quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef Toad het volgende:
\ Metric \ Reverend and the Makers \
Jazeker, dan mogen Miss. Kittin en The Hacker ook meteen aanschuivenquote:
Slecht nieuwsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Helaas geen Calvin Harris op LL. Hij treedt ergens ver weg op.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef Toad het volgende:Lowlands
Ik had nog een wensenlijstje voor donderdag:
Little Boots \ Camera Obscura \ Bat for Lashes \ La Roux \ Asteroids Galaxy Tour \ Metric \ Airborne Toxic Event \ Fleet Foxes \ Reverend and the Makers \ Passion Pit \ The Virgins
Ik heb het idee (of hoop) dat al een hoop dance namen bekend zijn maar een hoop rock namen nog niet. Maar dat kan ook komen doordat ik zoveel namen niet ken en er dan maar van uit ga dat het dance bands zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef Apfelsaft het volgende:
Qua dance wordt het steeds beter, maar ik vind dat het qua rock nog tegenvalt. Eigenlijk alleen Eagles of Death Metal is noemenswaardig.
Klopt idd... Dat zeiden ze toen tegen iedereen, maar is blijkbaar niet gelukt ofzo...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Air Traffic zie ik wel komen, ze hebben nog steeds iets goed te maken na de beschaving vorig jaar, ze hadden beloofd voor t einde van t jaar (2008) terug te komen maar heb ze nog niet gezien dus op LL wellicht
Boeien, Buraka Som Sistema komtquote:
Boeien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Boeien, Buraka Som Sistema komt
Ik heb er nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ben ik de enige die nu de dag van z'n leven heeft?
Ja. Ik wacht wel op de normale namen (Alpha/Grolsch/India/Lima/Charlie)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja. Ik wacht wel op de normale namen (Alpha/Grolsch/India/Lima/Charlie)
Muziekaal snobismequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Bravo & X-Ray zijn de enige die tellen
ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yes, dat wordt een heet uurtje booty shaken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Boeien, Buraka Som Sistema komt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord!Sorry!
Dat zou wel een leuk feestje zijn, laat ze maar een keer lekker laat optreden, om nog ff die keer los te gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijg een smsje dat volgens myspace ook The Madd komen, maar kan dat niet terugvinden. Zullen ongetwijfeld samen met Dio optreden dan.
Yippie...quote:Hey Lowlanders! Morgen is het weer zo ver: heel veel nieuwe namen! Sterker nog: het bijna volledige theater- en dansprogramma! :-)
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Tourniquet het volgende:
kortom, morgen veel theater- en dansnamen.
Hear! Hear!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
![]()
het blijft dus nog even wachten op de echte namen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaakt.
In 3 maanden herstel je wel van een buikgriepje hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks komen ze niet.
Het gaat niet om de headliners perse.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, uit dit Twitter-bericht valt af te lezen dat de meeste headliners al bekend zijn gemaakt.
Ik bedoelde er eigenlijk ook wat anders mee te zeggen. Zo van; als ze Lily Allen en Kaiser Chiefs al als headliners beschouwen... We zullen zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gaat niet om de headliners perse.
Maar 90% van de Bravo en 100% van de X-ray namen mogen van mij verhuizen naar Dance Valley. Dat boeit mij toch niet. Maar als bv Metric komt, dat zal geen headliner zijn, typische India band, maar dan sta ik wel te juichen terwijl dan Sack_Blabbath waarschijnlijk iets heeft van
Oh dat verbaast me niet, al kan er altijd nog wat bij. Maar wat waren vorig jaar de headliners? Editors, Anouk en Sex Pistols ofzo? Ook niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:42 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoelde er eigenlijk ook wat anders mee te zeggen. Zo van; als ze Lily Allen en Kaiser Chiefs al als headliners beschouwen... We zullen zien.
Ja ik heb er gewoon niet meer zo'n vertrouwen inquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Toad het volgende:
De leuke namen komen vast nog wel tijdens PP Lien!
Dat was voor mij vorig jaar sowieso een reden om Lowlands te skippen. Geen spijt van gehad. Boedapest, Slovenië etcquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja ik heb er gewoon niet meer zo'n vertrouwen in![]()
Wacht sowieso pinkpop nog wel af, maar ik heb sterk de neiging om niet te gaan.. Van het geld wat je op lowlands uitgeeft kan ik 2 weken oostblok doen, en heb ik ook m'n Szigetkaartje weer terug
Nee, het verbaast mij ook helemaal niet. Al was iemand er in het vorige topic geloof ik niet mee eens, ik beschouw bepaalde namen zoals bv. in 2005 en 2006 op het affiche stonden als headliners, niet Kaiser Chiefs of Anouk. Dus daarom kijk ik zeker uit naar de wat India-achtige namen. Al vind ik het eigenlijk ook wel een zwaktebod dat ze al een tijdje - ongeacht muzieksmaak of tour-planning - geen echte knaller als - ik noem maar wat - Beastie Boys, Beck, Kraftwerk, Radiohead of Oasis hebben weten te boeken. En nee, dat zijn géén Pinkpop-namenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, al kan er altijd nog wat bij. Maar wat waren vorig jaar de headliners? Editors, Anouk en Sex Pistols ofzo? Ook niet echt
Daarom zei ik ook 'ongeacht muzieksmaak'quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef ranja het volgende:
Hm nou noem je wel 5 namen die ik met plezier oversla
Als er echt niks anders te doen is kom ik wel even kijken bij Oasis en Beck, de rest boeit me niet en Radiohead loop ik met een héle grote boog omheen.
Nee helemaal niet want ik ga misschien wel lekker hetzelfde doen. en dan eerst een weekje Szigetquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat was voor mij vorig jaar sowieso een reden om Lowlands te skippen. Geen spijt van gehad. Boedapest, Slovenië etc![]()
Of is dat fout om te zeggen in een LL-topic?..
Kijk maar 'ns even wie het zei:quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef Aisumasen het volgende:
Dat ís ook supervet, en headliner-waardig - OMG, what did he just say??? - but I want MOAARRRRR. Al overdreef de persoon die hem de nieuwe John Lennon noemde misschien een beetje. Maar hij heeft met 3 klassiekers op z'n naam al wel bewezen een jonge George Harrison in wording te zijn
.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh ja, sorry ik was vergeten dat de Dalai Lama heeft bevestigd dat de beste knul de incarnatie van John Lennon is. Spijt me.
Klaxonsquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Aisumasen het volgende:
Inderdaad. En als je zo de tour-data bekijkt, lijken mij namen als The Maccabees, Loney Dear, Maximo Park en Klaxons ook wel in het Lowlands-rijtje passen.
Die heb je nog niet genoeg gezien hier in de stad?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe mij nog maar wat Pukkelpop namen als: [...], Noisia.
Als dit lijstje komtquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Doe mij nog maar wat Pukkelpop namen als: Pryda, Dave Clarke, The Bloody Beetroots, Zombie Nation, Kraftwerk, Fake Blood, Martin Solveig, Tocadisco, Noisia.
Maakt niet uit, gaat altijd losquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die heb je nog niet genoeg gezien hier in de stad?
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef -Dries- het volgende:
Myspace Patrick Wolf:
21.aug.2009 20:00
Pukkelpop Festival Hesselt
23.aug.2009 20:00
Stausee (Highfield Festival) Erfurt, Thüringen
30.aug.2009 20:00
Headline 3rd Stage (Rock en Seine)
Dat kan toch niet missen dan?
Jawel hoor, niet allemaal maar bijv lily allen doet na LL ook V festival 2 dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?
Dan moet je het tour-schema van sommige acts eens zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Artiesten treden meestal toch niet 3 dagen op een rij op?
Als Lily Allen het kan, hoop ik dat Oasis het ook kan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef portie het volgende:
[..]
Jawel hoor, niet allemaal maar bijv lily allen doet na LL ook V festival 2 dagen.
Dat heb ik dus gedaan en dan zie ik vaak een maximum van 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan moet je het tour-schema van sommige acts eens zien. En als er een dag pauze tussen zit is het vaak om bv. de afstand tussen Stockholm en Parijs ofzo te overbruggen.
Festival-tours zul je wel gelijk over hebben, door de vaak grote afstanden tussen de festivals/landenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan en dan zie ik vaak een maximum van 2 dagen achter elkaar
Maar ik zal wel naar de verkeerde bands kijken dan.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef Dupje het volgende:
Air Traffic staat op Pukkelpop, mag ook wel naar Lowlands komen!
Klopt, want Dio komt ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
http://www.kinkfm.com/popnieuws/7299/The_Madd_op_Lowlands
Volgens Kink ook the Madd, maar ik geloof echt niet dat die zonder Dio komen, hun laatste plaat is al duizend jaar oud. En Dio is hip, doch kut.
En dat weet je zo zeker omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray). Geloof alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen Top Notch-middag in de Bravo meer komt, zoals afgelopen jaren helaas een gewoonte was geworden.
Dus geen De Jeugd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray). Geloof alleen dat er dit jaar waarschijnlijk geen Top Notch-middag in de Bravo meer komt, zoals afgelopen jaren helaas een gewoonte was geworden.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, want Dio komt ook.En zoals ik hier zei, Fakkelbrigadiers (Rico, Sticks & Typhoon) ook, evenals Zwart Licht (X-Ray).
Van de vogeltjes, dus ik post altijd maar een tourlijstje op hun site of myspace erbij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, hoe kom jij aan jouw geruchten?
Spannend..........quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Aisumasen het volgende:
Hey Lowlanders! Morgen is het weer zo ver: heel veel nieuwe namen! Sterker nog: het bijna volledige theater- en dansprogramma! :-)
Als ik dit zo zie denk ik helaas geen Port O' Brien op Lowlandsquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef -Dries- het volgende:
Net zoals:
20.aug.2009 15:00
Pukkelpop Festival Kiewet, Blegium
21.aug.2009 20:00
Highfield Festival Erfurt, Germany
22.aug.2009 18:00
Frequency Festival St Polten, Austria
24.aug.2009 18:00
Noorderzon Festival Groningen, Holland
25.aug.2009 20:00
Tivoli Utrecht, Holland
Port O Brien. Lijkt me ook vrij duidelijk.
Dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen en de dagen na Lowlands nog 2 shows in NL, lijkt me niet waarschijnlijk en dat zou wel erg jammer zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef RedGuy het volgende:
Kans lijkt me juist erg groot dat hij de 23e op Lowlands speelt.
5 keer achter elkaar spelen is zeer normaal hoor, dus lijkt mij wel erg waarschijnlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dan zouden ze 5 dagen achter elkaar spelen en de dagen na Lowlands nog 2 shows in NL, lijkt me niet waarschijnlijk en dat zou wel erg jammer zijn.
AC doet maar 1 festival in Europa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Animal Collective, Fleet Foxes en Air Traffic mogen van mij gewoon komen!
En het zou ook gewoon kunnen.
5 keer achter elkaar spelen is helemaal niet normaal dat is echt een uitzondering, meestal is het 3 tot 4 keer. En Ik zie ze echt niet 3 dagen achter elkaar in NL spelen waarvan 2 festivals dag na elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar spelen is zeer normaal hoor, dus lijkt mij wel erg waarschijnlijk?
Alsof dat zo erg is. Dat zijn een stelletje festivalhoeren van heb ik jou daar. Die kun je dus vaak genoeg zien. Suffe bende.quote:
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Dat zijn een stelletje festivalhoeren van heb ik jou daar. Die kun je dus vaak genoeg zien. Suffe bende.
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
LeLe brengt deze maand nog een nieuw gratis album uit, dus die mogen van mij dit jaar best weer langskomenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe album zeg ik! Of tijd voor een Le Le tour!
Wat een onzin. Ze staan in elk geval op Dour, Melt, Glastonbury en Sonar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
AC doet maar 1 festival in Europa.
Tja, ik ken bands die 4 keer optreden in Nederland en zelfs 5 keer (The View), maar we wachten af!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar spelen is helemaal niet normaal dat is echt een uitzondering, meestal is het 3 tot 4 keer. En Ik zie ze echt niet 3 dagen achter elkaar in NL spelen waarvan 2 festivals dag na elkaar.
Nou goed, meningsverschilquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Festivalhoeren idd, ze hebben het afgelopen jaar op zowat elk festival gestaan, tijd voor wat nieuws zou ik zeggen. Maar een suffe bende is het allerminst.
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strandequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat ik nog nooit per ongeluk bij een dansact strande
Het zegt me allemaal ook absoluut niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk alleen theater- en dansnamen:
Bekijk deze YouTube-video
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik bekijk de meeste jaren 1 Bravo act. Of gedeeltelijk in elk geval. Zo oa. Justice en Roisin Murphy gezien/gehoord.
dans, dance, whateverquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
DANSact...als in: dansen, ballet-->TROEP.
Damn, als je dát verschil niet weetquote:
Ik zag meestal voor de Juliet dikke rijen, maar dat kwam vaak door cabaret.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Rahl het volgende:
Maar er zijn wel mensen die daar heengaan? Of staan ze voor een lege tent op te treden altijd?
Ha, dat zou niet best zijn. Dan krijgen ze nog geen 1 dag alle tenten gevuld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja jammer, zijn de normale namen op?
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratiequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ja jammer, zijn de normale namen op?
Men mag blij zijn, volgens mij is er niet eerder vóór Pinkpop al zoveel bekend gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratie
En dan komen er ook weer wat kaartjes vrij vanwege voortijdig overlijden, of is er wat meer ruimte bij LL beschikbaar, dan kan iedereen tenminste zo naar een dansact toe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
't Word tijd dat mensen die dit vóór Pinkpop roepen een niet-pijnlijke dood gaan sterven. Dat scheelt de helft in het aantal posts en een hoop frustratie
Zooo ik ook! Wat een namenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik had op z'n minst gehoopt op The Bloody Beetroots vandaag.
Daar heb je stiekem toch wel keihard gelijk inquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik kwam het boekje van 2001 net tegentoen kwam de Apres Ski show nog langs
wel in de Foxtrot, maar toch
ik ga alvast bij de microfoon staan voor de vragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze Jan Reker proberen te halen een lezing te geven over hoe je een voetbalclub moet leiden overigens...
komt Ross ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Van Dyke Brown ken ik wel van naam, maar denk dat dit een gevalletje grootspraak is.
Z'n naamgenoot schijnt wel te komen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
zijn zoon kan vast wel
of is ie vastgeroest in Central Park?
quote:Lowlanders! Voor straks een fijn weekeind allemaal! Rapid Razor Bob gaat eens diep nadenken welke namen hij komende dinsdag gaat roepen....
Ik vrees er ook een beetje voor, maar de bewoording in bovenstaande tweet geeft nog een beetje hoop. Als het om het comedyprogramma gaat, is er weinig om over na te denken.. Misschien wishful thinking, we zullen wel zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
Volgens lowlands.nl zou het Comedyprogramma toch snel volgen ?
Ik dus ook, zeker nadat dat smerige Pukkelpop ze aangekondigd hadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Godver, daar liep ik vorig jaar al om te schreeuwen. Had ze toch wel verwacht dit keer.
niet per direct maar het boekje heb ik wel thuis liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben op zoek naar de time table van 2007, heeft iemand die?
http://www.graz.nl/images/LL070817.pdfquote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben op zoek naar de time table van 2007, heeft iemand die?
Ik bedacht me ook net dat het eigenlijk wel tof is om de slechtste band ooit te kunnen zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, we moeten ook iets hebben om uit te lachen.
Heb in 2006 wel Panic At The Disco en HiM gezien ... topjaarquote:Op zondag 17 mei 2009 13:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook net dat het eigenlijk wel tof is om de slechtste band ooit te kunnen zien.
Jammer, ik had ze graag gemist (voor een ander 'leuk' optreden).quote:
tsja, moet je ook maar niet een naam kiezen als Fall Out ...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Oeh huilen, huilen.
Ik wil trouwens Roykssop op Lowlands dit jaar. En MSTRKRFT en Does it offend you, yeah (alweer ja).
Maar die maken nog wel kwalitatief betere muziek.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:17 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Heb in 2006 wel Panic At The Disco en HiM gezien ... topjaar![]()
Thanks! Wat een ziekelijk goede line-up toen zegquote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/images/LL070817.pdf
http://www.graz.nl/images/LL070818.pdf
http://www.graz.nl/images/LL070819.pdf
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:56 schreef PastoorPeter het volgende:
En ze hebben ook geen bandlid dat als functie 'hypeman' (? ) heeft.
True.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke band zou er 1 moeten hebben
Jammer dat FoB afgezegd heeft, maar 't zal waarschijnlijk wel weer goed opgevuld wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil trouwens Roykssop op Lowlands dit jaar. En MSTRKRFT en Does it offend you, yeah (alweer ja).
Op brokeNCYDE's Myspace.quote:BrokeNcyde [new album in june]
22-8-2009 14:00,Lowlands Festival - SOLD OUT w/ The Prodigy, Bloc Party and MORE!!!
Spijkweg 30, Biddinghuizen, Flevoland 8256
Cost:
55,000 people WOW, we cannot wait for this one!
* bitequote:Op zondag 17 mei 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
hard kut dat FoB niet komt, was een van de hoofdredenen waarom ik wel naar LL09 wou,
ja ik vind t oude werk van FOB tof, bite me.
Gaat hij weer een oud hollands acid feestje verzorgen, of zou het nu een zompige belgische newbeat party worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joost van Bellen ook: http://www.myspace.com/joostvanbellen
Wat een geklaag! En dan naar Lady GaGa gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga. En dat zullen vast niet de enige zijn. EoDM zien er ook behoorlijk homo erotisch uit bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaat hij weer een oud hollands acid feestje verzorgen, of zou het nu een zompige belgische newbeat party worden.
This een Rauw feestje.quote:JOOSTVANBELLEN
21-8-2009 18:00,RAUW AT LOWLANDS WITH 2MANY DJS, CROOKERS AND BOYS NOIZE
, BIDDINGHUIZEN,
Wat de fuck maakt dat dan uit?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga. En dat zullen vast niet de enige zijn. EoDM zien er ook behoorlijk homo erotisch uit bijvoorbeeld.
Beter komen de Pet Shop Boys dan ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja het is echt gay om naar een concert van een knappe vrouw te gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef couleurs het volgende:
[..]
Wat een geklaag! En dan naar Lady GaGa gaan
Een eenmalige reunie van de culture club, en de toppers natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beter komen de Pet Shop Boys dan ook.
Conclusie: Mannen die naar vrouwenpopartiesten gaan zijn per definitie gay. Madonnafans zijn nichten, Kyliefans doen het graag met mannen, Britneyboys zijn van de verkeerde kant en ook Lady Gagabezoekers zijn van de mannenliefde.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ja het is echt gay om naar een concert van een knappe vrouw te gaanEn voor zover ik weet is Lady GaGa zelf ook niet gay.
Conclusie:
En Elton John moet ookquote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een eenmalige reunie van de culture club, en de toppers natuurlijk.
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Conclusie: Mannen die naar vrouwenpopartiesten gaan zijn per definitie gay. Madonnafans zijn nichten, Kyliefans doen het graag met mannen, Britneyboys zijn van de verkeerde kant en ook Lady Gagabezoekers zijn van de mannenliefde.
Neuken?
Ik had zaterdag een stuk songfestival gekeken (wat gay hequote:
En dan wordt deze nog gezien als de meest praktische van de afgelopen jarenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
Wat is die site toch een kutsite he...
2ManyDJ's staan ook los...maar RAUW is meestal met een gastartiest. Oftewel, BN en 2MDJS spelen los maar óók op RAUW.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef RedGuy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het Rauw Feestje op 1 avond? Dat klopt dan niet met het progamma op Last FM. Daar staat Boys Noize op zondagavond.
Ik denk dat ie gewoon wat aan het stoere namen droppen is.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:37 schreef RedGuy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het Rauw Feestje op 1 avond? Dat klopt dan niet met het progamma op Last FM. Daar staat Boys Noize op zondagavond.
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2ManyDJ's staan ook los...maar RAUW is meestal met een gastartiest. Oftewel, BN en 2MDJS spelen los maar óók op RAUW.
-edit- althans, dat vermoed ik dan
Duh.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ze kunnen het beter gaylands noemen dit jaarWat een flikkers he. Joost, Tiga.
Dat zou heel vet zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijn
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Het zou fucking leip zijn als ze zaterdagnacht ofzo gewoon alles op een rijtje doen. Gewoon van 12 tot 5 een rauw feestje. Het zou fucking mooi zijn
Doe dat maar op de afsluitende zondag!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.
En dan ook nog een avondje met een Hardcore DJ en mijn Lowlands is geslaagd.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als Speedy J dan ook nog een Electric Deluxe feestje houdt op een van de andere avonden, zou het nog genialer zijn.
James Holden mag wel weer komenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nou van mij mogen er nog veel meer bij. Zonder Mr. Oizo zou mijn Lowlands toch niet perfect zijn.
Ja want dan komen hier 100 posts over hoe geweldig Steen zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Juist wel. Zou jij er last van hebben dan??
Beetje raar om er dan zelf uit het niets over te beginnen, vind je niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want dan komen hier 100 posts over hoe geweldig Steen zou moeten zijn.
Dat was een ander.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Beetje raar om er dan zelf uit het niets over te beginnen, vind je niet?
Dat is inderdaad domquote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Beetje raar om er dan zelf uit het niets over te beginnen, vind je niet?
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef WalterSobchak het volgende:
De fakkelbrigade moet trouwens ook echt komen, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze er niet staan. Binnenkort komt het album 'Colluci Era' uit. De heren houden zelf ook van Lowlands (volgens mij staat Typhoon vaak gewoon op de camping). Het zou voor mij echt een waardevolle toevoeging zijn.
Nou het bedenken kan ik me inkomen, het beroemd worden daarentegenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Luister het nu pas...w..t..f. Dat bedenk je toch niet.
valt wel mee. nog twee weken tot Limburg los gaat, dus da heb je meestal al 80%.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Zelden zo vroeg al zoveel dj's van het dance programma bekend gezien volgens mij.
quote:Miss Montreal en Bertolf komen samen liedjes op Lowlands spelen! Morgen meer namen! Zie lowlands.nl #LL09
Vind iedereen dat nou omdat ze stottert en toch veel in de publiciteit verschijnt? Ik vind haar inhoudelijk niet echt bijzonder namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef MadGuy het volgende:
LeukAls er niets puikends tegenover staat ga ik wel even kijken. Sympathiek meiske!
ik ook, lekker iets voor overdag!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef MadGuy het volgende:
LeukAls er niets puikends tegenover staat ga ik wel even kijken. Sympathiek meiske!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Toad het volgende:
Zeker voor de zondagochtend in de India, waar vroeger de Essent Awards winnaars stonden.
Ik krijg altijd erg warme gevoelens van de clip van Brand Los. Sowieso is Typhoon een held, en op het podium al helemaal. Die gast heeft echt charisma.quote:
Doe mij je kaartje dan maar, kan ik nog iemand blij mee maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Ah, ik wacht nog steeds op de bevestiging van Kraftwerk. Als dat niet komt, gaat mijn kaartje weer in de verkoop
Inderdaad, ik hoop er ook nog steeds erg op. Net als op Fatboy Slim en/of Blur.En nog wat stevige techno en degelijke hiphop. Maar ik ga sowieso wel tevreden zijn, mijn kaartje gaat niet in de verkoop.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef friekin_ het volgende:
Ah, ik wacht nog steeds op de bevestiging van Kraftwerk. Als dat niet komt, gaat mijn kaartje weer in de verkoop
Alpha for sure!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef icebliss het volgende:
Dat Brokencyde is dus geen grapVraag me af in welke tent ze dan mogen spelen. Ik zie ze het liefst in een blauwe tent op camping 6 of 7 persoonlijk.
Ik en mijn medestanders heb ook dit jaar toch al wel weer een aardig lijstje gelekte acts kunnen samenstellen. Alleen de bekende websites en kranten zijn dit jaar niet zo happig op grootschalig publiceren daarvan. I wonder whyquote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Toad het volgende:
ligt het aan mij of heeft de LL-organisatie de touwtjes strakker in handen wat de communicatie betreft. ik heb het idee dat je voorgaande jaren via de kranten/tv/internet veel meer namen voor PP bij elkaar kon sprokkelen. wel begrijpelijk, maar het heeft ook wel z'n charme.
Waarom post je die dan niet... oh wacht, je bedoelt die dj's en en andere niet-bands natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik en mijn medestanders heb ook dit jaar toch al wel weer een aardig lijstje gelekte acts kunnen samenstellen.
En bijvoorbeeld de genoemde Grace Jones en Kaiser Chiefs dusquote:Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom post je die dan niet... oh wacht, je bedoelt die dj's en en andere niet-bands natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:01 schreef RedGuy het volgende:
Nieuwe album van Patrick Watson is erg goed, zet maar op Lowlands.
Hoewel ik denk ik wel ga kijken, word ik ook wel snel moe van zijn optredens altijd. Heel veel aandacht bij nodig met al dat geëxperimenteer...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:01 schreef RedGuy het volgende:
Nieuwe album van Patrick Watson is erg goed, zet maar op Lowlands.
En dan achter bij 't meertje neerzetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja om 14.00 uur mag hij van mij wel komen, dan lig ik nog in of voor m'n tent te slapen als het goed is.
vanmiddag. Hoop dat het muzieknamen zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:07 schreef -Dries- het volgende:
Hoe laat komen die nieuwe namen vandaag?
Dat begreep ik ook pas na mijn post (enthousiasme!).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef Toad het volgende:
Nee, Health heeft zichzelf bevestigd. Rapid Razor Bob komt later vanmiddag met namen.Maar ik verwacht dat hij Health (en ook Thursday) zal noemen.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7179
Health klonk goed bij Motel Mozaiquequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:18 schreef frame-saw het volgende:
HEALTHAls het geluid maar niet wegwaait zoals met Bevrijdingspop, dat was echt een flater. Lekker zweten in de X-Ray
![]()
Maar dat is vast niet het enige wat vandaag bekend wordt gemaakt?
Heb toevallig een paar dagen geleden zijn laatste album gekocht, zou leuk zijn als die kwam!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andrew Bird is rond die tijd ook weer in Europa, staat ook op het Haldern festival in Duitsland. Op zijn homepage en myspace ook daarover nog niets te vinden, maar ik neem aan dat-ie toch niet voor 1 optreden naar Europa komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |