En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat meisje dat in Amerika aan de weg timmert (Laura?) vond zichzelf al heel watEn dan zit ze tegenover Carice van Houten, die voor zover ik kan nagaan niet zoveel sterallures heeft en filmpjes maakt waarin ze zichzelf een beetje voor gek zet... Van Houten heeft wel wat meer klasse.
Dat ongekunstelde vind ik wel charmant. Maar ze hoeft idd niet zelf te zeggen dat ze domme vragen stelt (doen wij welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.
Ze is misschien wel een ster, maar zeker geen topactrice.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch vind ik het erg jammer en een beetje triest om te zien hoe (in principe) een van onze grootste filmsterren zichzelf zo steeds naar beneden haalt. Ze kan wel wat arogantie van Laura gebruiken wat mij betreft.
Meh, beetje makkelijk. Liever een paar seconden je ding doen voor 1 miljoen mensen dan helemaal niet lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Heathen. het volgende:
Dat mensen zich daarvoor ook lenen. Of je doet iets compleet.. of niet. Maar dat zegt eerder hoe men over hun eigen creaties denkt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:41 schreef Gorill0r het volgende:
Geert Wilders met de pen verdwijn trucMij kon je van de grond rapen!
Jezelf 8 uur per dag promoten op Youtube en MySpace...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Dat meisje dat in Amerika aan de weg timmert (Laura?) vond zichzelf al heel wat![]()
quote:
quote:De gasten van woensdag 13 mei zijn Frits en Barbara Barend, Joanie de Rijke, David Endt, Wim Jonk en Nico Dijkshoorn. Martin Koolhoven is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk en New Cool Collective treedt op met Typhoon, Sticks & Rico!
Dat was ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend heeft wel Robin van Persie en Wesley Sneijder ontdekt in 2004.
Ja, en ik zat naast je en wees je op de souplesse van Van Persie.quote:
Vreemd mens jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit wijf vindt het fantastisch dat ze door een Taliban-topper verkracht is. Hey, het is wel een Taliban-topper hé..
In andere interviews is ze nog gefuckter.
Ze heeft het hem vergeven en ze vindt het ook logisch dat hij haar heeft gepakt. Want hey, het is toch maar wel een Taliban-topper..
Mensen die niet op jou stemmen bij de komende kamerverkiezingen zijn eigenlijk NSB'ers hé?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |