Of juist andersom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.
Jij met je geniale plannetjes toch , hihiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk ben ik ertegen, maar ik heb zin om al die concertkaartjes op te kopen en ze dan voor heul veel geld te verkopen. Puur omdat het Lady GaGa is.
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:17 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die denken dat die GaGa talent heeft, en er geen marketing aan te pas komt -->
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Tja, ik heb van haar dus die live stukjes gezien en bewondering voor wat ze kan. Ze gebruikt de media gewoon slim en weet wat verkoopt. Ik vind dat ze zeker een goed zangtalent heeft en ze bespeelt nog instrumenten ook. Maar als jij dat dus niet vind, jammer dan. Ik vind de muziek die ze nu maakt ook bagger maar dat heeft verder niets met haar talent te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat GaGa niets kan. Ze heeft bijvoorbeeld goed gezien wat de jeugd van tegenwoordig leuk vindt, en speelt daar prima op in. Ze maakt een vaag nummer met een geinige beat, trekt een hip pakje aan en huppatee, half Nederland vind het fantastisch. Echter, dat betekent niet automatisch dat ze talentvol is in het maken van muziek. Want even serieus, die nummers slaan natuurlijk he-le-maal nergens op. Zowel muzikaal als tekstueel is het belabberd. Qua marketing etc. heeft ze het zeer goed gedaan, maar zeggen dat ze talentvol is als het gaat om muziek, komop zeg.
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat ook mensen met talent in de marketingmachine meegaan
Die vergelijking durf je echt te maken ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat er achter elke succesvolle artiest marketing zit. Tegenwoordig is het wat meer ontwikkelt qua commercie, maar dit is iets van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die vergelijking durf je echt te maken ja?
Ga krassen, kut-gothic.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat mensen zulke figuren zoals die vieze fopneger nog serieus gaan nemen.
Ben je nu zo dom, of doe je alsofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Beatles en Elvis waren natuurlijk ook talentloze sullen, alleen de grote boze commerciele machine heeft ze bekend gemaakt.
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.quote:
LOL get a room you two.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken dat ik een Gothic of iets ben.
Vieze fopneger.
Mmm, dat ben ik wel met je eens hoor, alleen is het vandaag allemaal wat extremer dan toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denken dat ik een fopneger (hoe kom je erbij trouwens?) of iets ben.
![]()
Ga je wassen, schooier.
Aldus iemand die metal luistert.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Neem die kankermongool toch niet serieus man.
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jullie zo dom/naief om te denken dat er achter artiesten die de meeste FOK'ers goed vinden geen marketing zat en dat het allemaal zo 'puur' was.
Snij lekker je polsen door ofzo, lelijkerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, denken maar niet weten, vieze fopneger.
Daar mag ik blij mee zijn denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond van mijn artiesten gast, en ik durf te wedden dat jij die artiesten niet eens kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |