Ohwja ik voelde me aangesproken omdat ik Metal beter vond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net ofdat ik bandshirts draag of uberhaubt iets draag wat met Metal te maken heeft draag. Mongooltjes.
Behalve me lange mooie verzorgde haar dan.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
Jij adoreert haar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Moet ik mijn mening over Lady Gaga nog verkondigen of kan ik aannemen dat die bekend is?
Gast.quote:
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennis
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.
Dan moet je het zelf weten.quote:
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat t toch niet uit zou maken, omdat ik blind ben
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?
Braille leesregel en spraakherkenningquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Een goede of slechte smaak bestaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.
Jammer, het was leuker geweest als je pc dit had voorgelezen, zeker met de hoeveelheid schuttingtaal op Fok! en meerdere mensen in de kamer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |