En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat meisje dat in Amerika aan de weg timmert (Laura?) vond zichzelf al heel watEn dan zit ze tegenover Carice van Houten, die voor zover ik kan nagaan niet zoveel sterallures heeft en filmpjes maakt waarin ze zichzelf een beetje voor gek zet... Van Houten heeft wel wat meer klasse.
Dat ongekunstelde vind ik wel charmant. Maar ze hoeft idd niet zelf te zeggen dat ze domme vragen stelt (doen wij welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.
Ze is misschien wel een ster, maar zeker geen topactrice.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.
Meh, beetje makkelijk. Liever een paar seconden je ding doen voor 1 miljoen mensen dan helemaal niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Heathen. het volgende:
Dat mensen zich daarvoor ook lenen. Of je doet iets compleet.. of niet. Maar dat zegt eerder hoe men over hun eigen creaties denkt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef Gorill0r het volgende:
Geert Wilders met de pen verdwijn trucMij kon je van de grond rapen!
Jezelf 8 uur per dag promoten op Youtube en MySpace...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat meisje dat in Amerika aan de weg timmert (Laura?) vond zichzelf al heel wat![]()
quote:
quote:De gasten van woensdag 13 mei zijn Frits en Barbara Barend, Joanie de Rijke, David Endt, Wim Jonk en Nico Dijkshoorn. Martin Koolhoven is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en New Cool Collective treedt op met Typhoon, Sticks & Rico!
Dat was ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend heeft wel Robin van Persie en Wesley Sneijder ontdekt in 2004.
Ja, en ik zat naast je en wees je op de souplesse van Van Persie.quote:
Vreemd mens jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit wijf vindt het fantastisch dat ze door een Taliban-topper verkracht is. Hey, het is wel een Taliban-topper hé..
In andere interviews is ze nog gefuckter.
Ze heeft het hem vergeven en ze vindt het ook logisch dat hij haar heeft gepakt. Want hey, het is toch maar wel een Taliban-topper..
Mensen die niet op jou stemmen bij de komende kamerverkiezingen zijn eigenlijk NSB'ers hé?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb
Sorry?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Rikketik het volgende:
Oh Babs, soms verlang ik terug naar Voetbal Insite met jou. En met Derksen en Timmer.
Excuses aanvaard.quote:
Ook geschift.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Sorry?
Haar huidige rol is geweldig, ik zie haar nooit meer op tv.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook geschift.
Dat kindersportprogramma, dat is haar ding.
Die Frits komt wel vaker langs om zijn zaken te promoten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef superjojo het volgende:
Echt wat een belachelijke item over dat sportblad. 'mooie foto's hé, mooi blad hè, mooie interviews hè'
Moet je een keertje naar Het Gesprek kijken, Barend & Barend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Haar huidige rol is geweldig, ik zie haar nooit meer op tv.
Nee natuurlijk niet Johan Cruijff is Frits Barend's beste vriend en een van zijn grootste heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
Frits Barend ..nog nooit één kritisch woord over JC gezegd
Hey Champignonneke, new and improved?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:27 schreef Leeuwinneke het volgende:
Nee natuurlijk niet Johan Cruijff is Frits Barend's beste vriend en een van zijn grootste held
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hey Champignonneke, new and improved?
Dat wil je toch niet? Zelfs niet als opper Talibanse windhond?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Vreemd mens ja
http://www.depers.nl/buit(...)cht-Nederlandse.html
Die zitten toch in Moskou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ik baalde dat de toppers naar AC Milan gingen.
je gaat toch wel ff kijken ..zo meteen is het weer zomerpauzequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zitten toch in Moskou?![]()
Aflevering heb ik niet gezien, maar ik lees dat ik het grootste deel gewoon kan doorspoelen
Vandaag niet meer, nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef qonmann het volgende:
je gaat toch wel ff kijken ..
Heerlijk. Maar ik meen dat ik ergens had gelezen dat er zo'n zaterdageditie komt, zoals destijds met M-M?quote:zo meteen is het weer zomerpauze
zou mooi zijn, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vandaag niet meer, nee.
[..]
Heerlijk. Maar ik meen dat ik ergens had gelezen dat er zo'n zaterdageditie komt, zoals destijds met M-M?
Eredivisie Live (interviews / gesprekken met analist op het veld) en een wekelijkse talkshow met Frits bij Het Gesprek dus (en dit blad dan).quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef superjojo het volgende:
Doet die Barbara Barend eigenlijk nog wat tegenwoordig?
Zag afgelopen weekend een stukje met Edgar Davids en daarom was het wel interessant (die laat zich maar zelden interviewen en kwam hier goed over), maar ik vond het vrij armoedig om eerlijk te zijn... Barbara trok ik nog beter dan Frits, en dat zegt misschien wel veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Moet je een keertje naar Het Gesprek kijken, Barend & Barend.
Best geinig en verrassend goeie gasten.
En Frits blijft natuurlijk gewoon een vakman.
Vriendje van Matthijs hè; zaten (zitten?) samen in een voetbalteam. Die mag altijd zijn dingetjes wel even komen pluggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die Frits komt wel vaker langs om zijn zaken te promoten.
Hij is ook al een paar keer langs geweest om te vertellen hoe fantastisch zijn TV station "Het Gesprek" was/is.
Ik zag die zoenpartij van Frits. Te klef voor woorden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
Frits Barend ..nog nooit één kritisch woord over JC gezegd
Ik wil nog wel een debat meemaken waar Geert Wilders een robbertje uitvecht met Wouter Bos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Die Italianen.Zulke TV wil ik bij Pauw en Witteman.
Het wordt tijd dat we auteursrechten aanvragen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ze jatten alles van Fok.
Ik heb ooit een topic geopend over het vertalen van Engelse bandnamen naar het nederlands.
Zal eerdaags ook wel langskomen.
Dat wordt een titanenstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vanavond Paul Witteman en Andries Knevel over elkaars programma. Ben benieuwd
Ik hoop hetquote:
en volgend jaar Zeg 'ns AAA , zo ver zijn we alquote:
dit land is gewoon te klein.. een handjevol popiejopies, dat is waar we het van moeten hebben. Dus elke week zie je dezelfde mensenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:43 schreef Noork het volgende:
[..]
Dat programma krijgt echt te veel aandacht in DWDD.
Daphnequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een ellende totnogtoe, Vrije Schaep, Yoga, Draadstaal... whats next
Daphne maakte veel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een ellende totnogtoe, Vrije Schaep, Yoga, Draadstaal... whats next
Nah, Bunskut kan er ook nog wel bijquote:
Inderdaad, wat een humorloze bagger.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef kawotski het volgende:
laat ze eens stoppen met die crappy youtube filmpjes , daar is die presentator veel te duur voor
Op zich een reden om dat figuur publiekelijk op te hangen.quote:
10 hoog het raam uit ook goed?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zich een reden om dat figuur publiekelijk op te hangen.
Of toch gewoon eerst martelen?
Vragen, vragen...
Als ie nou eens het lef zou hebben om Arie Boonsma uit te nodigen en de evolutie te erkennen, dan doe ik met je mee....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben totaal niet christen of EO, maar ik vind Knevel altijd wel tof
Arie en Andries (leuk duo zo eigenlijk) hebben allebei allang evolutie 'erkend'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als ie nou eens het lef zou hebben om Arie Boonsma uit te nodigen en de evolutie te erkennen, dan doe ik met je mee....
Is toch leuk voor de acteurs dat ze de Nipkovschijf hebben gewonnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
't Vrije Schaep was een aardige comedy, maar de Nipkowschijf
Het zou leuker zijn als MvN het er niet zo intens mee eens zou zijn, of dat in elk geval niet zó duidelijk zou laten blijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Is toch leuk voor de acteurs dat ze de Nipkovschijf hebben gewonnen
Ik kijk deze nacht.quote:
Dom is nog netjes uitgedruktquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Hebben ze ook weer van die domme sidekicks?
Je zou maar in Boxtel geboren zijn. Dan schaam je je een ongeluk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk deze nacht.
Had ik niet moeten doen straks weer nachtmerries.
Man wat haat ik dat mens.
Alleen deed Knevel dat omdat ie oververmoeid was en erin geluisd was door een tv-ploeg... dat was van korte duur dus...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Arie en Andries (leuk duo zo eigenlijk) hebben allebei allang evolutie 'erkend'.
Je hebt net gemasturbeerd wil je zeggen in je eigen taal ?quote:
Sorry, waarom val je mij aan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt net gemasturbeerd wil je zeggen in je eigen taal ?
Ja wordt steeds hilarischerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, waarom val je mij aan?Kan je niet gewoon ontopic gaan? IK vind dit erg flauw.
Erg prettige band, inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Vork het volgende:
Normaliter is dit een geweldige live band en dit is ook nog een mooi album. Jammer dat dat dan in die anderhalve minuut op tv totaal niet als zodanig overkomt.
van Helzen en Voicst hebben er alles aan te danken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Erg prettige band, inderdaad.
Bands die een serieuze indruk van zichzelf willen geven aan het publiek moeten gewoon niet in DWDD optreden. Dat geeft ze wel een enorme sprong in de verkoop, maar een goed beeld geven ze er nooit mee.
quote:Het is vrijdag 15 mei en te gast zijn Mathijs Bouman, Willem Middelkoop, Maarten van Rossem en Judith Osborn & Bert van der Veer. Jan Mulder is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en Jaune Toujours treedt op!
Ik bedoel dat als je als kijker een serieus beeld van een band wilt, je niet naar het DWDD-optreden moet kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
van Helzen en Voicst hebben er alles aan te danken.
Wat bedoel je
Volkomen verdiend natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
't Vrije Schaep was een aardige comedy, maar de Nipkowschijf
Misschien wordt het eens tijd om op jezelf te vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef marcodej het volgende:
die vertrouw ik altijd
Die is niet van James Last toch? (Maar Bert Kaempfert.)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Alleen al voor de 'Swinging Safari' moet ie dood.
Kwal.
(ow, eerst martelen voor het doodmaken s.v.p. )
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:01 schreef Veerboot het volgende:
Die is niet van James Last toch? (Maar Bert Kaempfert.)
Whehe, de gorigheid die dat wijf afstraalt, enorm zum kotzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef PhifeDawg het volgende:
wat een klotekoppel vind ik dat zeg. die judith osborn, daar zou ik mijn hond nog van afschoppen
Echt he? Wat een tijdsverspilling was dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:25 schreef marcodej het volgende:
Dat laatste gesprek ging echt helemaal nergens over.
Judith Osborn heeft van die slappe theezakjes en Bert van der Veer heeft een lafhartige aanslag gepleegd op Peter Jan Rens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef PhifeDawg het volgende:
wat een klotekoppel vind ik dat zeg. die judith osborn, daar zou ik mijn hond nog van afschoppen
Peter Jan Rens zint op wraak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
ach die Bert van der Veer lacht iedereen uit .. ..is volgens mij al 30 jaar bezig in dit métier.
Die zijn ook niet één keer langsgekomen. Je creëert iets en dan ga je niet je kwart creatie aan de rest uitgeven. Het zegt iets over je materiaal en hoe serieus je er mee om wil gaan. Kennelijk nemen bands die een minuutje langs willen komen er genoegen mee en hebben geven daar mee aan heel gemakkelijk compromissen te willen sluiten. Daarvan zal de muziek ook niet echt een ziel hebben en al waardeloos zijn bij voorbaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
van Helzen en Voicst hebben er alles aan te danken.
Herman Brood deed alles voor aandacht en dat heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Die zijn ook niet één keer langsgekomen. Je creëert iets en dan ga je niet je kwart creatie aan de rest uitgeven. Het zegt iets over je materiaal en hoe serieus je er mee om wil gaan. Kennelijk nemen bands die een minuutje langs willen komen er genoegen mee en hebben geven daar mee aan heel gemakkelijk compromissen te willen sluiten. Daarvan zal de muziek ook niet echt een ziel hebben en al waardeloos zijn bij voorbaat.
Was Jeroen op RTL? Shit, weer wat gemist!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Publiciteit is altijd goed.
Dacht je echt dat Jeroen van der Boom op één was gekomen zonder dat iedereen hem al kende van RTL ?
Belspelletje enzoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was Jeroen op RTL? Shit, weer wat gemist!
dat kkkkkan nooit helemaal ggggoed ggggaanquote:Op maandag 18 mei 2009 17:23 schreef Appelsientjee het volgende:
Komende uitzending
Te gast op maandag 18 mei zijn Hans Wiegel, Cesar Zuiderwijk, Elvis Peeters en Nicole van Bael. Muziek is er van Miss Montreal en Sophie Hilbrand is tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk!
ohh..we'll seequote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kkkkkan nooit helemaal ggggoed ggggaan
Geen Noorwegen voor haar in het EP dusquote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Whehe die ouwe taart stemt De Toppers
Bij zulke mensen moet het stemrecht echt afgenomen worden.quote:
Politici die de mensen opzoekenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
CDA dat stemmen probeert te ronselen op Almere Strand (Libelle Zomerweek, red.).![]()
vertel dat de mensen bij Buckler eens.......quote:
Shit! Daar gaat mijn 20 euro die ik gewed had!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kkkkkan nooit helemaal ggggoed ggggaan
maar ze staat daar mooi welquote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef fransbreda het volgende:
Wwwwwwwwwwwwwwwwat zeg je??
Dat. En tijdens het zingen stottert ze ook niet.quote:
Wahhaquote:Op maandag 18 mei 2009 20:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"met vingertechniek ... ook voor jou interessant .... hehehehhehehe"
DWDD hobbelt altijd gezellig achter de controverses aan. Ik heb het boek een maand geleden al besproken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef ChickenMan het volgende:
Doet mij een beetje aan Eden Lake denken dat boek. Is ook maatschappijkritisch.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
DWDD hobbelt altijd gezellig achter de controverses aan. Ik heb het boek een maand geleden al besproken.
quote:Welk voorwerp stop ik er in?
Ik ben zo'n iemand die gevoelig is voor sterretjes
Ben ook wel benieuwd naar het boek, ga het na de tentamens even lezenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat. En tijdens het zingen stottert ze ook niet.
Onverwacht leuke uitzending trouwens. Het boek ben ik wel benieuwd naar geworden en Sophie is een goede tafeldame.
Ja de eerste 2 minuten waren duidelijk beneden peil.quote:
Dat is helemaal niet belachelijk. De media doen hun werk. Wat belachelijk is, is dat zon beveiligingsbedrijf ook daadwerkelijk aan zon verzoek voldoet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef sander89 het volgende:
Is natuurlijk belachelijk als media camera beelden op gaat vragen om aan (prive) filmpjes te komen.
Vreselijk item.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef kawotski het volgende:
Midas wil een probleem opgelost hebben, legt de schuld overal neer maar heeft zelf geen oplossing.. kom dan niet..
Is dat zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nergens anders worden muzikanten slechter behandeld dan in Nederland. Sad but true
Maar wel matig geknipt. Vooral de nabeschouwing en de opmerking van Van der Veer: 'Ik heb helemaal geen zin om die vijftig minuten vol te maken', hadden er in moeten zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldig die beelden van Peter R. en Bert van der Veer
Daar was ik ook en mijn ervaring is exact hetzelfde. Het was geweldig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zag Springsteen in 1985 in de kuip.
Ik stond op het veld.
Hij begon met 'one two three.' Ik voelde het gras bewegen.
3 uur later stond ik nog perplext. Mooiste concert dat ik ooit zag. Terwijl ik meer van de punk ben.
Dat is omdat we een heel kritisch publiek zijn. Maar hoe organisatoren en media hier met muzikanten omgaan is echt heel slecht in vergelijk met de landen om ons heen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo.
In het buitenland zeggen ze dat als je het in Nederland maakt je op weg naar roem bent.
Of is dat verleden tijd ?
Dat ga ik even zoeken, dat is leuke tvquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef superjojo het volgende:
[..]
Maar wel matig geknipt. Vooral de nabeschouwing en de opmerking van Van der Veer: 'Ik heb helemaal geen zin om die vijftig minuten vol te maken', hadden er in moeten zitten.
Een pijnlijk gesprek: Peter R. de Vries en Bert van der Veerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ga ik even zoeken, dat is leuke tv
Bedankt manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:28 schreef superjojo het volgende:
[..]
Een pijnlijk gesprek: Peter R. de Vries en Bert van der Veer
Ik ken andere verhalen. Vrienden van me zaten in een redelijk bekend bandje. Tourden ook door europa. Zoals in Nederland is het nergens. Alls wordt voor je geregeld. Tot aan de avondmaaltijd aan toe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is omdat we een heel kritisch publiek zijn. Maar hoe organisatoren en media hier met muzikanten omgaan is echt heel slecht in vergelijk met de landen om ons heen.
Bij de sex pistols was dat juist het deel wat ze uitdragen in hun muziek. Daarbij zie ik de sex pistols van toen echt niet een paar lullige seconden spelen. Herman Brood is een ongeleid projectiel waarvan het van te voren niet te voorspellen is of hij uberhaupt wel komt om te spelen voor zoiets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Brood deed alles voor aandacht en dat heeft hem geen windeieren gelegd.
De Sex Pistols waren al beroemd voordat iemand ze ooit had gezien door hun briljante manager.
We hebben het dan ook over kwaliteit. Nooit heb ik beweerd dat het wel of niet goede publiciteit zou opleveren, wel dat het iets zou zeggen over de kwaliteit.quote:Dacht je echt dat Jeroen van der Boom op één was gekomen zonder dat iedereen hem al kende van RTL ?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken andere verhalen. Vrienden van me zaten in een redelijk bekend bandje. Tourden ook door europa. Zoals in Nederland is het nergens. Alls wordt voor je geregeld. Tot aan de avondmaaltijd aan toe.
In het buitenland zoek je het maar uit.
Ze zullen wel een fijn bedrag hebben gekregenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:35 schreef sander89 het volgende:
Goed punt van Georgina, al zal waarschijnlijk mogen omdat ze niet echt herkenbaar waren in beeld.
Is natuurlijk belachelijk als media camera beelden op gaat vragen om aan (prive) filmpjes te komen.
Van mij mag tie stoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dan zal Dijkshoorn wel stoppen, goed moment.
quote:Nieuwe VARA-gezichten presenteren De Zomer Draait Door
Froukje Jansen, Waldemar Torenstra en Art Rooijakkers gaan vanaf 2 juni het dagelijkse programma De Zomer Draait Door presenteren op Nederland 3. Dat heeft de VARA vandaag bekendgemaakt. Jansen is in iedere aflevering te zien en presenteert afwisselend met Torenstra of Rooijakkers. "Torenstra is namelijk ook nog druk met zijn voorstellingen van The Beauty Queen of Leenane", verklaart de VARA. "De show wordt gemaakt met een vette knipoog naar 'grote broer' De Wereld Draait Door."
De Zomer Draait Door wordt in de maand juni dagelijks live tussen 19.30 en 20.30 uur uitgezonden vanuit Studio Plantage in Amsterdam, dezelfde studio als De Wereld Draait Door. De programma's kennen wel overeenkomsten. "Zo zijn Fokke & Sukke, de Jakhalzen, de TV Draait Door en Lucky TV vaste onderdelen van de show, en zijn er ook zeer regelmatig optredens van artiesten uit binnen- en buitenland te zien."
http://www.mediacourant.nl/?p=20326
Is mijn 1-aprilgrap toch nog een beetje geslaagd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dan zal Dijkshoorn wel stoppen, goed moment.
Ik vind haar wel leuk, eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
OMFG ! Froukje..... nog nooit zo'n irritant wijf gezien...
Die andere Froukje (De Both, red.) mogen ze wat mij betreft op een ijsschots dumpen en afdrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
OMFG ! Froukje..... nog nooit zo'n irritant wijf gezien...
Lijkt me vreselijk.quote:
Misschien was het toen niet dagelijks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
Johnnie Carsons was er al in de jaren 50 Charles
Dat ook ..maar dat het überhaupt besproken wordt op de Ned. tv.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk.
Een tepel te zien en het hele land is in rep en roer.
Hier hebben we Spuiten en slikken.
Echt een bende hypocrieten daar in Amerika.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk.
Een tepel te zien en het hele land is in rep en roer.
Hier hebben we Spuiten en slikken.
Ongelooflijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Thelonious het volgende:
Volgens mij heeft Charles nieuwe tanden.
Zou een goeie anchor man zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
Toffe uitzending. Zelfs Groenhuijzen vond ik goed overkomen deze keer.
Ben nou benieuwd wat ie dan allemaal geroepen heeft in Boulevard..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef Reddiablo het volgende:
Volgens mij zin deze twee jongetjes 'de missing link'
vond dat gedicht over Albert Verlinde wel erg triest...
Helaas heb ik er gisteren een stukje van gezien en Verlinde verkneukelde zich echt dat het uit was. Ik denk dat Nico daarop doelde met 'zwart slijm' etc.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nou benieuwd wat ie dan allemaal geroepen heeft in Boulevard..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben nou benieuwd wat ie dan allemaal geroepen heeft in Boulevard..
Het zijn gewoon beelden die niet naar buiten behoren te komen.quote:Zojuist liet deze boef weten dat RTL Boulevard bijna 100.000 euro heeft betaald voor de beelden. Dit terwijl Albert 'wil bevestigen noch ontkennen of er voor de beelden is betaald'.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef Reddiablo het volgende:
mmmm boobies
Als straf voor deze post kwam 10 seconden later Nico Dijkshoornquote:
Wat heb je tegen Nico?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als straf voor deze post kwam 10 seconden later Nico Dijkshoorn
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als straf voor deze post kwam 10 seconden later Nico Dijkshoorn
soms is het wel leukquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
Wat zien mensen toch in die Dijkshoorn met zijn GeenStijl humor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |