ach ja, zo te zien fap jij ook op Lazy Townquote:
Mooi sigquote:
Het is godverdomme net een opgemaakte oempa-loempa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:52 schreef Pumatje het volgende:
inderdaad amazing, want kijk eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad stukken beter.. ahum.
[ afbeelding ]
en dan ineens naar dit
[ afbeelding ]
Somebody talked with cher....
Als ze voor New Kids On The Block heeft geschreven, hoe oud is ze dan wel niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
Mensen die op de frontpage kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
Denk trouwens dat ze hier op fok frontpage ook een hype gaat worden zoals elke scheet van Shitney en die lelijke drugsspriet wat in het nieuws komt
goeie vraag ja, volgens wiki komt ze uit 1986quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als ze voor New Kids On The Block heeft geschreven, hoe oud is ze dan wel niet?
Maar de meeste mensen zetten daar gewillig hun keel voor open.quote:
Je moet het willen zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft ook echt zo'n joden Semitische neus zoals ook bijv barbara Streisand die heeft:
[ afbeelding ]
Schijnt dat 'the Block' (quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ging me er meer om dat Black metal blijkbaar de marrokaan van KLB is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij wil beweren dan Black Metal beter is dan Lady Gaga () Gast kom op, ken je plek.
Edit:quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen. Maar feit blijft dat mensen welke black metal luisteren totaal GEEN recht van spreken hebben over andermans muziek.quote:
En terecht. Alleen zwakzinnige mensvreemde autisten luisteren deze troep. En dan nog het lef hebben om op andere muziek te kankeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat Black metal blijkbaar de marrokaan van KLB is.
Maakt niks uit waar het over gaat, altijd is er wel een droeftoeter die het er op uit weet te laten komen..
Ze kan wel degelijk goed zingen. Zoek maar even naar Lady Gaga bij Mooi Weer De Leeuwquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft maar toch wat geld aan haar wil verdienen. Dus krijgt ze nu de 'hype-overdrive' routine voor haar kiezen. Waardoor men, als gevolg van de hype blind er vanuit gaat dat ze wel goed moet zijn aangezien ze overal opduikt in de media niet beseffende dat de media de hype heeft veroorzaakt. Over een paar maanden is ze voldoende uitgezogen en doet ze een Vanilla iceje http://nl.wikipedia.org/wiki/Vanilla_Ice
quote:
Wat heeft satan te maken met mongolen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen.
Mensen die naar neger muziek luisteren hebben geen recht op een leven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen. Maar feit blijft dat mensen welke black metal luisteren totaal GEEN recht van spreken hebben over andermans muziek.
Jij hypocriete autist
Ah, nog een racist ook. Hulde, je faalt echt werkelijk in elk opzich. Succes met je mede Screwdriver-vrienden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen die naar neger muziek luisteren hebben geen recht op een leven.
Ik nog steeds. Snap alleen die hele hype niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond Pokerface en Just dance wel leuke nummers
In Augustus was de clip van Just Dance ook al uit (en in sommige landen ook al een hit), alleen in Nederland is ze later begonnen met promotie.. zo'n vreemd verschijnsel is het overigens niet, ik ken weinig nummers/artiesten die wel een hit scoren voordat het nummer op radio/tv te zien/horen is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef MervinMinky het volgende:
Tja, het is pas een hit sinds die video's uit zijn, want haar album is als sinds augustus '08 uit, toendertijd had niemand van haar gehoord zeker
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, nog een racist ook. Hulde, je faalt echt werkelijk in elk opzich. Succes met je mede Screwdriver-vrienden.
Nee, jij wel. Volgens mijn vind je stiekem Black Metal wel leuk, je begint er steeds over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, je probeert je gelijk te halen. Voel je je achtergesteld jochie?
Alles is beter dan zwart metaal.. zelfs lady blablaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij wil beweren dan Black Metal beter is dan Lady Gaga () Gast kom op, ken je plek.
Raar he. Jij loopt te kankeren op negers (ras) en ik loop te kankeren op je muziek (geen ras). Dat maakt jou racistisch, en mij niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Typisch trouwens dat al die allochtonen of van die gare wiggers andere wel belachelijk mogen maken maar als je iets over hun zegt ben je meteen een racist._!
Ja ik had het meteen over een ras als ik zeg negermuziek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Raar he. Jij loopt te kankeren op negers (ras) en ik loop te kankeren op je muziek (geen ras). Dat maakt jou racistisch, en mij niet.
En dat is nou het verschil tussen jou en mij.
Ik zou niet weten waar je het anders over hebt? Ik kan namelijk geen negermuziek vinden in de encyclopedie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja ik had het meteen over een ras als ik ze negermuziek._!
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga eens ergens anders ruzieën. Jullie zijn net kleine kinderen. Oh boehoe, hij beledigt mijn muzieksmaak, boe hoe hoe hoe.
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.
Net zoals je het moet willen zien dat een Afrikaan donkerder is dan een Europeaan? Het is gewoon een ethnisch verschijnsel hoor, net zoals Han-chinezen minder dunne ogen hebben dan sommige andere chinese ethniciteiten.quote:
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.
Wat een non argument. Jij bent degene die ons weg probeert te krijgen. Waarop ik zeg dat als het jou niet aanstaat jij maar moet vertrekken. Geef mij 1 goede reden waarom ik dan zou vertrekken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.
Ach, het is zeker een halfjaar geleden dat ik voor het laatst hier over heb gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Nosh het volgende:
En het gaat weer over metal vs. 'urban'.
Stel eentonige josti's met het kortetermijngeheugen van een strak staande marmot hier, echt..
En terecht. Damsco moet z'n plek even kennen. In het hoekje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.
Jammer dat je je zo moet laten kennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En terecht. Damsco moet z'n plek even kennen. In het hoekje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.
Als er zich iemand heeft laten kennen dan ben jij het wel in dit topicquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo moet laten kennen.
Altijd in voor een potje metal bashen jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als er zich iemand heeft laten kennen dan ben jij het wel in dit topicPot en ketel.
idd, ze heeft een zeer hoge muziek opleiding gehad en heeft ook laten zien enorm veel creativiteit en een goede stem te hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef SaraSidle1990 het volgende:
oke haar kleding vind ik ook niet alles,
maar ze zingt geweldig.
en niet alleen dance nummers maar ook acoustic
(kijkt terug naar paul de leeuw waar ze ontzettend goed op piano speelt en zing!)
ondanks haar kleding stijl geweldig mens!
Alicia Keys heeft een veel betere stem en kan ook piano spelen, maar dat is tenminste niet zo'n kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit isquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef poqpoq het volgende:
allemaal wel waar enzo,
maar het is niet zo'n zangeres die live totaal afgaat, nee daar laat ze wel zien dat ze wel echt kan zingen:
én piano kan spelen.
alleen hoe ze dan die piano aan het eind bewerkt met haar schoenDAT DAT KAN IN NEDERLAND
die datquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft een veel betere stem en kan ook piano spelen, maar dat is tenminste niet zo'n kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit is
Doet ze dat dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit is
quote:I've had a little bit too much
All of the people start to rush
How does he twist that dance, Can't find my drink oh man
Where are my keys, I lost my phone
What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can’t see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright
Just dance, gonna be okay
Da-doo-du-um-m
Just dance, spin that record babe
Da-doo-du-um-m
J,J,Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
Wish I could shut my playboy mouth (shut it right up)
How'd I turn my shirt inside out? (Inside out right)
Control your poison babe, Roses with thorns they say
And we're all gettin' hosed tonight
What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can’t see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J, Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
When I come through on the dance floor checkin' out that catalogue
Can’t believe my eyes so many women without a flaw
And I ain’t gonn' give it up, steady tryna pick it up like the car
I'mma hit it, I'mma hit it and flex until the 'til done until tomorr' yeah
Show me I can see that you got so much energy
The way you twirling up them hips round and round
There’s no reason, I know why you can’t leave here with me
In the meantime stand, let me watch you break it down
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
I’m psychotic sync hypnotic
I got my blue burners and phonic
I got my brand electronic
I got my blue burners and phonic
I got my brand electronic
Go, use your muscle comin' out work it hustle
I got it, just stay close enough to get it
Go slow, drive it, clean it
Like so clean it’s been molesto
I got it, and your popped coll'
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J, Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke nummertjes heur, Just dance en Pokerface, maareh, is na 2 hitjes de aandacht voor Lady Gaga niet een klein beetje overdreven? Het zal mij iig niets verbazen als we na dit album bar weinig meer van haar vernemen. Maar ja, ondertussen wordt ze me toch een partij gehyped door o.a. 538.
dit:quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn toch 2 leuke liedjes, drakenshirts nerds die huilen dat metal weer veel vetter is
Nee meer die rommel die in deze 2 topics gepost is gewordenquote:
Ohwja ik voelde me aangesproken omdat ik Metal beter vond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net ofdat ik bandshirts draag of uberhaubt iets draag wat met Metal te maken heeft draag. Mongooltjes.
Behalve me lange mooie verzorgde haar dan.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Jij adoreert haar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Moet ik mijn mening over Lady Gaga nog verkondigen of kan ik aannemen dat die bekend is?
Gast.quote:
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennis
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.
Dan moet je het zelf weten.quote:
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat t toch niet uit zou maken, omdat ik blind ben
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?
Braille leesregel en spraakherkenningquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Een goede of slechte smaak bestaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.
Jammer, het was leuker geweest als je pc dit had voorgelezen, zeker met de hoeveelheid schuttingtaal op Fok! en meerdere mensen in de kamer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een goede of slechte smaak bestaat niet.
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
Ja en het mooiste is dat ik niet eens een metalhead ben! Ik ben gewoon een muziekliefhebber met een heel erg brede smaak die toevallig ook van metal houdt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef pometje het volgende:
goed topic, ik dacht dat ik enigste was..
ik zou haar echt niet herkennen als ik haar ergens tegenkwam..
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Oh ok ik dacht dat ze IRL er ook bijliep met een dildo in haar reet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.
Alleen jammer dat ze er zo rottig mee omgaat, met dat talent, ze zou ver van die commerciële shit weg moeten blijven met zo'n stem. En ik vind het maar een raar mens.
...en die bij elke kleine tegenslag bij het grofvuil gegooid worden. Consumptiemaatschappij ten top.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.
I would hit that.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen was ze nog wel ok
Want jij denkt dat ze zelf al die waardeloze bagger schrijft?quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval veel beter dan die gemaakte artiesten en bands, waar een beroepsschrijver c.q. extern bureau/consortium de teksten voorschrijft.
Volgens mij doet ze dat wel, ze schrijft ook voor anderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze zelf al die waardeloze bagger schrijft?
quote:Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I'll get him hot, show him what I've got
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
I'll get him hot, show him what I've got
Can't read my,
Can't read my
No he can't read my poker face
(She's got to love nobody)
Can't read my
Can't read my
No he can't read my poker face
(She's got to love nobody)
Ok, in dat geval breken we d'r handen en rukken we d'r tong uit, dat bespaart ons een hoop toekomstige top40 ellende.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat wel, ze schrijft ook voor anderen.
Schijnbaar heeft ze anders al menig hit voor andere artiesten geschrevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke nummertjes heur, Just dance en Pokerface, maareh, is na 2 hitjes de aandacht voor Lady Gaga niet een klein beetje overdreven? Het zal mij iig niets verbazen als we na dit album bar weinig meer van haar vernemen.
Met die Top40 meuk moet ze kappen, laatst bij Paul De Leeuw liet ze zien dat ze verdomd goed kan zingen en piano spelenquote:Maar ja, ondertussen wordt ze me toch een partij gehyped door o.a. 538. Die heeft zelfs een aparte pagina opgezet waar je elke dag het laatste nieuws kan terugvinden over Lady Gaga: http://www.538.nl/ladygaga
Zo zo, elke dag het laatste nieuws over Lady gaga. Nou ik ben blij dat ik hier gebruik van kan maken want ik zou niet weten hoe ik zou moeten leven zonder info als: Lady GaGa in Nederland! 'Love Game' van Lady GaGa deze week Alarmschijf, Lady GaGa staat op instorten, Lady GaGa bang voor mannen en ‘oude foto’s etc. Ik zie dus gewoon echt mensen elke dag even kijken wat Lady Gaga nou weer heeft meegemaakt...
Misschien moet ik maar lid worden van de... Lady Gaga Nieuwsbrief
Wtf!!!
Toch knap hoor; simpele (maar wel lekkere) dancenummers maken er uit zien als een dragqueen (met die pruik en zonnebril), theezakjestietjes hebben en dan toch zo gehyped worden neergezet. Britney en Madonna waren vroeger tenminste wel lekkere wijven. Lady gagay mocht willen dat ze teitjes van Madonna anno jaren 80/90 had
Klacht: is wel duidelijk denk?
Ze heeft dan ook een hekel aan Ross,quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jordy-B het volgende:
Dat interview met Ross ook. Hoezo stijf en afstandelijk.
Het kind is gewoon 23quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
No way! New Kids on The Block was toch begin jaren '90? Toen was Lady GaGa dus 3 ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef FIame het volgende:
Het kind is gewoon 23![]()
Ik dacht echt dat ze al veel ouder was, als je goed kijkt is haar lichaamshoudbaarheidsdatum allang verstreken!
NKOTB hebben n comeback ofzooquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
No way! New Kids on The Block was toch begin jaren '90? Toen was Lady GaGa dus 3 ofzo.
Verklaart wel iets van het gebrek aan inhoud in de teksten van NKOTB.
quote:I still see your coat hangin' on the door,
Never let anybody put one there before
My pillow's got your head printed on it
Baby, of all the guys you were my favorite
Don't ask me why
I just can't say goodbye
No, not tonight
No, I just can't say it
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
Baby, gotta keep holdin' on to what we had
'Cause I don't wanna move on
So I gotta hold on
Baby, because you and me are sinking like quicksand
(Like, like, like) Like quicksand
(Like, like, like) Baby, because you and me are sinking like quicksand
(Like, like, like) Baby, like quicksand
You came along I didn't know of love
But now I know that sometimes it's just not enough
I hear your footsteps in my corridor
But it is just my heart, it's pounding like before
Wish I, could try
But I just can't say goodbye
No, not tonight
No, I just can't say it
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
So I gotta hold on
(Like, like, like) Baby, like quicksand
'Cause the ground is breaking
I can feel it shaking
Wish it was that easy
But it's not that easy
Gotta hold my hands up
Gotta keep my head up
Gotta keep on breathing
Baby even if we're sinking
Even if we're sinking
Baby even if we're sinking
Even if we are sinking
'Cause I just-just gotta-gotta hold (Hold)
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
So I gotta hold on
Only got one life to live,
We don't even need a piece of sand
Only you and me,
We need to hold on and hold on and...
Only got one life to live
We don't even need a piece of sand
Only you and me
We need to hold on and hold on and hold on
And hold on
And hold on
And hold on
And hold on, and hold on, and hold on
(Baby, because you and me are sinking like quicksand)
Hmm, ik vind haar nou niet echt een 't lichaam van een 23-jarige hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef FIame het volgende:
[..]
Het kind is gewoon 23![]()
Ik dacht echt dat ze al veel ouder was, als je goed kijkt is haar lichaamshoudbaarheidsdatum allang verstreken!
Ja dat staat er dus ook he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar nou niet echt een 't lichaam van een 23-jarige hebben
quote:
Och, zo vreselijk vind ik het niet. Pokerface is wel 'n lekker nummer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok, in dat geval breken we d'r handen en rukken we d'r tong uit, dat bespaart ons een hoop toekomstige top40 ellende.
Eensch met de forestwaiter.quote:
Ik betwijfel of ze zelf de muziek maakt, wat punt 2 overbodig maakt, ze kan aardig zingen ja en aardig piano spelen, en het laatste punt zou ik niet weten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Ritmo het volgende:
Ze voldoet eigenlijk aan alle 'eisen' voor een goede artiest.
- Ze schrijft zelf haar muziek
- Ze weet hoe ze een hit in elkaar zet
- Ze kan goed zingen
- Ze bespeelt zelf goed een instrument
- Ze heeft zich op eigen kracht naar de 'top' gewerkt
Fan of niet, talentloos kun je haar niet noemen.
Ze schrijft popliedjes voor bekende Amerikaanse artiesten, dus ik neem aan dat ze ook voor zichzelf kan schrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze zelf de muziek maakt, wat punt 2 overbodig maakt, ze kan aardig zingen ja en aardig piano spelen, en het laatste punt zou ik niet weten.
Ze schrijft teksten, toch? Dat is wel wat anders dan muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze schrijft popliedjes voor bekende Amerikaanse artiesten, dus ik neem aan dat ze ook voor zichzelf kan schrijven.
1: Bron?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Ritmo het volgende:
Ze voldoet eigenlijk aan alle 'eisen' voor een goede artiest.
- Ze schrijft zelf haar muziek
- Ze weet hoe ze een hit in elkaar zet
- Ze kan goed zingen
- Ze bespeelt zelf goed een instrument
- Ze heeft zich op eigen kracht naar de 'top' gewerkt
Fan of niet, talentloos kun je haar niet noemen.
Songwriters schrijven ook liedjes toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze schrijft teksten, toch? Dat is wel wat anders dan muziek.
Als ze de muziek erbij schrijven, sure. Alleen een tekst is geen liedje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Songwriters schrijven ook liedjes toch?
Er staan hier 10 acoustische nummers geplaatst, als je die nou eens luistert hoor je toch dat het niet overgeproduceerd is? De singles zijn dat idd, maar zolang je live wel kan zingen/spelen kan dat toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
1: Bron?
2: Dat weet haar manager en dat weet haar productiebedrijf inderdaad heel goed.
3: Dat kan ik niet zo direct horen vanwege de overgeproduceerde bagger die ze uitbraakt.
4: Ze kan pianospelen, blijkbaar. Die moet ik je geven. 'Goed' is echter relatief.
5: Op d'r rug zeker.
Ja, ik lees overal dat ze 'nummers schrijft' dus of ze daarmee de muziek of de tekst bedoelen, geen idee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Als ze de muziek erbij schrijven, sure. Alleen een tekst is geen liedje.
Ik neem aan dat ze alleen teksten schrijft, maar dat kan ook door mijn teringhekel aan haar komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ik lees overal dat ze 'nummers schrijft' dus of ze daarmee de muziek of de tekst bedoelen, geen idee.
Ik heb het ook niet op haar, maar haar talentloos noemen is feitelijk onjuist natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen teksten schrijft, maar dat kan ook door mijn teringhekel aan haar komen.
NOU GEFELICITEERD MET JE SPANNENDE LEVEN WAT LEUK DAT IK NU WEET WAT JIJ DOET ALS JE NIET AAN HET TV-KIJKEN BENT!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Oksel het volgende:
Nog NOOIT van gehoord..![]()
* Oksel kijkt geen TV en luistert geen radio.
Films (op de Popcorn Hour), sport (tennis, racefietsen, hardlopen), beetje werken (horeca, renovatieproject) en mijn vriendin zijn veel interessanter..
Jonathan Ross. Die moet nog steeds behandeld worden voor rhotacisme.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een hekel aan Ross,
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.
Ja, eens iets anders dan Bquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef StephanL het volgende:
LOL allemaal imago. zo is ze niet een standaard-in-één-zangeresje.
Neuh, als ik zeg: Ken ik niet, kijk geen TV/radio.. krijg ik van pubers als jij te horen: Looser, geen leven, bla bla. Dus ik dek me even in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
NOU GEFELICITEERD MET JE SPANNENDE LEVEN WAT LEUK DAT IK NU WEET WAT JIJ DOET ALS JE NIET AAN HET TV-KIJKEN BENT!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus.
Flikker dan lekker op joh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:46 schreef shadowflash het volgende:
PS: Jawohl ik luister metaal , rock , hard rock
De hele top 40 is marketingquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef On het volgende:
Lady gaga is gewoon marketing.
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!quote:
Dat is wel weer een tikkeltje overdrevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!
Dat laatste kan ik nog best wel waarderen als het gaat om pop muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, eens iets anders dan Bitney Spea
s.
Of Chistina Aguile
a.
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op joh.De mening van metal-slaven is irrelevant.
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?
Top 40 slaafje , zo zo zo nou nou heb je het voor elkaar hoor , nee nou gaat het dak er af , ben je nou tevreden ? pffft :'P en vanwaar dat vooroordeel , mag ik er even op wijzen dat jij mij niet kent , en ik jou niet ?
Zeg dan uberhaupt gewoon niks als je niks te melden hebt, denk ik dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neuh, als ik zeg: Ken ik niet, kijk geen TV/radio.. krijg ik van pubers als jij te horen: Looser, geen leven, bla bla. Dus ik dek me even in.
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
ppppppppp pokerface.
Puh puh puh poke-her-face ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb het ook op radio 2 (quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef blup het volgende:
Die Lady gaga is weer zoiets wat alleen bij 538 hoog gehouden word.. Net zoiets als die david getta ofzo? je hoort 'm nergens anders behalve op 538..
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.
Nou klaar dr mee.
Haha, mijn moeder. Daar heb je me even tuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]__!
Je moeder vertelde me net dat je minder ontwikkeld ben irl qua sociale contacten.
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ze bedienen allebei een nichtenpubliek en maken troep die ze schatrijk maakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ah, nu hopen dat ze die uitspraak waar kan maken, en dat net zo'n icoon wordt als Madonna.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.
Dit bedoelde je natuurlijk te zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige friet lekkerder vindt dan een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je top40 bagger prefereert boven echte muziek ook.
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Welke feiten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
Metal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.
nog zo'n video van nazi UniversalMusicNLquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Nosh het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee wie Lady Gaga is. Hoera voor mij!
edit.:
Oh jezus, wat een ongesinpireerde droevigheid weer..
Dit is natuurlijk gewoon onzinquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Nou nou, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
Lady GaGa![]()
![]()
Durft zichzelf nog met Freddie Mercury te vergelijken en haar naam van Queen - Radio GaGa te stelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.
Ik denk om het feit dat kanker een kutziekte is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Welke feiten? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij begon iemand anders erover?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,quote:
Liever geen dan zoeen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,
okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
Jezus loves youquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:20 schreef Samson het volgende:
Lady Gaga is echt niet het zoveelste huppelkutje met wat commerciele beats
Tja.... wat jij wil. Vergelijk dr ns met Britney Spears, dat is dus wel een huppelkutje met commerciele beats, omdat ze niet kan zingen en enkel een marketingproduct is zoals zovele anderen. Als je wel goed kunt zingen, instrumenten kunt bespelen en zelf een groot deel van je carriere stuurt zoals Gaga dat doet heb ik daar best bewondering voor. Ik ben ook niet echt weg van de muziek die ze nu maakt, maar los van dat dus.quote:
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.quote:
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.
- Jezelf een breder perspectief aan te laten meten
- Een flexibere geest te verkrijgen om ook in anderen in te leven.
Nee, maar daarmee impliceer je dus dat er wel over smaak valt te twisten maar het op een verkeerde ondergrond gebeurd. Aangezien mensen niet bereid zijn om ook echt serieus er over te willen discussiëren. (ik houd trouwens niet van metal simpelweg omdat ik het niet begrijp en daardoor ook totaal niet kan inzien wat nu wel of niet goed is in de metalwereld)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.
Dus om dat als aanvallend te zien is niet zo vreemd.
Dat zegt niks over dat smaak niet te twisten valt. Je hebt gewoon nu geen zin in een discussie er over, zeg dat danquote:Even afgezien van mijn eigen "smaak". Ik zie alleen weer een hoop gezeik zonder enig inlevingsvermogen. Sterker nog, men gaat volledig offtopic om elkaar de grond in te boren. Dus nogmaals, waarom zou je je smaak willen verdedigen voor dat soort mensen?
Je leest niet goed, ik zeg ENKEL een marketingproduct. Natuurlijk is dit een groot marketingoffensief dat er nu gedaan wordt ze net zoals Spears ooit de markt in is gelanceerd. Ik heb echter meer het idee dat Spears gewoon een tool is om te verkopen en verder niet veel kan, maar Gaga wel iets meer te bieden heeft maar nu gewoon bewust deze weg kiest omdat het lekker verkoopt. Ik schat ook zo in dat als ze dit zat is ze wel een andere weg in zal slaan met muziek. Dan kan ze het zich ook beter permitteren. Talent heeft ze genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:01 schreef Hukkie het volgende:
Dan vraag ik me af op welke manier ze haar eigen carriere stuurt.
Als je op zo'n manier gehyped wil worden dan moet je je vaak toch heel diep laten nemen door de grote maatschappijen die de know how en middelen hebben om jou te hypen. Met alle restricties en verplichtingen die daarbij horen. Tel daarbij op dat ze zich een extravagant image aanmeet, en teksten 'schrijft' als po-po-po-pokerface, en dan kom ik tot de conclusie dat het hier het zoveelste marketing product betreft.
Of juist andersom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.
Jij met je geniale plannetjes toch , hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk ben ik ertegen, maar ik heb zin om al die concertkaartjes op te kopen en ze dan voor heul veel geld te verkopen. Puur omdat het Lady GaGa is.
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die denken dat die GaGa talent heeft, en er geen marketing aan te pas komt -->
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Tja, ik heb van haar dus die live stukjes gezien en bewondering voor wat ze kan. Ze gebruikt de media gewoon slim en weet wat verkoopt. Ik vind dat ze zeker een goed zangtalent heeft en ze bespeelt nog instrumenten ook. Maar als jij dat dus niet vind, jammer dan. Ik vind de muziek die ze nu maakt ook bagger maar dat heeft verder niets met haar talent te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Die vergelijking durf je echt te maken ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat er achter elke succesvolle artiest marketing zit. Tegenwoordig is het wat meer ontwikkelt qua commercie, maar dit is iets van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die vergelijking durf je echt te maken ja?
Ga krassen, kut-gothic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat mensen zulke figuren zoals die vieze fopneger nog serieus gaan nemen.
Ben je nu zo dom, of doe je alsofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.quote:
LOL get a room you two.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Mmm, dat ben ik wel met je eens hoor, alleen is het vandaag allemaal wat extremer dan toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?) of iets ben.
![]()
Ga je wassen, schooier.
Aldus iemand die metal luistert.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Neem die kankermongool toch niet serieus man.
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Snij lekker je polsen door ofzo, lelijkerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.
Daar mag ik blij mee zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |