Ohwja ik voelde me aangesproken omdat ik Metal beter vond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net ofdat ik bandshirts draag of uberhaubt iets draag wat met Metal te maken heeft draag. Mongooltjes.
Behalve me lange mooie verzorgde haar dan.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moeten die metal-slaven elk muziektopic verkloten met hun gezeur?
Jij adoreert haar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef sinadO het volgende:
Moet ik mijn mening over Lady Gaga nog verkondigen of kan ik aannemen dat die bekend is?
Gast.quote:
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennisquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg met je zogenaamde muziek- en audiokennis
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt.
Dan moet je het zelf weten.quote:
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat t toch niet uit zou maken, omdat ik blind ben
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat moet jij hier? Adoreer jij Lady Gaga wel?
Braille leesregel en spraakherkenningquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan type je nog aardig knap, voor een blinde... Of leest je pc deze tekst voor en spreek je je reacties in?
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
SinadO flikker toch lekker op naar een metal-forum ofzo, wat moeten jullie hier?
Een goede of slechte smaak bestaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Help me even, heb jij smaak of was dat iemand anders? Ik onthou dat allemaal niet.
Jammer, het was leuker geweest als je pc dit had voorgelezen, zeker met de hoeveelheid schuttingtaal op Fok! en meerdere mensen in de kamer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef B-FliP het volgende:
She began her career as a songwriter for established artists, including Fergie, Pussycat Dolls, Britney Spears and New Kids on the Block, as well as American singer and producer Akon. After Akon recognized that Gaga also had vocal talent, he signed her to a joint deal with his own label, Kon Live Distribution, and then she started to work on her own new material for her debut album.
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_GaGa
Niet zo uit t niets dus... Zij is schijnbaar een bron van t kwaad dat ons die andere troep bracht...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een goede of slechte smaak bestaat niet.
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
Ja en het mooiste is dat ik niet eens een metalhead ben! Ik ben gewoon een muziekliefhebber met een heel erg brede smaak die toevallig ook van metal houdt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot op naar een verotte muzieksmaak-forum wat doen al die fopnegers hier?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braille leesregel en spraakherkenning
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast.
Mijn mening over top40 muziek en zaken als Lady Gaga is dat het allemaal commerciële rotzooi is, overgeproduceerd en overgehyped. Teveel door de loudness-war mangel gehaald en ontdaan van alle authenticiteit, ziel en eigen gezicht. Gericht op een zo breed mogelijk publiek dat van eindeloze herhaling houdt en te beroerd is om een eigen identiteit op te zoeken of op te bouwen. Dit is geen muziek.
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef pometje het volgende:
goed topic, ik dacht dat ik enigste was..
ik zou haar echt niet herkennen als ik haar ergens tegenkwam..
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Oh ok ik dacht dat ze IRL er ook bijliep met een dildo in haar reet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er IRL anoniem bij loopt.
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:09 schreef jogy het volgende:
Er zit gewoon een reklame machine achter die door heeft dat ze eigenlijk niet erg veel talent heeft
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, gezien de commerciële troep die ze momenteel voor het klootjesvolk produceert. Maar zoals al gezegd, ik heb ook Paul de Leeuw gekeken, en het blijkt dat ze wel degelijk over talent beschikt. Ze zingt echt fantastisch goed daar, die acoustische versie vond ik zeker wel te pruimen.
Alleen jammer dat ze er zo rottig mee omgaat, met dat talent, ze zou ver van die commerciële shit weg moeten blijven met zo'n stem. En ik vind het maar een raar mens.
...en die bij elke kleine tegenslag bij het grofvuil gegooid worden. Consumptiemaatschappij ten top.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:01 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het ist is toch vaak zo dat die mensen wel een goede stem hebben.Maar er zijn toch genoeg zangers/bands die door de platenmaatschappij "gevormd" werden.
I would hit that.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen was ze nog wel ok
Want jij denkt dat ze zelf al die waardeloze bagger schrijft?quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval veel beter dan die gemaakte artiesten en bands, waar een beroepsschrijver c.q. extern bureau/consortium de teksten voorschrijft.
Volgens mij doet ze dat wel, ze schrijft ook voor anderen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Want jij denkt dat ze zelf al die waardeloze bagger schrijft?
quote:Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I'll get him hot, show him what I've got
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
I'll get him hot, show him what I've got
Can't read my,
Can't read my
No he can't read my poker face
(She's got to love nobody)
Can't read my
Can't read my
No he can't read my poker face
(She's got to love nobody)
Ok, in dat geval breken we d'r handen en rukken we d'r tong uit, dat bespaart ons een hoop toekomstige top40 ellende.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat wel, ze schrijft ook voor anderen.
Schijnbaar heeft ze anders al menig hit voor andere artiesten geschrevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke nummertjes heur, Just dance en Pokerface, maareh, is na 2 hitjes de aandacht voor Lady Gaga niet een klein beetje overdreven? Het zal mij iig niets verbazen als we na dit album bar weinig meer van haar vernemen.
Met die Top40 meuk moet ze kappen, laatst bij Paul De Leeuw liet ze zien dat ze verdomd goed kan zingen en piano spelenquote:Maar ja, ondertussen wordt ze me toch een partij gehyped door o.a. 538. Die heeft zelfs een aparte pagina opgezet waar je elke dag het laatste nieuws kan terugvinden over Lady Gaga: http://www.538.nl/ladygaga
Zo zo, elke dag het laatste nieuws over Lady gaga. Nou ik ben blij dat ik hier gebruik van kan maken want ik zou niet weten hoe ik zou moeten leven zonder info als: Lady GaGa in Nederland! 'Love Game' van Lady GaGa deze week Alarmschijf, Lady GaGa staat op instorten, Lady GaGa bang voor mannen en ‘oude foto’s etc. Ik zie dus gewoon echt mensen elke dag even kijken wat Lady Gaga nou weer heeft meegemaakt...
Misschien moet ik maar lid worden van de... Lady Gaga Nieuwsbrief
Wtf!!!
Toch knap hoor; simpele (maar wel lekkere) dancenummers maken er uit zien als een dragqueen (met die pruik en zonnebril), theezakjestietjes hebben en dan toch zo gehyped worden neergezet. Britney en Madonna waren vroeger tenminste wel lekkere wijven. Lady gagay mocht willen dat ze teitjes van Madonna anno jaren 80/90 had
Klacht: is wel duidelijk denk?
Ze heeft dan ook een hekel aan Ross,quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jordy-B het volgende:
Dat interview met Ross ook. Hoezo stijf en afstandelijk.
Het kind is gewoon 23quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als ze voor New Kids On The Block heeft geschreven, hoe oud is ze dan wel niet?
No way! New Kids on The Block was toch begin jaren '90? Toen was Lady GaGa dus 3 ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef FIame het volgende:
Het kind is gewoon 23![]()
Ik dacht echt dat ze al veel ouder was, als je goed kijkt is haar lichaamshoudbaarheidsdatum allang verstreken!
NKOTB hebben n comeback ofzooquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
No way! New Kids on The Block was toch begin jaren '90? Toen was Lady GaGa dus 3 ofzo.
Verklaart wel iets van het gebrek aan inhoud in de teksten van NKOTB.
quote:I still see your coat hangin' on the door,
Never let anybody put one there before
My pillow's got your head printed on it
Baby, of all the guys you were my favorite
Don't ask me why
I just can't say goodbye
No, not tonight
No, I just can't say it
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
Baby, gotta keep holdin' on to what we had
'Cause I don't wanna move on
So I gotta hold on
Baby, because you and me are sinking like quicksand
(Like, like, like) Like quicksand
(Like, like, like) Baby, because you and me are sinking like quicksand
(Like, like, like) Baby, like quicksand
You came along I didn't know of love
But now I know that sometimes it's just not enough
I hear your footsteps in my corridor
But it is just my heart, it's pounding like before
Wish I, could try
But I just can't say goodbye
No, not tonight
No, I just can't say it
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
So I gotta hold on
(Like, like, like) Baby, like quicksand
'Cause the ground is breaking
I can feel it shaking
Wish it was that easy
But it's not that easy
Gotta hold my hands up
Gotta keep my head up
Gotta keep on breathing
Baby even if we're sinking
Even if we're sinking
Baby even if we're sinking
Even if we are sinking
'Cause I just-just gotta-gotta hold (Hold)
'Cause I'm gonna hold on
Yeah, I'm gonna hold on
So I gotta hold on
Only got one life to live,
We don't even need a piece of sand
Only you and me,
We need to hold on and hold on and...
Only got one life to live
We don't even need a piece of sand
Only you and me
We need to hold on and hold on and hold on
And hold on
And hold on
And hold on
And hold on, and hold on, and hold on
(Baby, because you and me are sinking like quicksand)
Hmm, ik vind haar nou niet echt een 't lichaam van een 23-jarige hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef FIame het volgende:
[..]
Het kind is gewoon 23![]()
Ik dacht echt dat ze al veel ouder was, als je goed kijkt is haar lichaamshoudbaarheidsdatum allang verstreken!
Ja dat staat er dus ook he?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar nou niet echt een 't lichaam van een 23-jarige hebben
quote:
Och, zo vreselijk vind ik het niet. Pokerface is wel 'n lekker nummer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok, in dat geval breken we d'r handen en rukken we d'r tong uit, dat bespaart ons een hoop toekomstige top40 ellende.
Eensch met de forestwaiter.quote:
Ik betwijfel of ze zelf de muziek maakt, wat punt 2 overbodig maakt, ze kan aardig zingen ja en aardig piano spelen, en het laatste punt zou ik niet weten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Ritmo het volgende:
Ze voldoet eigenlijk aan alle 'eisen' voor een goede artiest.
- Ze schrijft zelf haar muziek
- Ze weet hoe ze een hit in elkaar zet
- Ze kan goed zingen
- Ze bespeelt zelf goed een instrument
- Ze heeft zich op eigen kracht naar de 'top' gewerkt
Fan of niet, talentloos kun je haar niet noemen.
Ze schrijft popliedjes voor bekende Amerikaanse artiesten, dus ik neem aan dat ze ook voor zichzelf kan schrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze zelf de muziek maakt, wat punt 2 overbodig maakt, ze kan aardig zingen ja en aardig piano spelen, en het laatste punt zou ik niet weten.
Ze schrijft teksten, toch? Dat is wel wat anders dan muziek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze schrijft popliedjes voor bekende Amerikaanse artiesten, dus ik neem aan dat ze ook voor zichzelf kan schrijven.
1: Bron?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Ritmo het volgende:
Ze voldoet eigenlijk aan alle 'eisen' voor een goede artiest.
- Ze schrijft zelf haar muziek
- Ze weet hoe ze een hit in elkaar zet
- Ze kan goed zingen
- Ze bespeelt zelf goed een instrument
- Ze heeft zich op eigen kracht naar de 'top' gewerkt
Fan of niet, talentloos kun je haar niet noemen.
Songwriters schrijven ook liedjes toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ze schrijft teksten, toch? Dat is wel wat anders dan muziek.
Als ze de muziek erbij schrijven, sure. Alleen een tekst is geen liedje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Songwriters schrijven ook liedjes toch?
Er staan hier 10 acoustische nummers geplaatst, als je die nou eens luistert hoor je toch dat het niet overgeproduceerd is? De singles zijn dat idd, maar zolang je live wel kan zingen/spelen kan dat toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
1: Bron?
2: Dat weet haar manager en dat weet haar productiebedrijf inderdaad heel goed.
3: Dat kan ik niet zo direct horen vanwege de overgeproduceerde bagger die ze uitbraakt.
4: Ze kan pianospelen, blijkbaar. Die moet ik je geven. 'Goed' is echter relatief.
5: Op d'r rug zeker.
Ja, ik lees overal dat ze 'nummers schrijft' dus of ze daarmee de muziek of de tekst bedoelen, geen idee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Als ze de muziek erbij schrijven, sure. Alleen een tekst is geen liedje.
Ik neem aan dat ze alleen teksten schrijft, maar dat kan ook door mijn teringhekel aan haar komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ik lees overal dat ze 'nummers schrijft' dus of ze daarmee de muziek of de tekst bedoelen, geen idee.
Ik heb het ook niet op haar, maar haar talentloos noemen is feitelijk onjuist natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen teksten schrijft, maar dat kan ook door mijn teringhekel aan haar komen.
NOU GEFELICITEERD MET JE SPANNENDE LEVEN WAT LEUK DAT IK NU WEET WAT JIJ DOET ALS JE NIET AAN HET TV-KIJKEN BENT!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Oksel het volgende:
Nog NOOIT van gehoord..![]()
* Oksel kijkt geen TV en luistert geen radio.
Films (op de Popcorn Hour), sport (tennis, racefietsen, hardlopen), beetje werken (horeca, renovatieproject) en mijn vriendin zijn veel interessanter..
Jonathan Ross. Die moet nog steeds behandeld worden voor rhotacisme.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een hekel aan Ross,
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb meer tijd in KLB doorgebracht dan jij. Vertrek jij maar.
Ja, eens iets anders dan Bquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef StephanL het volgende:
LOL allemaal imago. zo is ze niet een standaard-in-één-zangeresje.
Neuh, als ik zeg: Ken ik niet, kijk geen TV/radio.. krijg ik van pubers als jij te horen: Looser, geen leven, bla bla. Dus ik dek me even in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
NOU GEFELICITEERD MET JE SPANNENDE LEVEN WAT LEUK DAT IK NU WEET WAT JIJ DOET ALS JE NIET AAN HET TV-KIJKEN BENT!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus.
Flikker dan lekker op joh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:46 schreef shadowflash het volgende:
PS: Jawohl ik luister metaal , rock , hard rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |