Klik hier naar de weinig vrolijke onderonsje.quote:Dat het tussen Bert van der Veer en Peter R. de Vries niet bepaald klikt bleek toen ze samen in één ruimte terechtkwamen voor het programma 1 Op 1 van zender Het Gesprek...
Televisiemaker/regisseur Bert deed een aantal dappere pogingen om het gesprek toch nog op gang te krijgen, maar ving telkens bot.
Het 'prettige' gesprek werd niet afgemaakt, want Bert trok na een pijnlijk half uur zijn zender los en ging ervandoor.
Hij laat na afloop weten: "Wij zijn twee karakters die niet met elkaar matchen. We kennen elkaar van RTL en toen klikte het ook al niet."
Ja, het zijn beide ook mijn types niet, maar het 'gesprek' was wel aardig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ben je het wel met me eens dat het arogante zllen hooi zijn die denken dat ze de waarheid hebben uitgevonden ?
Kan me ook niks anders voorstellen tussen dit soort mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, het zijn beide ook mijn types niet, maar het 'gesprek' was wel aardig.
Ik viel er in het begin in maar bleef wel kijken. Het sfeertje was meteen nasty.
Ik had een sollicitatiegesprek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |