Yep maar dan links de polls...zou handiger zijn..gelijk naast de streamsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Streams openen toch gewoon in een nieuw scherm?
Wil je roken?quote:
idd, en dan zonder refresh automatisch nieuwe pollsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Yep maar dan links de polls...zou handiger zijn..gelijk naast de streams
Maar heb geen verstand van websites en computers dus misschien niet mogelijk.
Het is maar een ideetje.
Huh? Hoe kan dat nou als de koppen elkaar moeten raken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het hout van de lucifers moet overeenkomen met het wit van de letters
Volgens mij is dat ook één van de stomme dingen die hij gedaan heeft met drank opquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe sja dat weet ie niet meer he....drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Maar hij is toch pas geslaagd als alles in de hens staat?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
je kunt nu stemmen of je vindt dat de poll voldoende lijkt op het origineel
ik wil de rest ook wetenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook één van de stomme dingen die hij gedaan heeft met drank op
Kost me zeker een creditquote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
Je bedoelt het logo? Dat is belachelijk, dat is toch geen user participatie meer? Laat ze zelf hun ogen gebruiken, het ziet er prima uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
quote:
alles is mogelijk met een goede webbouwerquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
Maar heb geen verstand van websites en computers dus misschien niet mogelijk.
Ze hebben een marge van 25 lucifers, zowel naar boven als naar beneden.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef Toverheks het volgende:
Ja eigenlijk wel, ben gestopt en verdomde moeilijk hoor.
Nee, maar er moesten toch minimaal 25 overblijven of alles opgebruiken, weet dat ook niet meer.
En vind het best hoor, logo wat mij betreft geslaagd.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
CSI Warrick doet nog mee achter de schermen?!?
Nee!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
CSI Warrick doet nog mee achter de schermen?!?
dus ze mogen ook extra 25 lucifers gebruiken?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben een marge van 25 lucifers, zowel naar boven als naar beneden.
jah, maar kennelijk hebben ze op de redactie nog wat slaap in de ogen en zien ze enorme verschillen met het origineel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij is toch pas geslaagd als alles in de hens staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |