De hele top 40 is marketingquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef On het volgende:
Lady gaga is gewoon marketing.
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!quote:
Dat is wel weer een tikkeltje overdrevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik durf zelfs nog een stapje verder te gaan door de bewering neer te leggen dat de gehele top 50 marketing is. Pfoe!
Dat laatste kan ik nog best wel waarderen als het gaat om pop muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, eens iets anders dan Bitney Spea
s.
Of Chistina Aguile
a.
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker dan lekker op joh.De mening van metal-slaven is irrelevant.
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ok. jullie horen het , de mening van metal slaven zijn irrelevant. handen omhoog wie hier een metal slaaf is ?
Top 40 slaafje , zo zo zo nou nou heb je het voor elkaar hoor , nee nou gaat het dak er af , ben je nou tevreden ? pffft :'P en vanwaar dat vooroordeel , mag ik er even op wijzen dat jij mij niet kent , en ik jou niet ?
Zeg dan uberhaupt gewoon niks als je niks te melden hebt, denk ik dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neuh, als ik zeg: Ken ik niet, kijk geen TV/radio.. krijg ik van pubers als jij te horen: Looser, geen leven, bla bla. Dus ik dek me even in.
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
ppppppppp pokerface.
Puh puh puh poke-her-face ..quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je moet de p's wel apart uitspreken, he. Puh puh puh puh puh.
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Je smaak is nog wat minder ontwikkeld, dat is alles. Je vraagt dikke fred van de snacktent verderop ook niet om even een sterrenrestaurant te beoordelen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb het ook op radio 2 (quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef blup het volgende:
Die Lady gaga is weer zoiets wat alleen bij 538 hoog gehouden word.. Net zoiets als die david getta ofzo? je hoort 'm nergens anders behalve op 538..
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Mijn smaak is minder ontwikkeld omdat ? Dude/Wijf/het whatever je ook bent , is het niet de definitie van smaak dat het per persoon verschilt?. Jammer voor je maar je kunt mij niet een smaak opdringen , hoe hard je ook probeert en smeekt en door de modder kruipt. Dus houd gewoon je waffel , ik kwam hier helemaal niet om te bekvechten , maar sommigen van jullie soort zijn toch echt zo hokjes minded allejezus.
Nou klaar dr mee.
Haha, mijn moeder. Daar heb je me even tuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]__!
Je moeder vertelde me net dat je minder ontwikkeld ben irl qua sociale contacten.
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ze bedienen allebei een nichtenpubliek en maken troep die ze schatrijk maakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:
Iemand enige suggestie over waarom ze zichzelf de nieuwe Madonna noemt? Kan zelf niets bedenken.
Ah, nu hopen dat ze die uitspraak waar kan maken, en dat net zo'n icoon wordt als Madonna.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Die had ook zo'n lekker eigen stijl, lekker gek doen, liet weleens een borst zien hier en daar, zingt stoute liedjes. Vandaar.
Dit bedoelde je natuurlijk te zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige friet lekkerder vindt dan een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je top40 bagger prefereert boven echte muziek ook.
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Welke feiten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
Metal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.
nog zo'n video van nazi UniversalMusicNLquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef Nosh het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee wie Lady Gaga is. Hoera voor mij!
edit.:
Oh jezus, wat een ongesinpireerde droevigheid weer..
Dit is natuurlijk gewoon onzinquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, smaak kun je best op niveau indelen. Als je vettige patat/friet lekkerder vind als een topmaaltijd door een sterrenchef, om maar even in de metafoor te blijven, heb je een minder ontwikkelde smaak. Als je death metal prefereert boven top 40 ook.
Nou nou, hoe durft ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
Lady GaGa![]()
![]()
Durft zichzelf nog met Freddie Mercury te vergelijken en haar naam van Queen - Radio GaGa te stelen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
Mr. Cooper wordt zoals gewoonlijk weer eens keihard in zijn poepertje getrolled.

Ik denk om het feit dat kanker een kutziekte is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Welke feiten? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij begon iemand anders erover?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,quote:
Liever geen dan zoeen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,
okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
Jezus loves youquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:20 schreef Samson het volgende:
Lady Gaga is echt niet het zoveelste huppelkutje met wat commerciele beats
Tja.... wat jij wil. Vergelijk dr ns met Britney Spears, dat is dus wel een huppelkutje met commerciele beats, omdat ze niet kan zingen en enkel een marketingproduct is zoals zovele anderen. Als je wel goed kunt zingen, instrumenten kunt bespelen en zelf een groot deel van je carriere stuurt zoals Gaga dat doet heb ik daar best bewondering voor. Ik ben ook niet echt weg van de muziek die ze nu maakt, maar los van dat dus.quote:
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.quote:
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.
- Jezelf een breder perspectief aan te laten meten
- Een flexibere geest te verkrijgen om ook in anderen in te leven.
Nee, maar daarmee impliceer je dus dat er wel over smaak valt te twisten maar het op een verkeerde ondergrond gebeurd. Aangezien mensen niet bereid zijn om ook echt serieus er over te willen discussiëren. (ik houd trouwens niet van metal simpelweg omdat ik het niet begrijp en daardoor ook totaal niet kan inzien wat nu wel of niet goed is in de metalwereld)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.
Dus om dat als aanvallend te zien is niet zo vreemd.
Dat zegt niks over dat smaak niet te twisten valt. Je hebt gewoon nu geen zin in een discussie er over, zeg dat danquote:Even afgezien van mijn eigen "smaak". Ik zie alleen weer een hoop gezeik zonder enig inlevingsvermogen. Sterker nog, men gaat volledig offtopic om elkaar de grond in te boren. Dus nogmaals, waarom zou je je smaak willen verdedigen voor dat soort mensen?
Je leest niet goed, ik zeg ENKEL een marketingproduct. Natuurlijk is dit een groot marketingoffensief dat er nu gedaan wordt ze net zoals Spears ooit de markt in is gelanceerd. Ik heb echter meer het idee dat Spears gewoon een tool is om te verkopen en verder niet veel kan, maar Gaga wel iets meer te bieden heeft maar nu gewoon bewust deze weg kiest omdat het lekker verkoopt. Ik schat ook zo in dat als ze dit zat is ze wel een andere weg in zal slaan met muziek. Dan kan ze het zich ook beter permitteren. Talent heeft ze genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:01 schreef Hukkie het volgende:
Dan vraag ik me af op welke manier ze haar eigen carriere stuurt.
Als je op zo'n manier gehyped wil worden dan moet je je vaak toch heel diep laten nemen door de grote maatschappijen die de know how en middelen hebben om jou te hypen. Met alle restricties en verplichtingen die daarbij horen. Tel daarbij op dat ze zich een extravagant image aanmeet, en teksten 'schrijft' als po-po-po-pokerface, en dan kom ik tot de conclusie dat het hier het zoveelste marketing product betreft.
Of juist andersom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.
Jij met je geniale plannetjes toch , hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk ben ik ertegen, maar ik heb zin om al die concertkaartjes op te kopen en ze dan voor heul veel geld te verkopen. Puur omdat het Lady GaGa is.
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die denken dat die GaGa talent heeft, en er geen marketing aan te pas komt -->
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Tja, ik heb van haar dus die live stukjes gezien en bewondering voor wat ze kan. Ze gebruikt de media gewoon slim en weet wat verkoopt. Ik vind dat ze zeker een goed zangtalent heeft en ze bespeelt nog instrumenten ook. Maar als jij dat dus niet vind, jammer dan. Ik vind de muziek die ze nu maakt ook bagger maar dat heeft verder niets met haar talent te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Die vergelijking durf je echt te maken ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat er achter elke succesvolle artiest marketing zit. Tegenwoordig is het wat meer ontwikkelt qua commercie, maar dit is iets van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die vergelijking durf je echt te maken ja?
Ga krassen, kut-gothic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat mensen zulke figuren zoals die vieze fopneger nog serieus gaan nemen.
Ben je nu zo dom, of doe je alsofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.quote:
LOL get a room you two.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Mmm, dat ben ik wel met je eens hoor, alleen is het vandaag allemaal wat extremer dan toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?) of iets ben.
![]()
Ga je wassen, schooier.
Aldus iemand die metal luistert.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Neem die kankermongool toch niet serieus man.
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Snij lekker je polsen door ofzo, lelijkerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.
Daar mag ik blij mee zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |