Volgens mij begon iemand anders erover?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,quote:
Liever geen dan zoeen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een echte foto in mijn fobo,
okquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik zou lady gaga keihard anaal willen nemen
Jezus loves youquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:20 schreef Samson het volgende:
Lady Gaga is echt niet het zoveelste huppelkutje met wat commerciele beats
Tja.... wat jij wil. Vergelijk dr ns met Britney Spears, dat is dus wel een huppelkutje met commerciele beats, omdat ze niet kan zingen en enkel een marketingproduct is zoals zovele anderen. Als je wel goed kunt zingen, instrumenten kunt bespelen en zelf een groot deel van je carriere stuurt zoals Gaga dat doet heb ik daar best bewondering voor. Ik ben ook niet echt weg van de muziek die ze nu maakt, maar los van dat dus.quote:
Ik ben het wel eens met Biels. Daarbij, mensen die lullen dat er over smaak niet valt te twisten zijn de mensen die het niet kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent een kneus en ik niet, dat is gewoon een feit.
Ben je echt nog zo'n kankerkind dat je niet weet dat over smaak niet te twisten valt, wat ben jij een mongool zeg._! Je probeer interessant over te komen met je uitspraken als minder ontwikkelde smaak, maar je faalt gewoon hard dat je de feiten niet weet.
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.quote:
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Om anderen en jezelf te kunnen verrijken.
- Jezelf een breder perspectief aan te laten meten
- Een flexibere geest te verkrijgen om ook in anderen in te leven.
Nee, maar daarmee impliceer je dus dat er wel over smaak valt te twisten maar het op een verkeerde ondergrond gebeurd. Aangezien mensen niet bereid zijn om ook echt serieus er over te willen discussiėren. (ik houd trouwens niet van metal simpelweg omdat ik het niet begrijp en daardoor ook totaal niet kan inzien wat nu wel of niet goed is in de metalwereld)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, als ik die reacties hier zo lees speelt men op de man om bv metal als bagger te zien. Geen smaak etc....dat heeft niets met je genoemde punten te maken.
Dus om dat als aanvallend te zien is niet zo vreemd.
Dat zegt niks over dat smaak niet te twisten valt. Je hebt gewoon nu geen zin in een discussie er over, zeg dat danquote:Even afgezien van mijn eigen "smaak". Ik zie alleen weer een hoop gezeik zonder enig inlevingsvermogen. Sterker nog, men gaat volledig offtopic om elkaar de grond in te boren. Dus nogmaals, waarom zou je je smaak willen verdedigen voor dat soort mensen?
Je leest niet goed, ik zeg ENKEL een marketingproduct. Natuurlijk is dit een groot marketingoffensief dat er nu gedaan wordt ze net zoals Spears ooit de markt in is gelanceerd. Ik heb echter meer het idee dat Spears gewoon een tool is om te verkopen en verder niet veel kan, maar Gaga wel iets meer te bieden heeft maar nu gewoon bewust deze weg kiest omdat het lekker verkoopt. Ik schat ook zo in dat als ze dit zat is ze wel een andere weg in zal slaan met muziek. Dan kan ze het zich ook beter permitteren. Talent heeft ze genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:01 schreef Hukkie het volgende:
Dan vraag ik me af op welke manier ze haar eigen carriere stuurt.
Als je op zo'n manier gehyped wil worden dan moet je je vaak toch heel diep laten nemen door de grote maatschappijen die de know how en middelen hebben om jou te hypen. Met alle restricties en verplichtingen die daarbij horen. Tel daarbij op dat ze zich een extravagant image aanmeet, en teksten 'schrijft' als po-po-po-pokerface, en dan kom ik tot de conclusie dat het hier het zoveelste marketing product betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |