abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69084965
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.
Of juist andersom.
Roken is lekker
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:24:36 #277
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69085044
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk ben ik ertegen, maar ik heb zin om al die concertkaartjes op te kopen en ze dan voor heul veel geld te verkopen. Puur omdat het Lady GaGa is.
Jij met je geniale plannetjes toch , hihi
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69085050
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die denken dat die GaGa talent heeft, en er geen marketing aan te pas komt -->
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:30:08 #279
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69085172
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.
Primum non nocere
pi_69085518
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.
Tja, ik heb van haar dus die live stukjes gezien en bewondering voor wat ze kan. Ze gebruikt de media gewoon slim en weet wat verkoopt. Ik vind dat ze zeker een goed zangtalent heeft en ze bespeelt nog instrumenten ook. Maar als jij dat dus niet vind, jammer dan. Ik vind de muziek die ze nu maakt ook bagger maar dat heeft verder niets met haar talent te maken.
pi_69085558
pi_69085783
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:

[..]

De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
-
pi_69085814
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Die vergelijking durf je echt te maken ja?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69085856
Lady Gaga met de Beatles en Elvis vergelijken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69085962
Dat mensen zulke figuren zoals die vieze fopneger nog serieus gaan nemen.
Roken is lekker
pi_69085982
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef sinadO het volgende:

[..]

Die vergelijking durf je echt te maken ja?
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat er achter elke succesvolle artiest marketing zit. Tegenwoordig is het wat meer ontwikkelt qua commercie, maar dit is iets van alle tijden.
-
pi_69085990
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat mensen zulke figuren zoals die vieze fopneger nog serieus gaan nemen.
Ga krassen, kut-gothic.
-
pi_69086056
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben je nu zo dom, of doe je alsof
pi_69086069
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga krassen, kut-gothic.
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Roken is lekker
pi_69086079
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Samson het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
-
pi_69086099
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Vieze fopneger.
LOL get a room you two.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69086100
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Vieze fopneger.
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens? ) of iets ben.
Ga je wassen, schooier.
-
pi_69086103
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:05 schreef Samson het volgende:

[..]

Neem die kankermongool toch niet serieus man.
Roken is lekker
pi_69086113
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Mmm, dat ben ik wel met je eens hoor, alleen is het vandaag allemaal wat extremer dan toen.
pi_69086114
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens? ) of iets ben.
Ga je wassen, schooier.
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.
Roken is lekker
pi_69086121
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Neem die kankermongool toch niet serieus man.
Aldus iemand die metal luistert.
-
pi_69086123
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.
pi_69086134
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.
Snij lekker je polsen door ofzo, lelijkerd.
-
pi_69086140
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.
Daar mag ik blij mee zijn denk ik.
-
pi_69086141
Oei dit muziektopic is bijna vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')