ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens beginnen met een grondplaat aan te leveren die dezelfde verhoudingen heeft als het logo.
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De tijd is nog niet om, kan deze opdracht echt niet? Of m oeten ze gewoon nog even nadenken?
Goedemorgen @all trouwens.
Misschien begrijpt de ochtendcrew niet wat de avondcrew bedoelde met de opdracht?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben de verhoudingen prima gemaakt, het logo lijkt zo goed als sprekend, uitgezonderd de noodzakelijke concessies om te zorgen dattie straks fikt. Ik vind het gewoon weer erg spijkers op laag water gedrag van de redactie. Waarom ze dat doen is mij een raadsel.
Da's ook iets waar ze voor TBO2 aan moeten werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
Er zal toch wel weer een poll komen of hij geslaagd is?
Volgens mij lukt dat soieso niet, maar het kan idd beter. Zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Danny het volgende:
[..]
als er ruimte tussen de letters moet zitten, en dat moet van de redactie want 'het logo dient accuraat te zijn', dan kun je NOOIT de koppen tegen elkaar aanleggen. Dus kan-ie niet.
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunderquote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen gaat iedereen hier weer zeuren dat het niet accuraat genoeg is.
En die concessies die ze doem om te zorgen dat ie fikt , kunnen op meerdere manieren hé.
Door die lucifer kopjes te gebruiken als verbindingsmiddel tussen de letters is ie al een stuk accurater.
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben er toch niet voor niks luciferkopjes bij gekregen.
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze moeten lucifers tegen elkaar aanleggen, geen luciferkopjes. Dus OF de opdracht is onhaalbaar OF de opdracht zoals ze die gekregen hebben klopte niet. In beide gevallen -> redactieblunder
en creativiteit is al vaker keihard afgestraft door de redactie. dat er geen creativiteit meer in zit is omdat ze dat er zelf uit hebben getreiterd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ze moesten toch een aansteeklont maken met de lucifer kopjes.
die zelfde "aansteeklont"kan je toch gebruiken om alle letters te laten branden.
creatief zijn moesten ze
Volgens mij niet exclusief voor het aanmaak-lont.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
die hebben ze gekregen om een aanmaak-lont te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |