ach ja, zo te zien fap jij ook op Lazy Townquote:
Mooi sigquote:
Het is godverdomme net een opgemaakte oempa-loempa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:52 schreef Pumatje het volgende:
inderdaad amazing, want kijk eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad stukken beter.. ahum.
[ afbeelding ]
en dan ineens naar dit
[ afbeelding ]
Somebody talked with cher....
Als ze voor New Kids On The Block heeft geschreven, hoe oud is ze dan wel niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
Mensen die op de frontpage kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
Denk trouwens dat ze hier op fok frontpage ook een hype gaat worden zoals elke scheet van Shitney en die lelijke drugsspriet wat in het nieuws komt
goeie vraag ja, volgens wiki komt ze uit 1986quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als ze voor New Kids On The Block heeft geschreven, hoe oud is ze dan wel niet?
Maar de meeste mensen zetten daar gewillig hun keel voor open.quote:
Je moet het willen zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft ook echt zo'n joden Semitische neus zoals ook bijv barbara Streisand die heeft:
[ afbeelding ]
Schijnt dat 'the Block' (quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ging me er meer om dat Black metal blijkbaar de marrokaan van KLB is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij wil beweren dan Black Metal beter is dan Lady Gaga () Gast kom op, ken je plek.
Edit:quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen. Maar feit blijft dat mensen welke black metal luisteren totaal GEEN recht van spreken hebben over andermans muziek.quote:
En terecht. Alleen zwakzinnige mensvreemde autisten luisteren deze troep. En dan nog het lef hebben om op andere muziek te kankeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat Black metal blijkbaar de marrokaan van KLB is.
Maakt niks uit waar het over gaat, altijd is er wel een droeftoeter die het er op uit weet te laten komen..
Ze kan wel degelijk goed zingen. Zoek maar even naar Lady Gaga bij Mooi Weer De Leeuwquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft maar toch wat geld aan haar wil verdienen. Dus krijgt ze nu de 'hype-overdrive' routine voor haar kiezen. Waardoor men, als gevolg van de hype blind er vanuit gaat dat ze wel goed moet zijn aangezien ze overal opduikt in de media niet beseffende dat de media de hype heeft veroorzaakt. Over een paar maanden is ze voldoende uitgezogen en doet ze een Vanilla iceje http://nl.wikipedia.org/wiki/Vanilla_Ice
quote:
Wat heeft satan te maken met mongolen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen.
Mensen die naar neger muziek luisteren hebben geen recht op een leven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Kun je wel met je satanische reacties komen. Maar feit blijft dat mensen welke black metal luisteren totaal GEEN recht van spreken hebben over andermans muziek.
Jij hypocriete autist
Ah, nog een racist ook. Hulde, je faalt echt werkelijk in elk opzich. Succes met je mede Screwdriver-vrienden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mensen die naar neger muziek luisteren hebben geen recht op een leven.
Ik nog steeds. Snap alleen die hele hype niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond Pokerface en Just dance wel leuke nummers
In Augustus was de clip van Just Dance ook al uit (en in sommige landen ook al een hit), alleen in Nederland is ze later begonnen met promotie.. zo'n vreemd verschijnsel is het overigens niet, ik ken weinig nummers/artiesten die wel een hit scoren voordat het nummer op radio/tv te zien/horen is..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef MervinMinky het volgende:
Tja, het is pas een hit sinds die video's uit zijn, want haar album is als sinds augustus '08 uit, toendertijd had niemand van haar gehoord zeker
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, nog een racist ook. Hulde, je faalt echt werkelijk in elk opzich. Succes met je mede Screwdriver-vrienden.
Nee, jij wel. Volgens mijn vind je stiekem Black Metal wel leuk, je begint er steeds over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, je probeert je gelijk te halen. Voel je je achtergesteld jochie?
Alles is beter dan zwart metaal.. zelfs lady blablaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij wil beweren dan Black Metal beter is dan Lady Gaga () Gast kom op, ken je plek.
Raar he. Jij loopt te kankeren op negers (ras) en ik loop te kankeren op je muziek (geen ras). Dat maakt jou racistisch, en mij niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Typisch trouwens dat al die allochtonen of van die gare wiggers andere wel belachelijk mogen maken maar als je iets over hun zegt ben je meteen een racist._!
Ja ik had het meteen over een ras als ik zeg negermuziek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Raar he. Jij loopt te kankeren op negers (ras) en ik loop te kankeren op je muziek (geen ras). Dat maakt jou racistisch, en mij niet.
En dat is nou het verschil tussen jou en mij.
Ik zou niet weten waar je het anders over hebt? Ik kan namelijk geen negermuziek vinden in de encyclopedie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja ik had het meteen over een ras als ik ze negermuziek._!
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga eens ergens anders ruzieën. Jullie zijn net kleine kinderen. Oh boehoe, hij beledigt mijn muzieksmaak, boe hoe hoe hoe.
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.
Net zoals je het moet willen zien dat een Afrikaan donkerder is dan een Europeaan? Het is gewoon een ethnisch verschijnsel hoor, net zoals Han-chinezen minder dunne ogen hebben dan sommige andere chinese ethniciteiten.quote:
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Staat het je niet aan, dan vertrek jij maar.
Wat een non argument. Jij bent degene die ons weg probeert te krijgen. Waarop ik zeg dat als het jou niet aanstaat jij maar moet vertrekken. Geef mij 1 goede reden waarom ik dan zou vertrekken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.
Ach, het is zeker een halfjaar geleden dat ik voor het laatst hier over heb gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Nosh het volgende:
En het gaat weer over metal vs. 'urban'.
Stel eentonige josti's met het kortetermijngeheugen van een strak staande marmot hier, echt..
En terecht. Damsco moet z'n plek even kennen. In het hoekje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.
Jammer dat je je zo moet laten kennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En terecht. Damsco moet z'n plek even kennen. In het hoekje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoor 'm dan. Territoriumdrift op een internetforum.
Als er zich iemand heeft laten kennen dan ben jij het wel in dit topicquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo moet laten kennen.
Altijd in voor een potje metal bashen jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als er zich iemand heeft laten kennen dan ben jij het wel in dit topicPot en ketel.
idd, ze heeft een zeer hoge muziek opleiding gehad en heeft ook laten zien enorm veel creativiteit en een goede stem te hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef SaraSidle1990 het volgende:
oke haar kleding vind ik ook niet alles,
maar ze zingt geweldig.
en niet alleen dance nummers maar ook acoustic
(kijkt terug naar paul de leeuw waar ze ontzettend goed op piano speelt en zing!)
ondanks haar kleding stijl geweldig mens!
Alicia Keys heeft een veel betere stem en kan ook piano spelen, maar dat is tenminste niet zo'n kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit isquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef poqpoq het volgende:
allemaal wel waar enzo,
maar het is niet zo'n zangeres die live totaal afgaat, nee daar laat ze wel zien dat ze wel echt kan zingen:
én piano kan spelen.
alleen hoe ze dan die piano aan het eind bewerkt met haar schoenDAT DAT KAN IN NEDERLAND
die datquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft een veel betere stem en kan ook piano spelen, maar dat is tenminste niet zo'n kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit is
Doet ze dat dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
kapsoneswijf die net komt kijken en meteen denkt dat ze de beste artiest ooit is
quote:I've had a little bit too much
All of the people start to rush
How does he twist that dance, Can't find my drink oh man
Where are my keys, I lost my phone
What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can’t see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright
Just dance, gonna be okay
Da-doo-du-um-m
Just dance, spin that record babe
Da-doo-du-um-m
J,J,Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
Wish I could shut my playboy mouth (shut it right up)
How'd I turn my shirt inside out? (Inside out right)
Control your poison babe, Roses with thorns they say
And we're all gettin' hosed tonight
What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can’t see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J, Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
When I come through on the dance floor checkin' out that catalogue
Can’t believe my eyes so many women without a flaw
And I ain’t gonn' give it up, steady tryna pick it up like the car
I'mma hit it, I'mma hit it and flex until the 'til done until tomorr' yeah
Show me I can see that you got so much energy
The way you twirling up them hips round and round
There’s no reason, I know why you can’t leave here with me
In the meantime stand, let me watch you break it down
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
I’m psychotic sync hypnotic
I got my blue burners and phonic
I got my brand electronic
I got my blue burners and phonic
I got my brand electronic
Go, use your muscle comin' out work it hustle
I got it, just stay close enough to get it
Go slow, drive it, clean it
Like so clean it’s been molesto
I got it, and your popped coll'
Da-doo-du-um-m
Da-doo-du-um-m
J,J, Just Dance, dance, dance
Ju-ju-ju-just dance
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke nummertjes heur, Just dance en Pokerface, maareh, is na 2 hitjes de aandacht voor Lady Gaga niet een klein beetje overdreven? Het zal mij iig niets verbazen als we na dit album bar weinig meer van haar vernemen. Maar ja, ondertussen wordt ze me toch een partij gehyped door o.a. 538.
dit:quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn toch 2 leuke liedjes, drakenshirts nerds die huilen dat metal weer veel vetter is
Nee meer die rommel die in deze 2 topics gepost is gewordenquote:
Ohwja ik voelde me aangesproken omdat ik Metal beter vond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net ofdat ik bandshirts draag of uberhaubt iets draag wat met Metal te maken heeft draag. Mongooltjes.
Behalve me lange mooie verzorgde haar dan.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
Jij adoreert haar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Moet ik mijn mening over Lady Gaga nog verkondigen of kan ik aannemen dat die bekend is?
Gast.quote:
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennis
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.
Dan moet je het zelf weten.quote:
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat t toch niet uit zou maken, omdat ik blind ben
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?
Braille leesregel en spraakherkenningquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Een goede of slechte smaak bestaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.
Jammer, het was leuker geweest als je pc dit had voorgelezen, zeker met de hoeveelheid schuttingtaal op Fok! en meerdere mensen in de kamer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een goede of slechte smaak bestaat niet.
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
Ja en het mooiste is dat ik niet eens een metalhead ben! Ik ben gewoon een muziekliefhebber met een heel erg brede smaak die toevallig ook van metal houdt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef pometje het volgende:
goed topic, ik dacht dat ik enigste was..
ik zou haar echt niet herkennen als ik haar ergens tegenkwam..
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Oh ok ik dacht dat ze IRL er ook bijliep met een dildo in haar reet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.
Alleen jammer dat ze er zo rottig mee omgaat, met dat talent, ze zou ver van die commerciële shit weg moeten blijven met zo'n stem. En ik vind het maar een raar mens.
...en die bij elke kleine tegenslag bij het grofvuil gegooid worden. Consumptiemaatschappij ten top.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.
I would hit that.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen was ze nog wel ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |