Nee, das zonde om in de fik te zetten. Heeft Danny geen connectied met de zwaluw of zo voor sponsoring? Lijkt me fantastische Fok!TV namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb geen lucifers. Ik heb wel 300 playboys, zal ik t daar van maken?
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
High speed cammetje bij het aansteken van het ding.
Afwijkend gedrag hequote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Je bent een beetje dikdoenerigquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
zow , kben nog maar net binnen,geef mijn mening ,word mijn post niet als normaal gezien...thanks ,kben gelijk goed wakker...
Dat zet je weer ff met beide benen op de grond héquote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Bold is not beautiful.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Het gaat niet om je mening. Naar meningen luisteren we hier niet. Maar je zou eens van die zwarte dikke B af kunnen blijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Begin maar met normaal lettertypequote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef foon het volgende:
oke , begrepen , zal me conformeren aan de gang bare meningen , krijg ik tenminste geen gedonder..![]()
Damn, die zocht ikquote:
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:35 schreef foon het volgende:
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Bold gebruiken we om iets te benadrukken.
Jouw post is niet het benadrukken waard.
Feit dat je pas 4 posts op dit forum hebt is de kans groot dat je een k*tkloon bent.
Zoniet dan stel ik voor dat je 'normaal' doet.
yupquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
thanks spooky , ut zal mij niet meer gebeuren, weg ermee ,met die dikke b...mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef foon het volgende:
mag ik nu weer mijn ongezouten zelf zijn ????
Van onwetende schapen maakt men shoarmaquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gemeen, het kan ook zo'n onwetend schaap van Nowlive of GP zijn. Ofzo
Lammetjesquote:
Dat is kuijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan moet Eline oppassen in de buurt van Turken
laterquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
fijne dag nog ,ik ben weg ...druk druk druk...
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
komt goed , kzou het vervelend vinden ,als ik niet welkom zou zijn ,alleen vanwege die kl***e ,dikke b..
Oiquote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Spooky4u het volgende:
Hier is iedereen welkom hoor, alleen moet je het met een korrel zout nemen allemaal.
Iets minder blowen kan helpenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of met een korrel woestijnzand. Als je bijvoorbeeld geen zout hebt. Maar wel een kameel.
Kloote dikke bal?quote:
YOU THINK???quote:
Jammer dat de [rev] tags niet meer werkenquote:
is ook niet haalbaar.quote:
weer zo'n kinderachtig dingetje van de redactie.quote:
Tits or gtfoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:50 schreef foon het volgende:
Ccquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat toch nooit als een lopend vuurtje, straks?
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het wordt sowieso een grote steekvlam die iedereen de wenkbrauwen kostquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Mijn Danny! Wat doe je???quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Danny het volgende:
zoals ie was is er een kans dat het goed gaad, maar zoals ie blijkbaar moet beslist niet.
ze hadden tot 12 uur de tijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze nog wel ruimte om te herstellen of is het nu einde oefening?
En wie komt er op? Eline.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef logicc123 het volgende:
ze kunnen alle letters toch verbinden door afgebroken lucifer kopjes, net als dat waarvan ze het "aansteeklont"hebben gemaakt.
Ik kan wel meerdere redenen verzinnen, maar alleen de redactie weet wat hun reden isquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is ie nou afgekeurd dan? Ze hebben toch uiteindelijk 1 lijn van luciferkopjes die in 1x aangestoken kan worden?
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Danny! Wat doe je???
Volgens mij zijn die lucifers gisteren trouwens wel geteld.
Ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Maanvis het volgende:
ze hadden tot 12 uur de tijd.
Maargoed, wat is er dan gebeurd want ik mis weer een hoop hier op m'n werk.
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze nog wel ruimte om te herstellen of is het nu einde oefening?
Oh dat weet ik niet, gok op natte vingerwerk. Bij deze opdracht ook goed te doen omdat je kunt stapelen natuurlijk. Zolang je maar een minimum aantal hebt. Maar zijn er nog zoveel lucifers over?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Danny het volgende:
geteld wel, maar is er ook zelf gebouwd om te zien hoeveel er nodig zijn? of is er gewoon natte-vingerwerk tegenaan gegaan zoals bij de eiffeltoren?
Wat wil de regie dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
de letters horen er niet tegenaan. dat zou dus niet 'accuraat' zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef logicc123 het volgende:
ze hadden ook de kopjes van de lucifers naar binnen moeten laten zitten. Bij die rand die om the bunker" zit.
Dan leg je de letters daar tegen aan.
goh moet ik het dan maar doen
ze kunnen het ook pas melden als de overlevers aangeven dat ze klaar zijn, het zou niet eerlijk zijn als ze tijdens het bouwen hulp kregen van de redactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef Danny het volgende:
[..]
op zich kan wat de regie wil niet, maar zelfs al kon het wel melden ze het wel heel erg op het laatste nippertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |