De hele top 40 is marketingquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef On het volgende:
Lady gaga is gewoon marketing.
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!quote:
Dat is wel weer een tikkeltje overdrevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!
Dat laatste kan ik nog best wel waarderen als het gaat om pop muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, eens iets anders dan Bitney Spea
s.
Of Chistina Aguile
a.
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op joh.De mening van metal-slaven is irrelevant.
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?
Top 40 slaafje , zo zo zo nou nou heb je het voor elkaar hoor , nee nou gaat het dak er af , ben je nou tevreden ? pffft :'P en vanwaar dat vooroordeel , mag ik er even op wijzen dat jij mij niet kent , en ik jou niet ?
Zeg dan uberhaupt gewoon niks als je niks te melden hebt, denk ik dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neuh, als ik zeg: Ken ik niet, kijk geen TV/radio.. krijg ik van pubers als jij te horen: Looser, geen leven, bla bla. Dus ik dek me even in.
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
ppppppppp pokerface.
Puh puh puh poke-her-face ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb het ook op radio 2 (quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef blup het volgende:
Die Lady gaga is weer zoiets wat alleen bij 538 hoog gehouden word.. Net zoiets als die david getta ofzo? je hoort 'm nergens anders behalve op 538..
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.
Nou klaar dr mee.
Haha, mijn moeder. Daar heb je me even tuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]__!
Je moeder vertelde me net dat je minder ontwikkeld ben irl qua sociale contacten.
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ze bedienen allebei een nichtenpubliek en maken troep die ze schatrijk maakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ah, nu hopen dat ze die uitspraak waar kan maken, en dat net zo'n icoon wordt als Madonna.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.
Dit bedoelde je natuurlijk te zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige friet lekkerder vindt dan een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je top40 bagger prefereert boven echte muziek ook.
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Welke feiten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
Metal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.
nog zo'n video van nazi UniversalMusicNLquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Nosh het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee wie Lady Gaga is. Hoera voor mij!
edit.:
Oh jezus, wat een ongesinpireerde droevigheid weer..
Dit is natuurlijk gewoon onzinquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Nou nou, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
Lady GaGa![]()
![]()
Durft zichzelf nog met Freddie Mercury te vergelijken en haar naam van Queen - Radio GaGa te stelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.

Ik denk om het feit dat kanker een kutziekte is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Welke feiten? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |