12:30 denk ik, tot dan duurt de poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.quote:
Ben je net terug van vakantie? je bent zo lekker bruinquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben onderweg... hiermee moet het zeker lukken..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Eline last van bloedend tandvlees heeft. Moet je dat horen raggen.
Ze kregen toch vitaminetabletten?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef akveor het volgende:
Op overschot of verspilling van meer dan 25 lucifers staat een sanctie!
geef ik een compliment is het weer niet goed... kutnijd gaat best ... sigaletten klinkt anders....quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet hoor. moet je eens proberen met een tandenborstel in je mond 'kutnijd' uit te spreken
Ah.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
mijn kinderen zitten op de vrije school en die doet niet aan overblijven. Ze gaan van 8:20 tot 13:00 naar school en zijn dan klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.
Duurt nog wel ff denk ik.
Maar of dat multivitames of alleen vitamine C is is niet duidelijkquote:
Tijd voor een mobieltje met onbeperkt internetquote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de redactie, maar dat weten de bewoners nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.
ik dacht multi-gecompliceerde vitaminenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Volgens mij, is dat enkel vitamine c.
Ik heb er een paar keer naar gevraagd, maar er is nooit antwoord op gegeven. Daarom denk ik dat het enkel vitamine c is. Vooral ook, omdat ik bij de bewoners al een paar keer symptomen van foliumzuur tekort heb gezien (bijvoorbeeld Peter met zwarte vlekken voor de ogen).quote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar of dat multivitames of alleen vitamine C is is niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |