Jawel heeft hij al gelijk verteld. Hij heeft een rijke vader. Die heeft iets met huizen of de bouw gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:58 schreef logicc123 het volgende:
Is het trouwens bekend hoe Jeroen nu al genoeg geld om niet meer te hoeven werken?
Ik heb hem er nooit over horen praten, en niemand vraagt eens iets erover.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee. we weten alleen dat hij op zijn tiende zijn eerste pandje kocht. zal dus wal iets in de vastgoedsector zijn. drugshandel ofzo.
Het is een complot, ik zeg het je. De wereldleiders stoppen het in de doofpot. Met medeweten van de Paus. En ondertussen vallen de slachtoffers bij bosjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
iedereen heeft 't wel over die varkensgriep, maar over de garoetenga hoor je niets en dat verspreidt zich als een motherfucker
Dat zei ik net, als ze het afkeuren dan zou dat echt kinderachtig wezen, Eline en Pim kregen op het laatst ook een pen, omdat ze anders de code niet konden kraken. Dan wordt er echt met 2 maten gemeten, of in gewoon nederlands, Voortrekkeryquote:Op maandag 18 mei 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee gemist, maar zij had het dus gisteren al in gedachten? Hmm.
Ik ben benieuwd, de kijkers vinden dat het logo goed is maar er zit een splitsing in waardoor het vuur twee kanten op zal gaan. Ze zullen toch niet zo kinderachtig zijn het daarom af te keuren.
de garoetengaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen heeft 't wel over die varkensgriep, maar over de garoetenga hoor je niets en dat verspreidt zich als een motherfucker
Eigenlijk is Jeroen wel een bikkel, ik heb begrepen dat hij allerlei vormen van verslaving heeft (alcohol/drugs) en tóch slaat hij zich er heel goed doorheen t.o.v. de andere bewoners.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Jawel heeft hij al gelijk verteld. Hij heeft een rijke vader. Die heeft iets met huizen of de bouw gedaan.
Jeroen heeft een tijdje voor hem "gewerkt" en mag nu teren.
Stond deze er gisteren ook niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat de zwavelkopjes elkaar allemaal aansteken? Dat het splitst maakt geen moer uit lijkt me. Het is jammer dat de binnengekomen opdrachten ook niet op de site verschijnen. Blijkbaar zijn ze te bang gewezen worden op onduidelijke opdrachten.
ik ken alleen Erica Mes.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
ria mes 11 nou er bestaat maar 1 ria mes hoor hahahaha
Houston, we have a problemquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
Hi-la-rischquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef riames het volgende:
Ik ben onderweg... hiermee moet het zeker lukken..quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Oxymorons het volgende:
Ik stem pas wanneer de logo is aangestoken en rond is geweest. Dan bepaal ik pas of de opdracht geslaagd is. Logo + aansteken en in 1 keer opbranden was de opdracht. Poll is niet duidelijk: er wordt alleen gevraagd of de logo lijkt of niet!
zodra ze dat ding aansteken brandt heel die bunker op hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Stond deze er gisteren ook niet?
Het lijkt míj toch vrij duidelijk: logo ziet er goed uit, nu moeten de kopjes allemaal opbranden.
Hij krijgt toch medicatie om hem rustig te houden?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is Jeroen wel een bikkel, ik heb begrepen dat hij allerlei vormen van verslaving heeft (alcohol/drugs) en tóch slaat hij zich er heel goed doorheen t.o.v. de andere bewoners.
En zo ontzettend goor!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef snetje het volgende:
knap hoor! om zelfs met een tandenborstel in je mond nog het woord sigaretten uit te kunnen spreken![]()
[ afbeelding ]
En dan komt Huub hier vertellen dat de kijkers erom vroegen.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zodra ze dat ding aansteken brandt heel die bunker op hoor
Liever niet, ik gooi net het geluid er voor uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Eline last van bloedend tandvlees heeft. Moet je dat horen raggen.
zo moeilijk is dat niet hoor. moet je eens proberen met een tandenborstel in je mond 'kutnijd' uit te sprekenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef snetje het volgende:
knap hoor! om zelfs met een tandenborstel in je mond nog het woord sigaretten uit te kunnen spreken![]()
[ afbeelding ]
OOPS sorry redactie mijn fout:quote:Op maandag 18 mei 2009 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Stond deze er gisteren ook niet?
Het lijkt míj toch vrij duidelijk: logo ziet er goed uit, nu moeten de kopjes allemaal opbranden.
Wees eerlijk, hij heeft goed gewerkt aan het logo, wat zal die gozer het aan zijn knieen en rug krijgen, ook Jeroen hoor ik weinig klagen, Pim al helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij krijgt toch medicatie om hem rustig te houden?
12:30 denk ik, tot dan duurt de poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
hoe laat gaat nou dat ding de fik in? zit hier godverdomme voor jan lul te wachten en moet zo de kinderen uit school halen
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.quote:
Ben je net terug van vakantie? je bent zo lekker bruinquote:Op maandag 18 mei 2009 12:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben onderweg... hiermee moet het zeker lukken..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:08 schreef tonja het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Eline last van bloedend tandvlees heeft. Moet je dat horen raggen.
Ze kregen toch vitaminetabletten?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef akveor het volgende:
Op overschot of verspilling van meer dan 25 lucifers staat een sanctie!
geef ik een compliment is het weer niet goed... kutnijd gaat best ... sigaletten klinkt anders....quote:Op maandag 18 mei 2009 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet hoor. moet je eens proberen met een tandenborstel in je mond 'kutnijd' uit te spreken
Ah.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Pim heeft opgezet tandvlees, en Eline heeft bloedend tandvlees. Dat kun je oa krijgen van een tekort aan foliumzuur.
mijn kinderen zitten op de vrije school en die doet niet aan overblijven. Ze gaan van 8:20 tot 13:00 naar school en zijn dan klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat je ze beter vandaag had kunnen laten overblijven.
Duurt nog wel ff denk ik.
Maar of dat multivitames of alleen vitamine C is is niet duidelijkquote:
Tijd voor een mobieltje met onbeperkt internetquote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de redactie, maar dat weten de bewoners nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ermm, de kijker had besloten dat er in fase 3 geen sancties werden uitgedeeld, dus dat klopt alweer niet.
ik dacht multi-gecompliceerde vitaminenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Volgens mij, is dat enkel vitamine c.
Ik heb er een paar keer naar gevraagd, maar er is nooit antwoord op gegeven. Daarom denk ik dat het enkel vitamine c is. Vooral ook, omdat ik bij de bewoners al een paar keer symptomen van foliumzuur tekort heb gezien (bijvoorbeeld Peter met zwarte vlekken voor de ogen).quote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar of dat multivitames of alleen vitamine C is is niet duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |