quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een goede of slechte smaak bestaat niet.
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Ja en het mooiste is dat ik niet eens een metalhead ben! Ik ben gewoon een muziekliefhebber met een heel erg brede smaak die toevallig ook van metal houdt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef pometje het volgende:
goed topic, ik dacht dat ik enigste was..
ik zou haar echt niet herkennen als ik haar ergens tegenkwam..
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Oh ok ik dacht dat ze IRL er ook bijliep met een dildo in haar reet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.
Alleen jammer dat ze er zo rottig mee omgaat, met dat talent, ze zou ver van die commerciële shit weg moeten blijven met zo'n stem. En ik vind het maar een raar mens.
...en die bij elke kleine tegenslag bij het grofvuil gegooid worden. Consumptiemaatschappij ten top.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.
I would hit that.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen was ze nog wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |